quote:de #NS heeft niet eens een fuckin back-up plan voor als er een brand uitbreektslecht, heel slecht.
Mannen die wel een dag zonder handkar kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou ik wel 1 dag extra zonder hoor
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjesquote:Mensen op Utrecht cs: niet vergeten uit te checken! Anders verdient de NS ook nog eens ¤20 extra aan je vanavond.
Zo schijn je die CTA-borden vaker te zien jaquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat voor een chaos het is bij die paaltjes
Bron: http://www.overwoerden.nl(...)n-over-spoor-woerdenquote:Door de brand op het Centraal Station in Utrecht zijn tal van treinen stil komen te staan, ook in de buurt van Woerden. Na urenlang wachten mochten de inzittenden van deze trein terug naar Woerden lopen over het spoor.
Op het Centraal Station in Utrecht is het een chaos met mensen die een bus of taxi proberen te krijgen. Er zou inmiddels een agressieve sfeer zijn ontstaan met mensen die om een plek vechten. Op station Woerden is het bijzonder druk met mensen die opgehaald worden na urenlang omreizen en wachten. Een prettig weekeinde allemaal.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
Jaaaaaaa! De dorpsgek is er!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
Je bent toch thuis of niet zeikwijfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef DuracellPower het volgende:
5 uur klaar met werken, kwart voor 5 een sms van collega die eerder weg was:
Dude Check ns.nl, succes!
5 uur de deur uit bij amsterdam rai, half 8 thuis(Utrecht centrum)
Vriend uit Amersfoort is nog onderweg, 6 uur vertrokken...
Leuk begin van het weekend
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch thuis of niet zeikwijf
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je heb gelijk, maar het is wel gewoon kut, en de 3de keer deze week dat het een zooitje is, bijlmer - utrecht is 1 stop, bijna rechte weg, al 100 jaar. Dat moet je toch geregeld kunnen krijgen
Ik heb een poging met de auto gedaan, trein is verhoudingsgewijs sneller...maar ook elke dag wel iets van vertragingquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 weken lang elke morgen minimaal 15minuten vertraging en elke middag 20 minuten
En dat voor een rotstukje van 10minuten treinen
Het is dat ik lui ben anders was ik gaan fietsen
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie dat er spontaan een HSL van Amsterdam naar Arnhem is ontstaan?
Jezusquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Ga maar weer je hok in, trollquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef DuracellPower het volgende:
die paar kut treinen op en neer laten rijden is zo moeilijk!
Dat stukje is alleen maar geplaatst om die foto online te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Tism het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
..
Pardon?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ga maar weer je hok in, troll
Via Barneveld - Amersfoort?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
in principe is die er ook. De ICE naar Duitsland. Alleen rijdt deze in Nederland op het gewone spoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |