Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef L.no het volgende:
Juist via utrecht ga ik van Friesland naar zuid Limburg met de trein.
edit: 9292ov.nl zegt nog steeds dat ik via utrecht moet.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.
Overstappen in Zwolle op de trein naar Roosendaal dus en in 's Hertogenbosch weer op de trein naar Limboland.quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef Kloonscanner het volgende:
Zo zie je maar dat colleges skippen op vrijdagmiddag loont
Dat rijdt in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:17 schreef chroestjov het volgende:
Chaos, het treinverkeer in Mumbai dat is pas chaos.
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil morgen naar de platen- en cdbeurs in Utrecht. Dan moet alles wel goed zijn met de NS.
Zondag heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.
Ohwquote:
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost maar met de auto naar Utrecht gaan doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw
Maar het zal morgen wel opgelost zijn, het is niet zo dat het station zelf in de hens staat.
Niet op zaterdag neequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost maar met de auto naar Utrecht gaan doe ik dus echt niet he
Een brand bij de verkeersleidingpost kan flinke gevolgen hebben, als ProRail de backupsystemen goed heeft verkut zou dit zo dagen kunnen duren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef John_Q het volgende:
"Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost"
Dat lijkt me toch een zekerheidje of niet? Of denken jullie wel dat dit uren gaat duren, zal wel meevallen lijkt mij.
Nee morgen kan je niet rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef John_Q het volgende:
"Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost"
Dat lijkt me toch een zekerheidje of niet? Of denken jullie wel dat dit uren gaat duren, zal wel meevallen lijkt mij.
Oke dus treinverkeer via Utrecht (dat is vrijwel alles zowat als je wat verderop in het land moet wezen) vanavond gaat lastig worden dan...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Een brand bij de verkeersleidingpost kan flinke gevolgen hebben, als ProRail de backupsystemen goed heeft verkut zou dit zo dagen kunnen duren.
Papa?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef Agiath het volgende:
Leuk voor alle studenten die naar hun ouders willen
Tja, bijna alle treinen gaan nu eenmaal via Utrecht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Editeur het volgende:
Utrecht CSAltijd als daar iets is ligt het halve land plat. Moet echt anders geregeld worden
quote:nosheadlines
NOS-collega meldt dat reizigers op Utrecht CS naar huis worden gestuurd, omdat er geen treinen meer gaan rijden vandaag #NS
NS: "Ga maar naar huis".quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen juist onderweg naar huis waren
Het maakt wel een feestelijke indruk ja.quote:
Maar ik weet zeker dat ze het enorm koud hebben daar.quote:
Jij bent hier altijd welkom.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt wel een feestelijke indruk ja.
God wat ben ik blij dat ik vanmiddag niet ben gegaan. Nou ja, ken er genoeg mensen die ik had kunnen lastigvallen, maar toch.
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat ze het enorm koud hebben daar.
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.
Was te verwachten. Is vast geen backupsysteem voor. Dit gaat de kop van de ProRail kopman kosten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Paul het volgende:
Treinverkeer rond 030 kan dagen gestremd blijven
http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_030_kan_dage.html
De kortste route is dan via Luxemburg. Succes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
http://maps.google.nl/map(...)97,10.821533&t=h&z=7quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef NJ het volgende:
[..]
De kortste route is dan via Luxemburg. Succes.
Je kunt nog via Den Haag, Amsterdam en Amersfoort!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
Ik zou vanaf Rotterdam een vliegtuigje naar dat vliegveldje bij Apeldoorn nemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt nog via Den Haag, Amsterdam en Amersfoort!
Pendelen ze niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.
Oh, een trein Den Haag - Gouda en weer terug zit er zeker ook niet inquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.
Rijden ze niet gewoon heen en weer tussen de beschikbare stations?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.
Gouda wordt bediend vanuit Utrecht. Er rijdt niets. Lang leve de centrale aansturing.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijden ze niet gewoon heen en weer tussen de beschikbare stations?
Ojaquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda wordt bediend vanuit Utrecht. Er rijdt niets. Lang leven de centrale aansturing.
Via Utrecht. Dat wordt 'm niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)97,10.821533&t=h&z=7
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.quote:
Ik bel alvast ff dat ik wat later benquote:
Noorwegen is mooi.quote:
De Burger King doet in ieder geval goede zaken vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.
omgquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.
Het is veel een veel efficiënter om de aansturing vanuit één centraal punt te doen. Scheelt tijd, moeite, personeel en daarmee geld. Alleen je moet wel de back-up goed regelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.
Valt nog mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
Prognose: duurt tot minimaal 09:00 morgenvroeg.
Het is het stomste dat je kunt willen. Bij het spoor is lokale kennis ook nog van belang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is veel een veel efficiënter om de aansturing vanuit één centraal punt te doen. Scheelt tijd, moeite, personeel en daarmee geld. Alleen je moet wel de back-up goed regelen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
Prognose: duurt tot minimaal 09:00 morgenvroeg.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zijn die mensen die graag naar huis willen om het weekend te vieren mooi klaar mee
De Storm. Of de Sneeuw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
hebben ze al veldbedjes enzo geregeld?heb ik ook nog een keer meegemaakt ooit (geen gebruik van hoeven maken gelukkig)
Mooie vrouwen kunnen zich bij mij melden, 20 minuten lopen vanaf CS.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
hebben ze al veldbedjes enzo geregeld?heb ik ook nog een keer meegemaakt ooit (geen gebruik van hoeven maken gelukkig)
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?quote:
Van het inrijsein Breukelen naar het inrijsein bij Harmelen en weer terug. Hoera.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig kan je nog wel van Vleuten naar Breukelen.
Was van de zomer ook een keer een vette storing, liep er zo'n viswijf heibel te schoppen, niet normaal. Toen vertrok er toch nog ergens een trein, wilde iemand van de NS haar even tot kalmte manen, raakt heel zachtjes haar schouder aan om haar aandacht te trekken dat ze naar het omroepbericht moet luisteren, schiet ze helemaal in een spagaat dat hij met z'n poten van haar af moest blijven.quote:
de A12 zit ook aardig vol geloof ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben echt blij dat ik sinds een maand of 3 niet meer afhankelijk ben van het OV maar met de auto ga.
Ach, die rijdt evenminquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Kaarsrecht, met 300 kph door Ede en Lunteren racen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Dat rijdt tenminste een beetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de A12 zit ook aardig vol geloof ik
Dan sta je op Terwijde. Daar word je blij van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Paul het volgende:
18:37 uur: NOS: "Op Utrecht Terweijde is een trein geëvacueerd"
foto's maken en mensen uitlachen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat rijdt tenminste een beetje.. Ik ga zo eens langs CS fietsen, lekker ramptouristen.
Er gaan in ieder geval een paar bussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan sta je op Terwijde. Daar word je blij van..
O, vandaar dat ze die spoorwegovergangen bij die scholen gaan sluitenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Kaarsrecht, met 300 kph door Ede en Lunteren racen.
En wijzen. Nou ja, de gestrande mensen kunnen hier toch niet posten, telefoonverkeer rondom CS ligt plat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
foto's maken en mensen uitlachen!
Dat is wel superkutquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En wijzen. Nou ja, de gestrande mensen kunnen hier toch niet posten, telefoonverkeer rondom CS ligt plat..
Mja, dan kun je nog een afrit pakken en toeristisch doen, in plaats van overgeleverd te zijn aan een rokend windows werkstationnetje ergens in Utrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
de A12 zit ook aardig vol geloof ik
Liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk, straks journaal met gestrande reizigers!
Was ik ook nog even. Moest van R'dam naar Gouda dusmaar dat reed niet. Om 17:00 ging er een pendeltje naar Nieuwerkerk a/d IJssel of all places en daar heeft Duvel me opgehaald.
Ik woon ook in Utrecht, maar ik denk niet dat ze willen slapen in Kanaleneiland.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Micson het volgende:
Ik woon in Utrecht, slaapplaatsen aanwezig voor 30E
primaaaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Bav het volgende:
[..]
Ik woon ook in Utrecht, maar ik denk niet dat ze willen slapen in Kanaleneiland.
(Alhoewel, ik ben minderjarig en een meisje)
Daarom thuisblijven.quote:
Goede timing, het station in Gouda was zelden zo rustig als nu. Qua vertrekkende treinen dan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.00 uur: Verslaggever Remco te Kloese: Duizenden bezoekers Margriet Winterfair gestrand op Utrecht CS
Die verdienen het
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Dan sta je daar dan tussen al die pittige kapseltjes uit de noordelijke provincies.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.00 uur: Verslaggever Remco te Kloese: Duizenden bezoekers Margriet Winterfair gestrand op Utrecht CS
Die verdienen het
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
In de hele wijde omgeving lopen trouwens verdwaasde mensen een beetje doelloos rond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Q. het volgende:
Even een rondje gemaakt via de Croeselaan - Jaarbeursplein - Stationsstraat: wat een chaos! Ook het autoverkeer staat nog vaster dan vast, dus de (bomvolle) bussen komen ook geen meter vooruit.
Hier op de Vleutenseweg komt de ene na de andere bus voorbij, niks geen file. Misschien een tipquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Q. het volgende:
Even een rondje gemaakt via de Croeselaan - Jaarbeursplein - Stationsstraat: wat een chaos! Ook het autoverkeer staat nog vaster dan vast, dus de (bomvolle) bussen komen ook geen meter vooruit.
Idd... lang leve social media.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Op twitter worden liften aangeboden voor gestrande reizigers. Wel tof
Juist. Ik vind het gewoon erg tof van mensen die in de auto zitten toch even aan de treinreizigers denkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef Boterkoekjes het volgende:
[..]
Idd... lang leve social media.
Wat een drama.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef JDude het volgende:
Nu op RTL4.
Al die mensen die in de stationshal gaan zitten. Dan kom je zeker nergens.
Het lijkt erop dat het hele gebouw staat af te fikken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef patatmetfriet het volgende:
Dus van links naar rechts staat het hele pand te fikken?
Waarom vind ik dit op een Photoshop lijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Foto van desbetreffende brand:
[ afbeelding ]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Foto van desbetreffende brand:
[ afbeelding ]
Inderdaad !quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.
is geen photoshop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit op een Photoshop lijken?
Het ging ook om binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.
Nou.. dan kunnen ze wat mij betreft de treinen wel weer laten rijdenquote:
Willen en kunnen zijn twee dingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou.. dan kunnen ze wat mij betreft de treinen wel weer laten rijdenMaar dat doen ze niet zo snel denk ik
Zelfs de Jaarbeurs zet de deuren open
Klopt inderdaad. Zoiets had ik op Twitter ook al vernomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee dingen.. Als er een paar relaiskasten afgefikt zijn kan het nog dagen duren.
Linux.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan kun je nog een afrit pakken en toeristisch doen, in plaats van overgeleverd te zijn aan een rokend windows werkstationnetje ergens in Utrecht.
Ziggy... jij bent aardig thuis in treinen he? Als het idd de relaiskasten zijn... ligt Utrecht zondag dan ook zo goed als plat>?quote:
Dat is echt heel tof jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Op twitter worden liften aangeboden voor gestrande reizigers. Wel tof
Ik zit regelmatig achter zo'n rokend werkstationnetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ziggy... jij bent aardig thuis in treinen he? Als het idd de relaiskasten zijn... ligt Utrecht zondag dan ook zo goed als plat>?
Dat wordt handkarren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
![]()
Mijn vriendin zit vlakbij Utrecht in de trein![]()
![]()
![]()
Ze is op weg naar mij ...
Hmmm dat wordt dus even afwachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig achter zo'n rokend werkstationnetje.
De relaiskasten sturen de wissels en de seinen (en nog meer) aan. Als dat uitfikt, kan je niets meer bedienen. En de relaisruimte zit in dat gebouw dat in de fik stond, en daar is geen uitwijk voor. Ook niet zo makkelijk te regelen, vermoed ik, het is iets anders dan een servertje ergens neerpleuren.
Ik hoef dinsdag pas Utrecht weer uit. Mag hopen dat het tegen die tijd wel weer opgelost is. En anders ga ik wel fietsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmmm dat wordt dus even afwachtenIk moet zondag langs Utrecht
Anders wordt het omreizen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.52 uur: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
Ze kunnen misschien via Twitter een lift regelen. Dan zullen ze #lift en #ns even moeten volgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Ah vet genaaid, een vriend van me ging een weekendje weg met z'n vriendin, die zitten er nu ook vast. Die zaten precies tijdens de brand daar in de trein en hebben nog 2 uur in de trein vast gezeten
Als dit stuk is, wel:quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat duurt voorlopig dus nog wel even.
Damnquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als dit stuk is, wel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting ZwolleNeem gestrande reizigers meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:20.05 uur: ANWB: wel druk, geen files rondom Utrecht.
20.00 uur: ANP: wegen rond Utrecht CS helemaal vast.
Ze hebben al een lift geregeld, maar toch bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien via Twitter een lift regelen. Dan zullen ze #lift en #ns even moeten volgen
ANWB heeft het over de snelwegen denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Miendientje het volgende:
Overdrijft de ene of zwakt de ander het juist af?
Reis dan door naar Deventer, of via Apeldoorn - Zutphen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Vork het volgende:
Blijkbaar kun je ook al niet over Ede-Wageningen reizen. Fijn hoor zo'n advies voor de reizigers die van Amsterdam naar Arnhem moeten om over Amersfoort te gaan. Dan moet je dus ook via ede-Wageningen, maar dat kan niet, alles plat en dan strand je dus mooi in Barneveld.
Je kunt ook van Amersfoort naar Arnhem via Deventer. Hoef je niet langs Ede-Wageningnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Vork het volgende:
Blijkbaar kun je ook al niet over Ede-Wageningen reizen. Fijn hoor zo'n advies voor de reizigers die van Amsterdam naar Arnhem moeten om over Amersfoort te gaan. Dan moet je dus ook via ede-Wageningen, maar dat kan niet, alles plat en dan strand je dus mooi in Barneveld.
quote:
quote:de #NS heeft niet eens een fuckin back-up plan voor als er een brand uitbreektslecht, heel slecht.
Mannen die wel een dag zonder handkar kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou ik wel 1 dag extra zonder hoor
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjesquote:Mensen op Utrecht cs: niet vergeten uit te checken! Anders verdient de NS ook nog eens ¤20 extra aan je vanavond.
Zo schijn je die CTA-borden vaker te zien jaquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjes
Bron: http://www.overwoerden.nl(...)n-over-spoor-woerdenquote:Door de brand op het Centraal Station in Utrecht zijn tal van treinen stil komen te staan, ook in de buurt van Woerden. Na urenlang wachten mochten de inzittenden van deze trein terug naar Woerden lopen over het spoor.
Op het Centraal Station in Utrecht is het een chaos met mensen die een bus of taxi proberen te krijgen. Er zou inmiddels een agressieve sfeer zijn ontstaan met mensen die om een plek vechten. Op station Woerden is het bijzonder druk met mensen die opgehaald worden na urenlang omreizen en wachten. Een prettig weekeinde allemaal.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
Jaaaaaaa! De dorpsgek is er!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
Je bent toch thuis of niet zeikwijfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef DuracellPower het volgende:
5 uur klaar met werken, kwart voor 5 een sms van collega die eerder weg was:
Dude Check ns.nl, succes!
5 uur de deur uit bij amsterdam rai, half 8 thuis(Utrecht centrum)
Vriend uit Amersfoort is nog onderweg, 6 uur vertrokken...
Leuk begin van het weekend
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch thuis of niet zeikwijf
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgen
Ik heb een poging met de auto gedaan, trein is verhoudingsgewijs sneller...maar ook elke dag wel iets van vertragingquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minuten
En dat voor een rotstukje van 10minuten treinen
Het is dat ik lui ben anders was ik gaan fietsen
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Jezusquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Ga maar weer je hok in, trollquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk!
Dat stukje is alleen maar geplaatst om die foto online te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Pardon?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ga maar weer je hok in, troll
Via Barneveld - Amersfoort?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...
"die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk" <-- waar slaat dat nou weer opquote:
Niets nieuws. Je moet als 'kwaliteitskrant' scoren met het leed van anderen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat stukje is alleen maar geplaatst om die foto online te kunnen zetten..
Ik mag hopen dat de Sprinter Light Trains binnenkort niet bij bosjes worden afgevoerd...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minuten
En dat voor een rotstukje van 10minuten treinen
Het is dat ik lui ben anders was ik gaan fietsen
Dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat er een paar sporen tussen Utrecht en Amsterdam liggen, je kan nog pendelen als je snel schakelt, alles op de stations er voor. Dat alles plat gaat is echt niet nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
"die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk" <-- waar slaat dat nou weer op. Alsof die brand de schuld van Prorail is.
Je mag ook met ProRail contact opnemen, je hoeft je niet te schamen iets te vragen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk!
De beste stuurlui staan nog steeds aan wal. Ga solliciteren bij ProRail zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk!
Je vergeet dat een hoop stations ook nog aangestuurd worden door Utrecht. Daarbij staan er een hoop treinen vast omdat er geen wissels/seinen meer werken. De treinen moeten ook wel voorhanden zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat er een paar sporen tussen Utrecht en Amsterdam liggen, je kan nog pendelen als je snel schakelt, alles op de stations er voor. Dat alles plat gaat is echt niet nodig.
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je vergeet dat een hoop stations ook nog aangestuurd worden door Utrecht. Daarbij staan er een hoop treinen vast omdat er geen wissels/seinen meer werken. De treinen moeten ook wel voorhanden zijn.
Ik denk niet dat mijn telefoontje veel uit zou makenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je mag ook met ProRail contact opnemen, je hoeft je niet te schamen iets te vragen...
Omdat je bij voorbaat opgeeft.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn telefoontje veel uit zou maken
Moet je wel weten waar de andere treinen rijden. Daarbij staan alle seinen op rood en een trein heeft nogal wat meters nodig om tot stilstand te komen, dus die gok wil je niet nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat er een paar sporen tussen Utrecht en Amsterdam liggen, je kan nog pendelen als je snel schakelt, alles op de stations er voor. Dat alles plat gaat is echt niet nodig.
Je heb een weg (spoor) dat door niets anders dan treinen bereden kan worden. het zijn 2 stations, rij rustig heen en terug met de treinen die vastlopen. vertraging oke, laatste stukje met de bus of wat dan ook..oke, maar in mijn bescheiden mening kan het wel beter. Het spoor bestaat al zo lang, van fouten leren gebeurt er blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je vergeet dat een hoop stations ook nog aangestuurd worden door Utrecht. Daarbij staan er een hoop treinen vast omdat er geen wissels/seinen meer werken. De treinen moeten ook wel voorhanden zijn.
En waarom weten "we"niet waar die treinen dan rijden, wat doet verkeersleiding daar dan wel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je wel weten waar de andere treinen rijden. Daarbij staan alle seinen op rood en een trein heeft nogal wat meters nodig om tot stilstand te komen, dus die gok wil je niet nemen.
Dat is in principe mogelijk, maar het treinpersoneel moet ook protocollen opvolgen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je heb een weg (spoor) dat door niets anders dan treinen bereden kan worden. het zijn 2 stations, rij rustig heen en terug met de treinen die vastlopen. vertraging oke, laatste stukje met de bus of wat dan ook..oke, maar in mijn bescheiden mening kan het wel beter. Het spoor bestaat al zo lang, van fouten leren gebeurt er blijkbaar niet.
Om dat af te stemmen is nogal wat werk nodig. Daarbij kom je niet overal als de wissels niet goed staan. Kijk eens naar die toeloop naar een station, hoe dat over de perrons verdeeld wordt. Het is gewoon onmogelijk om al die treinen zonder veiligheidssysteem zomaar op eigen houtje te laten rijden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je heb een weg (spoor) dat door niets anders dan treinen bereden kan worden. het zijn 2 stations, rij rustig heen en terug met de treinen die vastlopen. vertraging oke, laatste stukje met de bus of wat dan ook..oke, maar in mijn bescheiden mening kan het wel beter. Het spoor bestaat al zo lang, van fouten leren gebeurt er blijkbaar niet.
Ja blaat, afgezien van nu, wil ik niet meer tijd in mijn reis steken, die reis was lang genoegquote:
En ook zonder toestemming van de verkeersleider.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Om dat af te stemmen is nogal wat werk nodig. Daarbij kom je niet overal als de wissels niet goed staan. Kijk eens naar die toeloop naar een station, hoe dat over de perrons verdeeld wordt. Het is gewoon onmogelijk om al die treinen zonder veiligheidssysteem zomaar op eigen houtje te laten rijden.
Ik snap dat er werk voor nodig is, maar ze doen dit werk al 1000 jaar, dus veel ervaring, dus zouden ze heel goed moeten weten hoe het werktquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Om dat af te stemmen is nogal wat werk nodig. Daarbij kom je niet overal als de wissels niet goed staan. Kijk eens naar die toeloop naar een station, hoe dat over de perrons verdeeld wordt. Het is gewoon onmogelijk om al die treinen zonder veiligheidssysteem zomaar op eigen houtje te laten rijden.
Stiekem gezegd droom ik van mijn thuiswerk als verkeersleider...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik snap dat er werk voor nodig is, maar ze doen dit werk al 1000 jaar, dus veel ervaring, dus zouden ze heel goed moeten weten hoe het werkt
Dat ook nog. Daarbij ben je uuuren onderweg als je de treinen stapvoets laat rijden. En wat nou als twee treinen elkaar tegenkomen? Moet de ander dan maar dat hele stuk weer terugquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook zonder toestemming van de verkeersleider.
Ze weten prima hoe het werkt en hebben daar ook prima middelen voor, dank u. Die staan alleen in dat gebouw dat in de fik stond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik snap dat er werk voor nodig is, maar ze doen dit werk al 1000 jaar, dus veel ervaring, dus zouden ze heel goed moeten weten hoe het werkt
al laat je er maar 2 treinen op en neer rijden, dan ben ik nog sneller thuisquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Dat ook nog. Daarbij ben je uuuren onderweg als je de treinen stapvoets laat rijden. En wat nou als twee treinen elkaar tegenkomen? Moet de ander dan maar dat hele stuk weer terug? Dan zou je iedereen weer van trein moeten laten wisselen, wat weer allemaal rommel geeft.
Nee, het is beter om de treinen die vast staan onder begeleiding van Prorail terug te halen naar het station waar ze vandaan komen, waarna je maar met bussen verder moet.
Maar geen ervaring met dit soort dingen. Er zijn wel machinisten die zelf wissels gingen inspecteren en dan verder gingen rijden met hun trein. Dit is goed te doen om eventueel de rit af te maken, maar je kan er geen treinen vast op laten rijden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik snap dat er werk voor nodig is, maar ze doen dit werk al 1000 jaar, dus veel ervaring, dus zouden ze heel goed moeten weten hoe het werkt
In mijj ervaringen is het vrij normaal dat je een backup omgeving heb als het zo belangrijk is..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze weten prima hoe het werkt en hebben daar ook prima middelen voor. Die staan alleen in dat gebouw dat in de fik stond.
Op dat punt ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
In mijj ervaringen is het vrij normaal dat je een backup omgeving heb als het zo belangrijk is..
We hebben het hier niet over een paar servers waar je een mirror van neerpleurt in een serverruimte.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
In mijj ervaringen is het vrij normaal dat je een backup omgeving heb als het zo belangrijk is..
Dat komt omdat je it-er bentquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik het wel met je eens.
Zo'n relaissysteem is niet te backuppen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
In mijj ervaringen is het vrij normaal dat je een backup omgeving heb als het zo belangrijk is..
Nee, dat gaat inderdaad veel verderquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een paar servers waar je een mirror van neerpleurt in een serverruimte.
Het is toch geen echte noodsituatie als in 'er staan levens op het spel'? Het is wat slordig, vervelend dat er geen treinen rijden, maar een heleboel mensen zullen vanavond nog wel gewoon naar huis kunnen en anders morgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
In mijj ervaringen is het vrij normaal dat je een backup omgeving heb als het zo belangrijk is..
Jawel, 2 huisjes, kastjes whatever is altijd dubbel uit te voeren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Zo'n relaissysteem is niet te backuppen.
Je hebt duidelijk geen enkel idee van wat er allemaal draait om de treinen te laten rijden. Vanuit een IT-oogpunt heb je gelijk, we hebben het hier echter niet over IT.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Jawel, 2 huisjes, kastjes whatever is altijd dubbel uit te voeren.
Jij mist het punt, reis elke dag met de gele rakkers. er gaat structureel iets foutquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Het is toch geen echte noodsituatie als in 'er staan levens op het spel'? Het is wat slordig, vervelend dat er geen treinen rijden, maar een heleboel mensen zullen vanavond nog wel gewoon naar huis kunnen en anders morgen.
Ik heb het over managementquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen enkel idee van wat er allemaal draait om de treinen te laten rijden. Vanuit een IT-oogpunt heb je gelijk, we hebben het hier echter niet over IT.
Nederland heeft het drukste spoor van Europa en rijdt relatief gezien het vaakst op tijd (zo'n 93%). Ik heb met de NS ook vrijwel geen problemen, of het moeten onvoorziene omstandigheden zijn (zoals een kapotte trein die het spoor blokkeert, maar daar kan je niks tegen beginnen). Tussen Arnhem en Utrecht kan ik ook altijd zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Jij mist het punt, reis elke dag met de gele rakkers. er gaat structureel iets fout
Wat ik bedoel is dat je voor noodsituaties altijd moet zorgen voor een goed werkend back-up systeem. Zoals bijvoorbeeld een ziekenhuis over kan schakelen op noodstroom als de stroom uit valt, anders vallen er doden. Bij zoiets als vandaag is dat niet het geval en kost het alleen wat tijd en dat is natuurlijk vervelend maar niet levens bedreigend. Ander alternatief is dat de kosten voor Prorail hoger worden, maar dat wordt uiteraard doorberekend aan de NS die het weer doorberekend aan de klanten. Dan worden kaartjes nog duurder en dat willen de klanten ook niet, dan dus maar een systeem wat niet helemaal perfect is maar opgelost kan worden met wat tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Jij mist het punt, reis elke dag met de gele rakkers. er gaat structureel iets fout
Ik snap wat je zegt, maar ik moet gaan. Misschien kom ik er nog wel op terugquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je voor noodsituaties altijd moet zorgen voor een goed werkend back-up systeem. Zoals bijvoorbeeld een ziekenhuis over kan schakelen op noodstroom als de stroom uit valt, anders vallen er doden. Bij zoiets als vandaag is dat niet het geval en kost het alleen wat tijd en dat is natuurlijk vervelend maar niet levens bedreigend. Ander alternatief is dat de kosten voor Prorail hoger worden, maar dat wordt uiteraard doorberekend aan de NS die het weer doorberekend aan de klanten. Dan worden kaartjes nog duurder en dat willen de klanten ook niet, dan dus maar een systeem wat niet helemaal perfect is maar opgelost kan worden met wat tijd.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat ik overigens al op de FP had gezegd: men is bezig om een uitwijkpost te bouwen, om de verkeersleidingspost te kunnen opvangen op een andere locatie. Dat gaat dus om de werkplekken van de treindienstleiders. Wat dat betreft is de brand een paar maanden te snel gebeurd. De relaisruimtes kun je echter niet zomaar redundant maken.
lang leve ProFailquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Q. het volgende:
Zaterdag ook geen treinen
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Die relaisruimtes staan in directe verbinding met de infrastructuur en zitten tamelijk complex in elkaar. Je zou dan dus met electrische verbindingen het halve land moeten overbruggen, plus tientallen relaisruimten moeten herbouwen op een uitwijklocatie. Dat gaat klauwen met geld kosten. En dit is de eerste keer dat ik meemaak dat een post in de hens gaat, dus wat dat betreft weet ik niet of de kosten en de baten tegen elkaar opwegen.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Q. het volgende:
Zaterdag ook geen treinen
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Het schijnt enkele tientallen jaren geleden in Arnhem ook al gebeurt te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die relaisruimtes staan in directe verbinding met de infrastructuur en zitten tamelijk complex in elkaar. Je zou dan dus met electrische verbindingen het halve land moeten overbruggen, plus tientallen relaisruimten moeten herbouwen op een uitwijklocatie. Dat gaat klauwen met geld kosten. En dit is de eerste keer dat ik meemaak dat een post in de hens gaat, dus wat dat betreft weet ik niet of de kosten en de baten tegen elkaar opwegen.
Dat zeg ik: de eerste keer dat ik het meemaak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schijnt enkele tientallen jaren geleden in Arnhem ook al gebeurt te zijn.
Als zoiets ééns in de tientallen jaren gebeurt, wegen de kosten nog steeds niet tegen de baten op hč?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schijnt enkele tientallen jaren geleden in Arnhem ook al gebeurt te zijn.
Die wachten tot de rookwolken weer opgeklaard zijn zodat ze hun hokje weer in kunnen en dan maar hopen dat er nog wat werkt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
En waarom weten "we"niet waar die treinen dan rijden, wat doet verkeersleiding daar dan wel?
quote:#NS #Utrecht Speciaal tarief voor gestrande reiziger ¤ 115.-- voor tweepers. kamer. Hotel Amsterdam-De Roode Leeuw
Eerst maar eens goed douchen danquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Net mijn vriendin opgehaald
![]()
![]()
3,5 uur in de trein heeft ze gezeten
500 euro? omgquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef delano.888 het volgende:
Sommige mensen proberen blijkbaar hun eigen busjes te gebruiken als vervoer, en krijgen er veel geld (tot aan 500 euro) voor om bijv van utrecht naar rotterdam te rijden.
Geniaal.
Vol..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
500 euro? omgDan had ik een hotel geregeld of iets dergelijks
jaarbeurs danquote:
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoorquote:
Ah K**quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Q. het volgende:
Zaterdag ook geen treinen
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Alleen jammer dat er morgen nog steeds geen treinen gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoor
Dan overnacht je en dan kom je er achter dat er morgen ook geen treinen zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoor
ja ik zie je erop los Twitteren eroverquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er morgen nog steeds geen treinen gaan..
Vermakelijk idd..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Toch wel sneu voor deze vrouw met haar hond. Zel zal vast niet de enige zijn,
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_uur___.html?p=2,2
[..]
ja ik zie je erop los Twitteren erover![]()
Ja, boekenfestijn Nieuwegein en de Verzamelbeursquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog plannen om hier naar toe te komen dan?
Misschien moet je je kaartje/ov chip laten zien ofzo? (A)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal zwervers in de Jaarsbeurs zo
Ik zou een auto regelen. Alhoewel parkeren bij de Jaarbeurs met een niet-functionerende NS ook wel niet fijn zal zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, boekenfestijn Nieuwegein en de Verzamelbeurs
Er is morgen toch wel iemand die je op kan halenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan overnacht je en dan kom je er achter dat er morgen ook geen treinen zijn
Ik zet hem wel bij jou neerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een auto regelen. Alhoewel parkeren bij de Jaarbeurs met een niet-functionerende NS ook wel niet fijn zal zijn..
Zo zie je nog eens wat van Nederlandquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Ebbao het volgende:
Vandaag van Amsterdam naar Den Haag naar Rotterdam naar Breda naar Nijmegen.
Maar wel thuis gekomen
Dus datquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo zie je nog eens wat van Nederland
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een kop koffie.
Aaaah wat schattigquote:
Genoeg denk ik. Leuke mogelijkheid om er toch nog voordeel uit te halen. Kan me nog de storm van 3 of 4 jaar geleden herinneren. Zat toen ook vast. Jammer dat ik getrouwd ben anders wist ik het welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoeveel relaties zullen er ontplooien tijdens deze megastoring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |