O, vandaar dat ze die spoorwegovergangen bij die scholen gaan sluitenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Kaarsrecht, met 300 kph door Ede en Lunteren racen.
En wijzen. Nou ja, de gestrande mensen kunnen hier toch niet posten, telefoonverkeer rondom CS ligt plat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
foto's maken en mensen uitlachen!
Dat is wel superkutquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En wijzen. Nou ja, de gestrande mensen kunnen hier toch niet posten, telefoonverkeer rondom CS ligt plat..
Mja, dan kun je nog een afrit pakken en toeristisch doen, in plaats van overgeleverd te zijn aan een rokend windows werkstationnetje ergens in Utrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef CherryLips het volgende:
de A12 zit ook aardig vol geloof ik
Liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk, straks journaal met gestrande reizigers!
Was ik ook nog even. Moest van R'dam naar Gouda dusmaar dat reed niet. Om 17:00 ging er een pendeltje naar Nieuwerkerk a/d IJssel of all places en daar heeft Duvel me opgehaald.
Ik woon ook in Utrecht, maar ik denk niet dat ze willen slapen in Kanaleneiland.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Micson het volgende:
Ik woon in Utrecht, slaapplaatsen aanwezig voor 30E
primaaaquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Bav het volgende:
[..]
Ik woon ook in Utrecht, maar ik denk niet dat ze willen slapen in Kanaleneiland.
(Alhoewel, ik ben minderjarig en een meisje)
Daarom thuisblijven.quote:
Goede timing, het station in Gouda was zelden zo rustig als nu. Qua vertrekkende treinen dan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog naar Zwolle. Vanuit Gouda.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.00 uur: Verslaggever Remco te Kloese: Duizenden bezoekers Margriet Winterfair gestrand op Utrecht CS
Die verdienen het
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
Dan sta je daar dan tussen al die pittige kapseltjes uit de noordelijke provincies.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
19.00 uur: Verslaggever Remco te Kloese: Duizenden bezoekers Margriet Winterfair gestrand op Utrecht CS
Die verdienen het
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |