Je bent toch thuis of niet zeikwijfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef DuracellPower het volgende:
5 uur klaar met werken, kwart voor 5 een sms van collega die eerder weg was:
Dude Check ns.nl, succes!
5 uur de deur uit bij amsterdam rai, half 8 thuis(Utrecht centrum)
Vriend uit Amersfoort is nog onderweg, 6 uur vertrokken...
Leuk begin van het weekend
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch thuis of niet zeikwijf
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgen
Ik heb een poging met de auto gedaan, trein is verhoudingsgewijs sneller...maar ook elke dag wel iets van vertragingquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minuten
En dat voor een rotstukje van 10minuten treinen
Het is dat ik lui ben anders was ik gaan fietsen
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Jezusquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Ga maar weer je hok in, trollquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk!
Dat stukje is alleen maar geplaatst om die foto online te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Pardon?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ga maar weer je hok in, troll
Via Barneveld - Amersfoort?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...
"die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk" <-- waar slaat dat nou weer opquote:
Niets nieuws. Je moet als 'kwaliteitskrant' scoren met het leed van anderen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat stukje is alleen maar geplaatst om die foto online te kunnen zetten..
Ik mag hopen dat de Sprinter Light Trains binnenkort niet bij bosjes worden afgevoerd...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minuten
En dat voor een rotstukje van 10minuten treinen
Het is dat ik lui ben anders was ik gaan fietsen
Dat zeg ik niet, wat ik wel zeg is dat er een paar sporen tussen Utrecht en Amsterdam liggen, je kan nog pendelen als je snel schakelt, alles op de stations er voor. Dat alles plat gaat is echt niet nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
"die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk" <-- waar slaat dat nou weer op. Alsof die brand de schuld van Prorail is.
Je mag ook met ProRail contact opnemen, je hoeft je niet te schamen iets te vragen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
De beste stuurlui staan nog steeds aan wal. Ga solliciteren bij ProRail zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |