quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
ah kut danquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zie het voor me, staat je man 's ochtends zijn wallen te rollen in de badkamer
En ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ik
Oh wauw, wat naar Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Ik kyra uitlaten, loop ik langs een tuin. Zie ik sneep staan![]()
Lookalike dan
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toverenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Das klote.... succes en beterschap![]()
Ze stond al eerder in een sing-off hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er geen kut van![]()
Ik weet niet wat sneep isquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Ohja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toveren
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kut dan
wens hem maar beterschap
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw, wat naar LaysaWat heeft hij?
Sterkte
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysa
Tovenaar Harry Potterquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Zo even mijn dinnetje wat liefde gegeven
quote:
Bart die heeft nu al 2 kansen gehad... een wildcard en de sing-off. Ik vind het een eikelquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stond al eerder in een sing-off hè
Bart vliegt er ook wel snel uit
Ah, beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
Wens hem maar veel beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
Dito beebquote:
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept isquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart die heeft nu al 2 kansen gehad... een wildcard en de sing-off. Ik vind het een eikel
Oh vandaar dat ik het niet kenquote:
Ik vond Bart ook een sukkelquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept is
Lovin' Kalmonequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Zo even mijn dinnetje wat liefde gegeven
quote:
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosquote:
Nee hoor...quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had praktisch iedereen een eikel gevonden omdat je liefje eruit gewiept is
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosZo'n provinciale muts.
op zich was t mij om t even wie eruit zou gaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond Wiep nog een grotere doosZo'n provinciale muts.
Volgend seizoen wil ik Bridgetquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
En toen kwam orca Wendy voorbij en toen was ik er klaar mee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingen
Ik moest wel lachen, die outfitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan, sterker nog ik vind het echt zwaar tegenvallen allemaal, ik zag Raffa gisteren en kreeg alweer braakneigingen
OMG en die pruikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, die outfitHoe kiezen ze dat uit bij zo'n nummer
Ze hadden ook tegelijk gemogen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich was t mij om t even wie eruit zou gaan
de ander zal er volgende keer wel uitvliegen
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?quote:
Wat? Pruik? Was dat niet haar echte haar? Neeeequote:
dat zou ik nog minder erg vinden dan dit... Ik kan het gewoon niet begrijpenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden ook tegelijk gemogen ja
Ik dacht pruik ja, maar ze ziet er gewoon niet uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?![]()
Niet dus
Oja, even mijn heksenpluis een conditionerbeurt geven zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of het haar eigen haar is dat zoveel gestijltangttttttt is dat het kurkdroog heksenpluis is geworden?![]()
Niet dus
quote:
Die close-ups toen het nummer moest beginnen, acne momentjequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht pruik ja, maar ze ziet er gewoon niet uit
Die roze lippenstift ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |