jaarbeurs danquote:
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoorquote:
Ah K**quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Q. het volgende:
Zaterdag ook geen treinen
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Alleen jammer dat er morgen nog steeds geen treinen gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoor
Dan overnacht je en dan kom je er achter dat er morgen ook geen treinen zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Je kan gratis in de Jaarbeurs overnachten (inclusief ontbijt). Ik had er echt geen ¤500.- voor over gehad om thuis te komen hoor
ja ik zie je erop los Twitteren eroverquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er morgen nog steeds geen treinen gaan..
Vermakelijk idd..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Toch wel sneu voor deze vrouw met haar hond. Zel zal vast niet de enige zijn,
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_uur___.html?p=2,2
[..]
ja ik zie je erop los Twitteren erover![]()
Ja, boekenfestijn Nieuwegein en de Verzamelbeursquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je nog plannen om hier naar toe te komen dan?
Misschien moet je je kaartje/ov chip laten zien ofzo? (A)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal zwervers in de Jaarsbeurs zo
Ik zou een auto regelen. Alhoewel parkeren bij de Jaarbeurs met een niet-functionerende NS ook wel niet fijn zal zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, boekenfestijn Nieuwegein en de Verzamelbeurs
Er is morgen toch wel iemand die je op kan halenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan overnacht je en dan kom je er achter dat er morgen ook geen treinen zijn
Ik zet hem wel bij jou neerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een auto regelen. Alhoewel parkeren bij de Jaarbeurs met een niet-functionerende NS ook wel niet fijn zal zijn..
Zo zie je nog eens wat van Nederlandquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Ebbao het volgende:
Vandaag van Amsterdam naar Den Haag naar Rotterdam naar Breda naar Nijmegen.
Maar wel thuis gekomen
Dus datquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo zie je nog eens wat van Nederland
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom voor een kop koffie.
Aaaah wat schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |