quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uit
Fijne dag!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:31 schreef Koen66 het volgende:
Ben weer ff bezig, wip straks wel weer ff langs.
Bennyquote:
Jaquote:
Als die hints, wtfoks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
Miranda kijk eens naar de hints van Vulture, die zijn goed
Maar jij moet de dubbele lynch aanvragen
Het klussen ligt even een paar daagjes stil...Maandag weer verder...Maar er is wel al een hoop gedaanquote:
Hij is goedquote:
Nu al een dubbele lynch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
Miranda kijk eens naar de hints van Vulture, die zijn goed
Maar jij moet de dubbele lynch aanvragen
Whahaha preciesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij sommigen van hun zag ik er nog fris en fruitig uit
Fijn! Nu even weekend vieren?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het klussen ligt even een paar daagjes stil...Maandag weer verder...Maar er is wel al een hoop gedaan
Ik ben nog niet buiten geweest, geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu al een dubbele lynch?
Ik ga even kyra uitlaten en dan zet ik laptop aan
Is het kou buiten?
Ja, ik heb echt geen tijd om die zooi allemaal te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is goed
Man ik kwam niet verder dan hier en daar wat aanwijzingen naar iemand
Ik ook niet, van Kevin ook niet trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er geen kut van![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eens even huiswerk maken!
En zo even eieren koken.
Succesquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eens even huiswerk maken!
En zo even eieren koken.
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee magquote:
Spin zequote:
Nee precies... stelletje falersquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet, van Kevin ook niet trouwens
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
Ohwquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
Ja is een fijn album hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |