SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting ZwolleNeem gestrande reizigers meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:20.05 uur: ANWB: wel druk, geen files rondom Utrecht.
20.00 uur: ANP: wegen rond Utrecht CS helemaal vast.
Ze hebben al een lift geregeld, maar toch bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien via Twitter een lift regelen. Dan zullen ze #lift en #ns even moeten volgen
ANWB heeft het over de snelwegen denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Miendientje het volgende:
Overdrijft de ene of zwakt de ander het juist af?
Reis dan door naar Deventer, of via Apeldoorn - Zutphen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Vork het volgende:
Blijkbaar kun je ook al niet over Ede-Wageningen reizen. Fijn hoor zo'n advies voor de reizigers die van Amsterdam naar Arnhem moeten om over Amersfoort te gaan. Dan moet je dus ook via ede-Wageningen, maar dat kan niet, alles plat en dan strand je dus mooi in Barneveld.
Je kunt ook van Amersfoort naar Arnhem via Deventer. Hoef je niet langs Ede-Wageningnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Vork het volgende:
Blijkbaar kun je ook al niet over Ede-Wageningen reizen. Fijn hoor zo'n advies voor de reizigers die van Amsterdam naar Arnhem moeten om over Amersfoort te gaan. Dan moet je dus ook via ede-Wageningen, maar dat kan niet, alles plat en dan strand je dus mooi in Barneveld.
quote:
quote:de #NS heeft niet eens een fuckin back-up plan voor als er een brand uitbreektslecht, heel slecht.
Mannen die wel een dag zonder handkar kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou ik wel 1 dag extra zonder hoor
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjesquote:Mensen op Utrecht cs: niet vergeten uit te checken! Anders verdient de NS ook nog eens ¤20 extra aan je vanavond.
Zo schijn je die CTA-borden vaker te zien jaquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjes
Bron: http://www.overwoerden.nl(...)n-over-spoor-woerdenquote:Door de brand op het Centraal Station in Utrecht zijn tal van treinen stil komen te staan, ook in de buurt van Woerden. Na urenlang wachten mochten de inzittenden van deze trein terug naar Woerden lopen over het spoor.
Op het Centraal Station in Utrecht is het een chaos met mensen die een bus of taxi proberen te krijgen. Er zou inmiddels een agressieve sfeer zijn ontstaan met mensen die om een plek vechten. Op station Woerden is het bijzonder druk met mensen die opgehaald worden na urenlang omreizen en wachten. Een prettig weekeinde allemaal.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
Jaaaaaaa! De dorpsgek is er!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |