quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie ze niet(heel soms wel)
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel speciaal op deze bijzondere school die alles net wat anders wil doen.
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het hier heel gezellig![]()
Avond allemaal
Hey Marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het hier heel gezellig![]()
Avond allemaal
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?
ten eerste: het was maar een grapje, niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleezeKan jouw slag volk in het vervolg van onze kostbare zuurstof afblijven alsjeblieft?
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit is voor mensen die de harde waarheid niet aankunnen.Pit en directheid, dat is wat ik wil zien.
Meisje!quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroegquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi op tijd om hem te vertellen hoe het ging toen WIJ 14 waren![]()
Hoi Suiker![]()
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ik
Hey Trevjequote:
2 collegesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Morgen nog een dagquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Zo te horen een goede weekquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens wel heldencolleges, dat wel.
Nienke liefje!quote:
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 collegesen het is morgen al vrijdag
Sowieso is digitaal beter dan in het echt he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?
Ja..en vroegen we smerige nummers over sex aan bij de lekkere djquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Mwahquote:
nu heet dat breezersletjesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.![]()
[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |