Te schattigquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euje ligt ook aan mijn voeteneind!!!
En ik ga met school, en we gaan met de bus naar Duitsland en dan op het vliegtuig, en we liggen ook in een hotel enzo, dus de kwijtraakkans is mij iets te groot. Ik heb compleet geen ervaring met vliegen enzo.
En ik denk dat mijn knuffels ook nog wel even blijven. Ik stop zo ook niet weg als mijn vriend komt ofzo, die heeft zelf ook nog een aapje, dus.
Haha ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet van zulke mannen, ik wil een echte man, die in de ochtend ook gewoon verschrompeld is
Ik ben ook jong, jongedamequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whoaah, iedereen heeft kindjes hier! Ik voel me jong.
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, in de bloei van je leven was het hè!
Haha, dat vind ik al behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ik
quote:
Ik heb ze niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen beebsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piscesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ik
Oudste zit net foto's te kijken van onze katten toen ze nog kittens warenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet hoor![]()
Ik zou wel graag kittens willen
mawuieuquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste zit net foto's te kijken van onze katten toen ze nog kittens waren
Die foto's heb ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
gaat zo snel hè.
Maar ik bedoelde eigenlijk baby's
die kartonnen doos was van mij!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef Lutte het volgende:
'Samenwonende zwervers' bij de Rijdende Rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |