quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Doe ik nooit, dan word ik ongelukkigquote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
[..]
Echt een aanrader
Maar niet naar het aantal calorieën kijken hoor
[..]
dus ik hoef ook geen chocotofftaart voor je te bakken?
Kwartiel, percentiel, bestaat gewoon hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf is een kwartiel? zit je ook al mobiel te fokken?
Oh dat meende ik trouwensquote:
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Achterlijke grafmongool dat je bent. het iBEVOCHTIGD. Maar ja, niet opletten in de les he![]()
Ga maar van 6 uur smorgens tot 12 uur snachts ploeteren in de kopermijnen voor een dubbeltje per dag, waardeloos verwend klotekind dat je bent.
Ik schoot nooit propjes en een kwartiel daar had ik nog nooit van gehoord....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwartiel, percentiel, bestaat gewoon hoorNooit statistiek gehad vroeger? Of moest je nodig propjes schieten?
![]()
[..]
Oh dat meende ik trouwens
Kun je welquote:
Wat is er mis met periode?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is helaas wel zo. Ik had ook liever een mooier naampje ervoor gezien. Ik zit nu in kwartiel 2.2 (leerjaar 2, kwartiel 2).
![]()
http://saxion.nl/ppps/voltijd/deventer/programma
Leggen ze uit wat een kwartiel is.
Ik ga alquote:
Saxion doet alles graag net iets anders.quote:
Mijn excuses... ik heb nooit geleerd hequote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is helaas wel zo. Ik had ook liever een mooier naampje ervoor gezien. Ik zit nu in kwartiel 2.2 (leerjaar 2, kwartiel 2).
![]()
http://saxion.nl/ppps/voltijd/deventer/programma
Leggen ze uit wat een kwartiel is.
Sterker nog, je eerste woord bevat al een fout. Waar is die hoofdletter kerel?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?
Dat blijktquote:Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Saxion doet alles graag net iets anders.
Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleezequote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?
Geeft niks, ik hou wel van een beetje katten over en weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn excuses... ik heb nooit geleerd he
En hoe langer ik thuis zit hoe dommer ik word
Ach, alsof ik nooit taalfouten maakquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met periode?
[..]
Ik ga al
Hij is 14.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleeze![]()
Kan jouw slag volk in het vervolg van onze kostbare zuurstof afblijven alsjeblieft?
Ik zie ze niet(heel soms wel)quote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, alsof ik nooit taalfouten maak![]()
Ik voel me ook heel speciaal op deze bijzondere school die alles net wat anders wil doen.quote:
ik hou ook wel van een beetje pitquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks, ik hou wel van een beetje katten over en weer.
hey marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het hier heel gezellig![]()
Avond allemaal
Subtiliteit is voor mensen die de harde waarheid niet aankunnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een beetje pit
Mooi op tijd om hem te vertellen hoe het ging toen WIJ 14 warenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie ze niet(heel soms wel)
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel speciaal op deze bijzondere school die alles net wat anders wil doen.
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hey Marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?
ten eerste: het was maar een grapje, niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleezeKan jouw slag volk in het vervolg van onze kostbare zuurstof afblijven alsjeblieft?
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit is voor mensen die de harde waarheid niet aankunnen.Pit en directheid, dat is wat ik wil zien.
Meisje!quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroegquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi op tijd om hem te vertellen hoe het ging toen WIJ 14 waren![]()
Hoi Suiker![]()
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ik
Hey Trevjequote:
2 collegesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Morgen nog een dagquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Zo te horen een goede weekquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens wel heldencolleges, dat wel.
Nienke liefje!quote:
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 collegesen het is morgen al vrijdag
Sowieso is digitaal beter dan in het echt he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?
Ja..en vroegen we smerige nummers over sex aan bij de lekkere djquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Mwahquote:
nu heet dat breezersletjesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.![]()
[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagen)
Vaak wel, als je iets doms zegt hoef je de ander niet recht de ogen in te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso is digitaal beter dan in het echt he?
zei de nerdin
Toen ik 14 was scheet jij nog luiers vol gekkiequote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij dat pas op je 15de deedquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.![]()
Ben je zelf wel geweest?quote:[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagen)
Echt nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 14 was scheet jij nog luiers vol gekkie![]()
Joah!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en vroegen we smerige nummers over sex aan bij de lekkere dj
Soms moet je liegen om het kind een goed ideaalbeeld voor te houden. Ga jij je kinderen vertellen dat je een 14-jarige rokend en drinkend suikertaartje was?quote:
lang leve de editknopquote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vaak wel, als je iets doms zegt hoef je de ander niet recht de ogen in te kijken.
Oh MAN, Jessequote:
Ik wil een editknop voor het ecchie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
die heb je in het echt niet
oh jawelquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
Soms lijkt me dat best wel makkelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
Neuken deed ik nog niet op m'n 14e en op m'n 15e had ik meer dan een jaar een vriendjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu heet dat breezersletjes
vroeger heette dat gewoon zo snel mogelijk dronken raken van bier en dan neuken![]()
Pruillipjes, puppyoogjes en mannen afleiden met lichaamsdelen van je blunder is een gemene, valse tactiek!quote:
Ik kreeg mijn eerste vriendje op mijn 14e... toen ik 16 was ging het uit...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken deed ik nog niet op m'n 14e en op m'n 15e had ik meer dan een jaar een vriendjePas daarna barstte het feest los
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil een editknop voor het ecchie.
Hahahaha mijn vriend kijkt mij aan waarom ik zo hard moest lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Oh nee hoor schat ik sloeg je niet keihard midden in je smoel, ik plukte net een Edelweiss voor je"
Ik zie veel potentie in zo'n knop.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Oh nee hoor schat ik sloeg je niet keihard midden in je smoel, ik plukte net een Edelweiss voor je"
Ik ben dan ook een manipulatief monsterquote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pruillipjes, puppyoogjes en mannen afleiden met lichaamsdelen van je blunder is een gemene, valse tactiek!
Daar kwam ik een paar dagen geleden ook pijnlijk achter ja. Ik ben nog steeds boos op je.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een manipulatief monster
mental imagequote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie veel potentie in zo'n knop.
Leest hij standaard niet de KCS mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha mijn vriend kijkt mij aan waarom ik zo hard moest lachen![]()
neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leest hij standaard niet de KCS mee?
Nee hoor, want je weet diep van binnen wel dat ik het niet zo bedoeldequote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Daar kwam ik een paar dagen geleden ook pijnlijk achter ja. Ik ben nog steeds boos op je.
Misschien wel helemaal niet, misschien ben ik wel zo naief om het allemaal serieus te nemen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want je weet diep van binnen wel dat ik het niet zo bedoelde
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mental image
de tranen over mijn wangen
Valt me nog meequote:
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.quote:
veelste vroegquote:
er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.
En ik als die verdomde editknop voor het ecchie had, had ik nog een meisje.
Trusten wokquote:
Trusten Muckquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken
Truste kinders![]()
Trusten muckjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
er zwemmen meer vissen in de zee
Trusten Muckie, bedankt voor de avatar/icon dingquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.
En ik als die verdomde editknop voor het ecchie had, had ik nog een meisje.
Jij naief? Nee, gekkie, je komt zo volwassen en wijs overquote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niet, misschien ben ik wel zo naief om het allemaal serieus te nemen.
niet slim he? altijd in de lente verliefd worden en uitmaken in de lente.....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.
Verwarming wat warmer zettenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepratenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo? begrijp je het niet allemaal?
ja, maar jij hoeft alleen maar naar me te kijkenquote:
slaap zacht mukkoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
Ja, maar dan edit ik gewoon de relatie weer uit mijn leven, zodat ik andere dingen kan beleven.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, misschien ik ook wel
EN misschien had je dan ook wel een hoop dingen niet
Je manipuleert me nu weer, door zo aardig tegen mij te doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij naief? Nee, gekkie, je komt zo volwassen en wijs over
Die ken ik ook wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepraten
Nu is het zo'n Beetje De Jeugd Van Tegenwoordig, New Kids, LAKS, en over onze jeugd Pokémon, Teletubbies en moffel en piertje
EN tussen je borsten gaan liggen toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij hoeft alleen maar naar me te kijken
Moet je me vooral op mijn fouten wijzen. Een geslagen man, eenzaam en koud, op de grond nog even natrappen. Kun je wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet slim he? altijd in de lente verliefd worden en uitmaken in de lente.....
Maar daar kan jij wel uitkomen, want jij zit daar toch op?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je manipuleert me nu weer, door zo aardig tegen mij te doen.
Ik ben nu helemaal in de war, ik weet niet meer wat aardig en gemeend is en wat pure manipulatie is. Mijn hele gevoel voor manipulatie in de war geschopt.
oh, ja, dat werkt wel extra goedquote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
EN tussen je borsten gaan liggen toch?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je me vooral op mijn fouten wijzen. Een geslagen man, eenzaam en koud, op de grond nog even natrappen. Kun je wel?
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van nu was toen gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chicken en Heart Break High.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepraten
Nu is het zo'n Beetje De Jeugd Van Tegenwoordig, New Kids, LAKS, en over onze jeugd Pokémon, Teletubbies en moffel en piertje
Als hij het weer doet dan bewijst hij juist dat hij geen ezel isquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd, het is een tip, advies, een les voor de volgende keer, zodat je je niet weer aan de zelfde steen stoot, ezel !
Heart Break Highquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van toen was gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chick en Heart Break High.
Bagugan? Wasda?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel hoor
En bagugan! ofzo want dat vind de oudste ook leuk
dus ik ga heus wel met mijn tijd mee
Als jij dan ook wat research doet in het verleden [lees: geschiedenis op school] dan komt het allemaal wel goed
Als ik nu zak voor mijn gespreksvaardigheden weet ik wel naar wie het vingertje gaat wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar daar kan jij wel uitkomen, want jij zit daar toch op?
Oh, dan bedankt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd, het is een tip, advies, een les voor de volgende keer, zodat je je niet weer aan de zelfde steen stoot, ezel !
Hoe kan je Dexter's lab en I'm Weazel vergetenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van toen was gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chick en Heart Break High.
ow bakugan is hetquote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bagugan? Wasda?
Ik kijk geen tv meer sinds een paar maanden, en als ik kijk, kijk ik DWDDdus ik ben totaal niet op de hoogte van al die tekenfilm series en reclames... Hoewel Fok! Aardig helpt
Omdat vrouwen naar andere series keken dan mannen. Cow en Chicken was de meest held van die drie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je Dexter's lab en I'm Weazel vergeten
en Johnny Bravo en Telekidsquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
THE offspring, cow en chick en jackass ken ik wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En vergeet niet de Berenboot en Barbapappaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en Johnny Bravo en Telekids
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet de Berenboot en Barbapappa
Afschuiven is niet echt netjes he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ik nu zak voor mijn gespreksvaardigheden weet ik wel naar wie het vingertje gaat wijzen.
Dexters labquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mallootquote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat een heldenintro blijft dat.
Kijkt uit maloot, een kokosnoot.
Ik leg graag de oorzaken van mijn problemen buiten mij. Zo heb ik het nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Afschuiven is niet echt netjes he?
Dat was ook een baas.quote:
daar keek ik vroeger altijd een videoband vanquote:
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was het niet gewoon rukspin?
Is dat niet een klein beetje weglopen voor je verantwoordelijkheden, schat?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik leg graag de oorzaken van mijn problemen buiten mij. Zo heb ik het nooit gedaan.![]()
Misschien, maar het voelt wel goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje weglopen voor je verantwoordelijkheden, schat?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En we gingen allemaal los op Coco Jumbo.
Geef maar toe, jij was ook schuldig daaraan.quote:
It never hurts to helpquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
En het belangrijkste toch wel Eek the Cat
nou ik niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, als het goed voelt dan moet je het vooral blijven doenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien, maar het voelt wel goed.
Dat bedoel ik! Als het goed voelt moet het wel goed zijn dacht ik zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, als het goed voelt dan moet je het vooral blijven doen
Nee..echt nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij was ook schuldig daaraan.
Zijn we het nou eens?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Als het goed voelt moet het wel goed zijn dacht ik zo.
Ik geloof er geen donder van! Als jij een rokend en drinkend pubermeisje was deed jij daar vast aan mee.quote:
Jaa dat was vetquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zelfs wij kunnen het ooit eens zijn! Wat een mooie wereld is dit toch.quote:
Ik vroeg vieze sexliedjes aanquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van! Als jij een rokend en drinkend pubermeisje was deed jij daar vast aan mee.
Vergeet je niet deze?:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hier ging de jonge Woeste Woerd los op.
Die kerel zingt over onderstukjes van bikini's, kan het nog viezer?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg vieze sexliedjes aan
Maar dat wisten we al..want neem nou een herfstbos...de geur van de wereld als het net heeft geregend...de mist die boven de weilanden hangt...een vlindertje dat langsfladdert..een vogeltje dat luidkeels zingt...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs wij kunnen het ooit eens zijn! Wat een mooie wereld is dit toch.
De Linkin Park / Limp Bizkit fase kwam erna.quote:
die is 3 jaar oudquote:
Ehm..ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die kerel zingt over onderstukjes van bikini's, kan het nog viezer?
Ik krijg een vreemd en onbekend, doch plezant, gevoel in mijn hart als ik dit lees.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al..want neem nou een herfstbos...de geur van de wereld als het net heeft geregend...de mist die boven de weilanden hangt...een vlindertje dat langsfladdert..een vogeltje dat luidkeels zingt...
Dan was je wel een hele viese puber.quote:
10 jaartjes alweer.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik krijg een vreemd en onbekend, doch plezant, gevoel in mijn hart als ik dit lees.
Die gitaren en dat rauwe stemgeluid. Zalig.quote:
ja, maar wel braaf, want ik deed heul nog niet aan seksquote:Op donderdag 18 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was je wel een hele viese puber.
Ik ben heel dankbaar dat je mij kennis hebt laten maken met dit bijzondere gevoel.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
genieten van kleine dingen is misschien nog wel het allermooist
Op zondagochtendquote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al..want neem nou een herfstbos...de geur van de wereld als het net heeft geregend...de mist die boven de weilanden hangt...een vlindertje dat langsfladdert..een vogeltje dat luidkeels zingt...
Donder op, dat vond ik dus echt niet leuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en van iets recenter datum natuurlijk deze
dat kende je heus al welquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben heel dankbaar dat je mij kennis hebt laten maken met dit bijzondere gevoel.
Pak dan deze mee danserquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en van iets recenter datum natuurlijk deze
en daarom hecht ik zoveel waarde aan haiku en Tankaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
genieten van kleine dingen is misschien nog wel het allermooist
Viese Puber en geen seks? Does not compute.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar wel braaf, want ik deed heul nog niet aan seks
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Op zondagochtend
picknicken in het bos
met de fijne geur
van eikels op het kampvuur -
het moet een vroege herfst zijn
Nee hoor, in het echt ben ik net zo'n koude en kille barbaar als dat ik mij hier voordoe.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kende je heus al wel
Tanka?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daarom hecht ik zoveel waarde aan haiku en Tanka
Ja dat nummer is echt wel briljant bedachtquote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Donder op, dat vond ik dus echt niet leuk.
Ik vind je eigenlijk hier gewoon heel liefquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt ben ik net zo'n koude en kille barbaar als dat ik mij hier voordoe.
2000 toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
In THE end is geen 10 jaar oud hoor (smileymetzonhanddiezonstoptekenmaaktwaarvanikdecombinagienietweetopmnmobiel)
dus welquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
In THE end is geen 10 jaar oud hoor (smileymetzonhanddiezonstoptekenmaaktwaarvanikdecombinagienietweetopmnmobiel)
2001quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2000 toch?Of zit ik verkeerd met mijn hoofd? 2001 dan?
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk hier gewoon heel lief
dat gedichtje waar je net een hartje onder zette is er een die ik zelf geschreven heb.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Viese Puber en geen seks? Does not compute.
het is heel, heel ergquote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.
Bah, zo wagelijk vrolijk nummer was dat.. Net als dat liedje van de cheeky girls of die roemeense boyband.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat nummer is echt wel briljant bedacht
het zit een beetje tegen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gedichtje waar je net een hartje onder zette is er een die ik zelf geschreven heb.
Ik ga hier binnenkort op terug komen, maar alles zit een beetje tegen momenteel, dus het duurt iets langer
Dan weet jij vast ook wel mooie verhalen over suikertaartje en haar barbaren als het inderdaad zo erg is.quote:
niet over haar barbaren, wel over hoe zij in het echt isquote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel mooie verhalen over suikertaartje en haar barbaren als het inderdaad zo erg is.
op mijn werk loopt echt alles tegen wat maar tegen kan lopen, en mijn oudste dochter moet weer even met beide benen op de grond gezet worden..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het zit een beetje tegen?
ohnee![]()
en ik heb geduld
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.
quote:
Hebben jullie het nu over mij?quote:
ohjee, is ze de weg kwijt?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
op mijn werk loopt echt alles tegen wat maar tegen kan lopen, en mijn oudste dochter moet weer even met beide benen op de grond gezet worden..
wasda?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste facebook vriendje![]()
SIR ROCCO!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
parkietjesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
dat weet ik ook van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet over haar barbaren, wel over hoe zij in het echt is
*smeltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat
sorry
Maar jij bent ook lief hoor *koetsiekoe*
quote:
ik maak behoorlijke dagen ja, momenteel zo'n 46-50 uur in de weekquote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohjee, is ze de weg kwijt?
en wat kut van je werk, dan werk je zeker ook veel teveel nu?
Dat is nou sirocco kakapoquote:
Vertel es, is ze in het echte ook zo'n harde tante?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet over haar barbaren, wel over hoe zij in het echt is
Maar dan beter en cooler en schattigerquote:
jemig, dat is wel heel veelquote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
ik maak behoorlijke dagen ja, momenteel zo'n 46-50 uur in de week
En mijn dochter wordt een kwestie van ee lange adem helaas...
Maar geeft niet, ik heb het er voor over...
Hij blijft mooi he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is nou sirocco kakapo
Hoe oud is je dochter?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja joh, je moet er van houden hoor, zo met de vlakke hand ... maar verder is ze wel heel liefquote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vertel es, is ze in het echte ook zo'n harde tante?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
ja joh, je moet er van houden hoor, zo met de vlakke hand ... maar verder is ze wel heel lief
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe gaat t met dr pols?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat schrikt mij niet af.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja joh, je moet er van houden hoor, zo met de vlakke hand ... maar verder is ze wel heel lief
SlAAP lekkersquote:
En vooral schattig met z'n dop-oogjesquote:
Slaap ze kerel.quote:
Slaap lekker Trevquote:
<3quote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vooral schattig met z'n dop-oogjes
Cougar die je bent.quote:
ze ligt vooral met zichzelf overhoop, maar ik help haar daar wel weer uit hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jemig, dat is wel heel veel![]()
en wat is er aan de hand dan?
als ik vragen mag
en en en en en..hoe is het met de nieuwste aanwinst?
Waarom neem je me nooit serieus.quote:
En ik dan? Ik ben de enige vrijgezelle vrouw en er blijft ook niets voor mij overquote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
er blijft op die meet niks meer over voor mij
erger, ik ben bang dat dit probleem genetisch bepaald is...quote:
Dat vind ik dan wel weer een tikje egoïstisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
Wat zeg je nou, moet ze je serieus nemenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom neem je me nooit serieus.
Oeh, pittig... Heel veel succes in elk gevalquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erger, ik ben bang dat dit probleem genetisch bepaald is...
maar het komt goed, daar heb ik wel vertrouwen in
Doet ze toch niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, moet ze je serieus nemen
Oh, dat is wel erg lastig ja, en het lijkt me dan inderdaad een kwestie van een lange adem..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze ligt vooral met zichzelf overhoop, maar ik help haar daar wel weer uit hoor
Ze vraagt op een negatieve manier aandacht, ze weet het van zichzelf, maar ze kan het niet doorbreken...
En de nieuwe aanwinst is zooooooo'n schatje en de de andere hondjes zijn er zo van opgeknaptIk moet wel met haar op cursus voor de basiscommando's, zodat ze in het bos ook los kan.
Maar ze doet geen stap verkeerd. De andere twee raakten geen kluif, speelden niet, en sinds Kyara er is zijn de kluiven niet aan te slepen en speelt Hugo zich helemaal suf met Kyara..
Em Lara is gewoon een mongooltje, maar wel een schatje
je mag wel even aan me zitten hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
Ik neem je alleen maar serieus...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waarom neem je me nooit serieus.
Mag het ? Mag het echt?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
je mag wel even aan me zitten hoor
Dat lees ik dan weer net hequote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag wel even aan me zitten hoor
Dan doe je het toch niet echt goed, ik merk er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem je alleen maar serieus...
hoho..er zijn genoeg vrijgezelle mannen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben de enige vrijgezelle vrouw en er blijft ook niets voor mij over
Maar daar ga jij mee vandoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoho..er zijn genoeg vrijgezelle mannen hoor
Nee, als ik dat echt deed dan zei je dit nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet echt goed, ik merk er niks van.
Dat dacht ik ook, dat ik wel iets zou merken als je mij echt serieus neemt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, als ik dat echt deed dan zei je dit niet
Niet met MPG en Trev hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar ga jij mee vandoor![]()
Ja, want dan wordt het echt serieusquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dat ik wel iets zou merken als je mij echt serieus neemt.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar ga jij mee vandoor![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net weer even 60 GB aan backup DVD's gebakken van mijn foto's en filmpjes. Liep een jaartje achter
20 dampende DVD'tjes, vers van de pers?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net weer even 60 GB aan backup DVD's gebakken van mijn foto's en filmpjes. Liep een jaartje achter
waarom nou weer niet met hunquote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet met MPG en Trev hoor
Ik denk ook niet dat je kwakzalver bent, wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt het echt serieus
En bedanktquote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet met MPG en Trev hoor
Nee, en dan merk je echt wel het verschil tussen wat ik echt meen en wat nietquote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk ook niet dat je kwakzalver bent, wat dat betreft.
Ooooh! Leuke combiquote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedanktVeel plezier met Fles en PeZu
![]()
Dat geloof ik direct. Ik denk ook dat je dan heel serieus te nemen bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en dan merk je echt wel het verschil tussen wat ik echt meen en wat niet
nouw, 15quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
20 dampende DVD'tjes, vers van de pers?
Mijn bier lulquote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Ik denk ook dat je dan heel serieus te nemen bent.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook helemaaaaaaaal niet van als ik iemand serieus neem, hij mij niet net zo serieus neemt..dan weet je dat vastquote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook helemaaaaaaaal niet van als ik iemand serieus neem, hij mij niet net zo serieus neemt..dan weet je dat vast
Nee, het effect voel je snel genoegquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.
Wtan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme msn, doet de hele avond al stom
Erg hequote:
Pidginquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme msn, doet de hele avond al stom
Daarom zou ik je ook geen kwakzalver willen noemen wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het effect voel je snel genoeg
dat kun jij helemaal niet aan, ze sloopt jequote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.
handig, een draagbare tap. Altijd op zak!quote:
Trustenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, trusten allemaal
Msn protocol, dus msnquote:
Lees het stukje nog eens, misschien dat je de hint dan doorhebt dat ik het vast niet lang zou volhouden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kun jij helemaal niet aan, ze sloopt je
Godver, nog een keerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
handig, een draagbare tap. Altijd op zak!
Slaap ze.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tsja, het is pompen of verzuipen...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Daarom zou ik je ook geen kwakzalver willen noemen wat dat betreft.
Slikken of stikken, inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, het is pompen of verzuipen...
Sodeju!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook niet maar te weinig tijd vandaag vandaar dat ik het nou ziequote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
[..]
Erg heIk hou het ook echt totaal niet bij gewoon
Anders wordt het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Slikken of stikken, inderdaad.
gewoon komen jaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die meet. Moet nog steeds even kijken
Niks is mooier dan een mooie dvd-verzameling.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey enferquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
[..]
Erg heIk hou het ook echt totaal niet bij gewoon
truste marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je daar iets meer dan een week mee wacht ben je sowieso te laat..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die meet. Moet nog steeds even kijken
Ik heb niet eens de tijd om cadeaus te kopen, 5 winkelwagenmuntjes ook goed?quote:
Haha ja XDquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet maar te weinig tijd vandaag vandaar dat ik het nou zie
EN die breng ik dus naar een vriend van me aan de andere kant van de stad. Pasgeleden had ik die offsite backup nog eens echt nodig ook, en het werktequote:
Shit, ik ben uitgeluld.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anders wordt het dweilen met de kraan open.
En dan heb ik pech, it's that simple.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je daar iets meer dan een week mee wacht ben je sowieso te laat..
neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de tijd om cadeaus te kopen, 5 winkelwagenmuntjes ook goed?
oeh oeh oehquote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN die breng ik dus naar een vriend van me aan de andere kant van de stad. Pasgeleden had ik die offsite backup nog eens echt nodig ook, en het werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |