Ja dat moet in een goede panquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het receptmaar ik was zelf niet zo tevreden. Volgende keer moet het echt langer, wat je al zei. De bittere smaak was wel zo goed als weg trouwens, dank u appelstroop, dank u ontbijtkoek. En het kan ook geen kwaad om te investeren in een goede pan...
Ze zong wel goed gisteren toch? Verder mogen ze sowieso de styling wel verbeterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kim heeft een te grote neus btw
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally stikt echt van de grootmoederswijsheden ofzo.
Niet mijn stemgeluid wat ik mooi vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zong wel goed gisteren toch? Verder mogen ze sowieso de styling wel verbeteren
Ik had er echt een he-leboel. Toen ik hier kwam wonen heeft mij moeder een gigantische vuilniszak met knuffels bij me afgeleverd. Zo, nu heb je je eigen huis, houd het maar bij jequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, tof!!Knuffels blijven leuk.
Ik ook, door mijn werk uit bed gebeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Klim voor de tweede keer uit bed. Was echt al om half 8 wakker
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.quote:
Hè gadverquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, door mijn werk uit bed gebeld
quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.
Okquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Tot nu toe mijn favoriet en grote kanshebber imho btw.
Zolang ze die niet gebruikt om door te zingen vind ik het primaquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kim heeft een te grote neus btw
Maar echt hoor, je moet wel een pan met een goede dikke bodem hebben. Die van mij was iets te dun..Dat merk je ook meteenquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally stikt echt van de grootmoederswijsheden ofzo.
Ik heb er toen mijn kamer werd verbouwd een heleboel aan de buurjongetjes gegeven, en toen ik een ander bed kreeg is het grootste deel verhuisd naar een vuilniszak, nu deze twee die nu in het water liggen dus nog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had er echt een he-leboel. Toen ik hier kwam wonen heeft mij moeder een gigantische vuilniszak met knuffels bij me afgeleverd. Zo, nu heb je je eigen huis, houd het maar bij je![]()
Vervolgens heb ik bijna alles weer doorgegeven aan een goed doel. Ik heb alleen die twee oudjes nog. Die houd ik ook wel.
Ik moet tranen van het lachen nuquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hij moet z'n repertoire eens uitbreiden btw.
Netjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er toen mijn kamer werd verbouwd een heleboel aan de buurjongetjes gegeven, en toen ik een ander bed kreeg is het grootste deel verhuisd naar een vuilniszak, nu deze twee die nu in het water liggen dus nog.
Coca-Cola Light Breakequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:00 schreef Kally het volgende:
GVD, ik schrik me de pestpokke, staat ineens een man voor mijn raam, de glazenwasser
Hij is wel lekker
Hij heeft alleen een stomme muts opquote:
Heb je wel de tijd om te kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
De katten kijken ookquote:
quote:
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekendquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
IVJALWJEWquote:
Doe die man een lol en ga een tosti maken. Nu!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
En ik kan nu de keuken niet in, ik zie er niet echt uhm decent uit
Ik wil eten
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekend
Hahahaha.quote:
Erg he, maar dat gaat snel met knuffelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Wat doe je met die knuffels Luttequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aan
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestrekenquote:
Ha, wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het recept![]()
Ik sleep ze overal mee naar toe. Als ik mijzelf verplaats heb ik ze altijd in mijn hand. En mijn iPod in de andere.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat doe je met die knuffels Lutte
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashyquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Ja haha herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashy
Een dertigers-dingetje zeker?quote:
Een collega van mij zweert bij een of andere cafeineroller voor onder je ogen. Die kan ik ook wel eens gaan gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |