Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:58 schreef L.no het volgende:
Juist via utrecht ga ik van Friesland naar zuid Limburg met de trein.
edit: 9292ov.nl zegt nog steeds dat ik via utrecht moet.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga via Zwolle - Arnhem - Nijmegen - 's Hertogenbosch. Utrecht ligt er nog wel een tijdje uit.
Overstappen in Zwolle op de trein naar Roosendaal dus en in 's Hertogenbosch weer op de trein naar Limboland.quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:15 schreef Kloonscanner het volgende:
Zo zie je maar dat colleges skippen op vrijdagmiddag loont
Dat rijdt in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:17 schreef chroestjov het volgende:
Chaos, het treinverkeer in Mumbai dat is pas chaos.
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil morgen naar de platen- en cdbeurs in Utrecht. Dan moet alles wel goed zijn met de NS.
Zondag heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook, maar zondag is het ook nog.
Ohwquote:
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost maar met de auto naar Utrecht gaan doe ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohw
Maar het zal morgen wel opgelost zijn, het is niet zo dat het station zelf in de hens staat.
Niet op zaterdag neequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost maar met de auto naar Utrecht gaan doe ik dus echt niet he
Een brand bij de verkeersleidingpost kan flinke gevolgen hebben, als ProRail de backupsystemen goed heeft verkut zou dit zo dagen kunnen duren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef John_Q het volgende:
"Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost"
Dat lijkt me toch een zekerheidje of niet? Of denken jullie wel dat dit uren gaat duren, zal wel meevallen lijkt mij.
Nee morgen kan je niet rijdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef John_Q het volgende:
"Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost"
Dat lijkt me toch een zekerheidje of niet? Of denken jullie wel dat dit uren gaat duren, zal wel meevallen lijkt mij.
Oke dus treinverkeer via Utrecht (dat is vrijwel alles zowat als je wat verderop in het land moet wezen) vanavond gaat lastig worden dan...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Een brand bij de verkeersleidingpost kan flinke gevolgen hebben, als ProRail de backupsystemen goed heeft verkut zou dit zo dagen kunnen duren.
Papa?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef Agiath het volgende:
Leuk voor alle studenten die naar hun ouders willen
Tja, bijna alle treinen gaan nu eenmaal via Utrecht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Editeur het volgende:
Utrecht CSAltijd als daar iets is ligt het halve land plat. Moet echt anders geregeld worden
quote:nosheadlines
NOS-collega meldt dat reizigers op Utrecht CS naar huis worden gestuurd, omdat er geen treinen meer gaan rijden vandaag #NS
NS: "Ga maar naar huis".quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen juist onderweg naar huis waren
Het maakt wel een feestelijke indruk ja.quote:
Maar ik weet zeker dat ze het enorm koud hebben daar.quote:
Jij bent hier altijd welkom.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt wel een feestelijke indruk ja.
God wat ben ik blij dat ik vanmiddag niet ben gegaan. Nou ja, ken er genoeg mensen die ik had kunnen lastigvallen, maar toch.
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat ze het enorm koud hebben daar.
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze elkaar maar warm gaan houden.
Was te verwachten. Is vast geen backupsysteem voor. Dit gaat de kop van de ProRail kopman kosten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Paul het volgende:
Treinverkeer rond 030 kan dagen gestremd blijven
http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_030_kan_dage.html
De kortste route is dan via Luxemburg. Succes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |