Geen idee, ik weet alleen dat hij online is nuquote:
Of macaroniquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot andijvie ftw![]()
ik kan niet zo goed Surinaams koken
quote:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stamppot andijvie ftw![]()
ik kan niet zo goed Surinaams koken
Ja, ik hoorde het van een vriendin die het ook niet wist. We waren allebei in shockquote:
Twee zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe heb je nog een knuffel?
Ik heb een 'Tommie', een beer die ik heb sinds ik twee was. Vernoemd naar dé Tommie uit Sesamstraat. Jammergenoeg kwam ik er twee jaar terug pas achter dat Tommie een hond is
Hihi, dat rijmt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Maar miauw, hoe was je stoofpotje nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh???? Nee jullie liegen hè
Kijk op zijn twitter of facebook danquote:
Heeft ie Twitter?quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk op zijn twitter of facebook dan
Ja staat bij zijn postsquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee zelfs.Een lollifantje (pas drie jaar ofzo) en een Ernie (ook uit Sesamstaat
) die Euje heet en ik van mijn broer heb gehad bij mijn geboorte, maar alles bij elkaar opgeteld toch al ruim twintig is. En dat is hem aan te zien.
Dus daarom moet ik af en toe een nieuw pakje naaien, en in de was doen.
En jouw Tommie is een beertje?
Ok ok Raffa en Kim zijn eruitquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh???? Nee jullie liegen hè
Aaah, tof!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat liefik heb er ook nog één. een beertje met een heel fout jaren-70 pakje aan
Rood-oranje geruit.
Ok,quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk op zijn twitter of facebook dan
Nou mijn nicht vond het erg lekker én wilde het receptquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Maar miauw, hoe was je stoofpotje nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |