quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
ah kut danquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet echt...D_K ligt in het ziekenhuis en vannacht was een niet zo'n goede nacht...dus ik ga straks samen met zijn ouders richting ziekenhuis...Ik hoop dat hij mee mag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zie het voor me, staat je man 's ochtends zijn wallen te rollen in de badkamer
En ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Voor zover ik weet alleen Kally, Symph en ik
Oh wauw, wat naar Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Ik kyra uitlaten, loop ik langs een tuin. Zie ik sneep staan![]()
Lookalike dan
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toverenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En toen was je hond weggetoverd?
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Das klote.... succes en beterschap![]()
Ze stond al eerder in een sing-off hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er geen kut van![]()
Ik weet niet wat sneep isquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schrik me rot!
Lookalike dan
Ohja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want met een sigaret als toverstaf kan je niet toveren
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kut dan
wens hem maar beterschap
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw, wat naar LaysaWat heeft hij?
Sterkte
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, sterkte en beterschap Laysa
Tovenaar Harry Potterquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Zo even mijn dinnetje wat liefde gegeven
quote:
Bart die heeft nu al 2 kansen gehad... een wildcard en de sing-off. Ik vind het een eikelquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze stond al eerder in een sing-off hè
Bart vliegt er ook wel snel uit
Ah, beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
Wens hem maar veel beterschapquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie...dit is een al langer geplande operatie....maar hij reageert nogal heftig op de pijnbestrijding...ik ga straks naar hem toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |