http://maps.google.nl/map(...)97,10.821533&t=h&z=7quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef NJ het volgende:
[..]
De kortste route is dan via Luxemburg. Succes.
Je kunt nog via Den Haag, Amsterdam en Amersfoort!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
Ik zou vanaf Rotterdam een vliegtuigje naar dat vliegveldje bij Apeldoorn nemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt nog via Den Haag, Amsterdam en Amersfoort!
Pendelen ze niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja.. maar waar komt de trein naar den haag vandaan...? Juist.
Oh, een trein Den Haag - Gouda en weer terug zit er zeker ook niet inquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rijden ze niet gewoon heen en weer tussen de beschikbare stations?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gouda wordt bediend vanuit Utrecht. Er rijdt niets. Lang leve de centrale aansturing.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijden ze niet gewoon heen en weer tussen de beschikbare stations?
Ojaquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda wordt bediend vanuit Utrecht. Er rijdt niets. Lang leven de centrale aansturing.
Via Utrecht. Dat wordt 'm niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)97,10.821533&t=h&z=7
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.quote:
Ik bel alvast ff dat ik wat later benquote:
Noorwegen is mooi.quote:
De Burger King doet in ieder geval goede zaken vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.
omgquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er plannen schijnen zijn om alle aansturing vanuit één centraal punt te doen. Mooi argumentje tegen vandaag.
Het is veel een veel efficiėnter om de aansturing vanuit één centraal punt te doen. Scheelt tijd, moeite, personeel en daarmee geld. Alleen je moet wel de back-up goed regelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Valt nog mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
Prognose: duurt tot minimaal 09:00 morgenvroeg.
Het is het stomste dat je kunt willen. Bij het spoor is lokale kennis ook nog van belang.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is veel een veel efficiėnter om de aansturing vanuit één centraal punt te doen. Scheelt tijd, moeite, personeel en daarmee geld. Alleen je moet wel de back-up goed regelen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
Prognose: duurt tot minimaal 09:00 morgenvroeg.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zijn die mensen die graag naar huis willen om het weekend te vieren mooi klaar mee
De Storm. Of de Sneeuw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
hebben ze al veldbedjes enzo geregeld?heb ik ook nog een keer meegemaakt ooit (geen gebruik van hoeven maken gelukkig)
Mooie vrouwen kunnen zich bij mij melden, 20 minuten lopen vanaf CS.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
hebben ze al veldbedjes enzo geregeld?heb ik ook nog een keer meegemaakt ooit (geen gebruik van hoeven maken gelukkig)
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?quote:
Van het inrijsein Breukelen naar het inrijsein bij Harmelen en weer terug. Hoera.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig kan je nog wel van Vleuten naar Breukelen.
Was van de zomer ook een keer een vette storing, liep er zo'n viswijf heibel te schoppen, niet normaal. Toen vertrok er toch nog ergens een trein, wilde iemand van de NS haar even tot kalmte manen, raakt heel zachtjes haar schouder aan om haar aandacht te trekken dat ze naar het omroepbericht moet luisteren, schiet ze helemaal in een spagaat dat hij met z'n poten van haar af moest blijven.quote:
de A12 zit ook aardig vol geloof ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben echt blij dat ik sinds een maand of 3 niet meer afhankelijk ben van het OV maar met de auto ga.
Ach, die rijdt evenminquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Kaarsrecht, met 300 kph door Ede en Lunteren racen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Dat rijdt tenminste een beetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de A12 zit ook aardig vol geloof ik
Dan sta je op Terwijde. Daar word je blij van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Paul het volgende:
18:37 uur: NOS: "Op Utrecht Terweijde is een trein geėvacueerd"
foto's maken en mensen uitlachen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat rijdt tenminste een beetje.. Ik ga zo eens langs CS fietsen, lekker ramptouristen.
Er gaan in ieder geval een paar bussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan sta je op Terwijde. Daar word je blij van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |