Hij heeft alleen een stomme muts opquote:
Heb je wel de tijd om te kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
De katten kijken ookquote:
quote:
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekendquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een stomme muts op
Maar serieus het is zaterdag, wtf gaat hij nu mijn ramen zemen
IVJALWJEWquote:
Doe die man een lol en ga een tosti maken. Nu!quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
En ik kan nu de keuken niet in, ik zie er niet echt uhm decent uit
Ik wil eten
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet ie met opzet. Die lekkere blonde op 4 hoog is op doordeweekse dagen niet thuis dus nu komt hij in het weekend
Hahahaha.quote:
Erg he, maar dat gaat snel met knuffelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Wat doe je met die knuffels Luttequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha.Zeemding achterna zitten zeker?
De eerste wasbeurt zit erop, ik zie het afvoerputje niet meer, zo vies is het water. En dit is nog zonder zeep!
Nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, dan schrok hij net, ik heb mijn out of bed look nog aan
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestrekenquote:
Ha, wat leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het recept![]()
Ik sleep ze overal mee naar toe. Als ik mijzelf verplaats heb ik ze altijd in mijn hand. En mijn iPod in de andere.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat doe je met die knuffels Lutte
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashyquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Ja haha herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zoek ik nog een receptje voor, hier helpt strijken niet, de eerste 3 uur blijft het mushywishywashy
Een dertigers-dingetje zeker?quote:
Een collega van mij zweert bij een of andere cafeineroller voor onder je ogen. Die kan ik ook wel eens gaan gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik te vroeg wakker was, heb mijn gezicht nog niet gestreken
Nou ik zag van de week hier wat twintigers wakker worden, die zagen er nog erger uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |