In de hele wijde omgeving lopen trouwens verdwaasde mensen een beetje doelloos rond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Q. het volgende:
Even een rondje gemaakt via de Croeselaan - Jaarbeursplein - Stationsstraat: wat een chaos! Ook het autoverkeer staat nog vaster dan vast, dus de (bomvolle) bussen komen ook geen meter vooruit.
Hier op de Vleutenseweg komt de ene na de andere bus voorbij, niks geen file. Misschien een tipquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Q. het volgende:
Even een rondje gemaakt via de Croeselaan - Jaarbeursplein - Stationsstraat: wat een chaos! Ook het autoverkeer staat nog vaster dan vast, dus de (bomvolle) bussen komen ook geen meter vooruit.
Idd... lang leve social media.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Op twitter worden liften aangeboden voor gestrande reizigers. Wel tof
Juist. Ik vind het gewoon erg tof van mensen die in de auto zitten toch even aan de treinreizigers denkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef Boterkoekjes het volgende:
[..]
Idd... lang leve social media.
Wat een drama.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef JDude het volgende:
Nu op RTL4.
Al die mensen die in de stationshal gaan zitten. Dan kom je zeker nergens.
Het lijkt erop dat het hele gebouw staat af te fikken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef patatmetfriet het volgende:
Dus van links naar rechts staat het hele pand te fikken?
Waarom vind ik dit op een Photoshop lijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Foto van desbetreffende brand:
[ afbeelding ]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Foto van desbetreffende brand:
[ afbeelding ]
Inderdaad !quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.
is geen photoshop.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit op een Photoshop lijken?
Het ging ook om binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de brand niet, lijkt eerder een hele felle lamp. De brand was puur binnen.
Nou.. dan kunnen ze wat mij betreft de treinen wel weer laten rijdenquote:
Willen en kunnen zijn twee dingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou.. dan kunnen ze wat mij betreft de treinen wel weer laten rijdenMaar dat doen ze niet zo snel denk ik
Zelfs de Jaarbeurs zet de deuren open
Klopt inderdaad. Zoiets had ik op Twitter ook al vernomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee dingen.. Als er een paar relaiskasten afgefikt zijn kan het nog dagen duren.
Linux.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan kun je nog een afrit pakken en toeristisch doen, in plaats van overgeleverd te zijn aan een rokend windows werkstationnetje ergens in Utrecht.
Ziggy... jij bent aardig thuis in treinen he? Als het idd de relaiskasten zijn... ligt Utrecht zondag dan ook zo goed als plat>?quote:
Dat is echt heel tof jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Op twitter worden liften aangeboden voor gestrande reizigers. Wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |