Linux.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan kun je nog een afrit pakken en toeristisch doen, in plaats van overgeleverd te zijn aan een rokend windows werkstationnetje ergens in Utrecht.
Ziggy... jij bent aardig thuis in treinen he? Als het idd de relaiskasten zijn... ligt Utrecht zondag dan ook zo goed als plat>?quote:
Dat is echt heel tof jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Op twitter worden liften aangeboden voor gestrande reizigers. Wel tof
Ik zit regelmatig achter zo'n rokend werkstationnetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ziggy... jij bent aardig thuis in treinen he? Als het idd de relaiskasten zijn... ligt Utrecht zondag dan ook zo goed als plat>?
Dat wordt handkarren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
![]()
Mijn vriendin zit vlakbij Utrecht in de trein![]()
![]()
![]()
Ze is op weg naar mij ...
Hmmm dat wordt dus even afwachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig achter zo'n rokend werkstationnetje.
De relaiskasten sturen de wissels en de seinen (en nog meer) aan. Als dat uitfikt, kan je niets meer bedienen. En de relaisruimte zit in dat gebouw dat in de fik stond, en daar is geen uitwijk voor. Ook niet zo makkelijk te regelen, vermoed ik, het is iets anders dan een servertje ergens neerpleuren.
Ik hoef dinsdag pas Utrecht weer uit. Mag hopen dat het tegen die tijd wel weer opgelost is. En anders ga ik wel fietsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmmm dat wordt dus even afwachtenIk moet zondag langs Utrecht
Anders wordt het omreizen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.52 uur: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
Ze kunnen misschien via Twitter een lift regelen. Dan zullen ze #lift en #ns even moeten volgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Ah vet genaaid, een vriend van me ging een weekendje weg met z'n vriendin, die zitten er nu ook vast. Die zaten precies tijdens de brand daar in de trein en hebben nog 2 uur in de trein vast gezeten
Als dit stuk is, wel:quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat duurt voorlopig dus nog wel even.
Damnquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als dit stuk is, wel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |