quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Doe ik nooit, dan word ik ongelukkigquote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
[..]
Echt een aanrader
Maar niet naar het aantal calorieën kijken hoor
[..]
dus ik hoef ook geen chocotofftaart voor je te bakken?
Kwartiel, percentiel, bestaat gewoon hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf is een kwartiel? zit je ook al mobiel te fokken?
Oh dat meende ik trouwensquote:
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Achterlijke grafmongool dat je bent. het iBEVOCHTIGD. Maar ja, niet opletten in de les he![]()
Ga maar van 6 uur smorgens tot 12 uur snachts ploeteren in de kopermijnen voor een dubbeltje per dag, waardeloos verwend klotekind dat je bent.
Ik schoot nooit propjes en een kwartiel daar had ik nog nooit van gehoord....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwartiel, percentiel, bestaat gewoon hoorNooit statistiek gehad vroeger? Of moest je nodig propjes schieten?
![]()
[..]
Oh dat meende ik trouwens
Kun je welquote:
Wat is er mis met periode?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is helaas wel zo. Ik had ook liever een mooier naampje ervoor gezien. Ik zit nu in kwartiel 2.2 (leerjaar 2, kwartiel 2).
![]()
http://saxion.nl/ppps/voltijd/deventer/programma
Leggen ze uit wat een kwartiel is.
Ik ga alquote:
Saxion doet alles graag net iets anders.quote:
Mijn excuses... ik heb nooit geleerd hequote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is helaas wel zo. Ik had ook liever een mooier naampje ervoor gezien. Ik zit nu in kwartiel 2.2 (leerjaar 2, kwartiel 2).
![]()
http://saxion.nl/ppps/voltijd/deventer/programma
Leggen ze uit wat een kwartiel is.
Sterker nog, je eerste woord bevat al een fout. Waar is die hoofdletter kerel?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?
Dat blijktquote:Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Saxion doet alles graag net iets anders.
Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleezequote:Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik las het nog, maar ik wist niet zeker of ik het goed had, en in KSC zitten MEESTAL niet van de enorme grammar nazi's.... Wedden dat hier een typfout in zit?
Geeft niks, ik hou wel van een beetje katten over en weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn excuses... ik heb nooit geleerd he
En hoe langer ik thuis zit hoe dommer ik word
Ach, alsof ik nooit taalfouten maakquote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met periode?
[..]
Ik ga al
Hij is 14.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleeze![]()
Kan jouw slag volk in het vervolg van onze kostbare zuurstof afblijven alsjeblieft?
Ik zie ze niet(heel soms wel)quote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, alsof ik nooit taalfouten maak![]()
Ik voel me ook heel speciaal op deze bijzondere school die alles net wat anders wil doen.quote:
ik hou ook wel van een beetje pitquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks, ik hou wel van een beetje katten over en weer.
hey marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het hier heel gezellig![]()
Avond allemaal
Subtiliteit is voor mensen die de harde waarheid niet aankunnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een beetje pit
Mooi op tijd om hem te vertellen hoe het ging toen WIJ 14 warenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie ze niet(heel soms wel)
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel speciaal op deze bijzondere school die alles net wat anders wil doen.
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hey Marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je deze week al gedreigd te stoppen met de opleiding?
ten eerste: het was maar een grapje, niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan nog. Je wilt het gewoon niet snappen he? IEDEREEN die een propje in het oor van de meester schiet vliegt er gewoon hard af, en bij twijfel de hele groep. Dat is volstrekt normaal, en dat zou ook moeten gebeuren als jij GEEN neger, GEEN homo, GEEN roodharige, GEEN zigeuner en GEEN skater was. En dan een beetje gaan lopen jammeren over discriminatie, puhleezeKan jouw slag volk in het vervolg van onze kostbare zuurstof afblijven alsjeblieft?
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit is voor mensen die de harde waarheid niet aankunnen.Pit en directheid, dat is wat ik wil zien.
Meisje!quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zitten een beetje te katten over spelling en of kwartiel nu een echt woord is of niet.
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroegquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi op tijd om hem te vertellen hoe het ging toen WIJ 14 waren![]()
Hoi Suiker![]()
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als ik op mijn gemak voel dan zeg ik wel wat ik denk, denk ik
Hey Trevjequote:
2 collegesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Morgen nog een dagquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb ook maar 2 colleges gehad.
Zo te horen een goede weekquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens wel heldencolleges, dat wel.
Nienke liefje!quote:
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 collegesen het is morgen al vrijdag
Sowieso is digitaal beter dan in het echt he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus jij voelt je digitaal op je gemak bij mij?
Ja..en vroegen we smerige nummers over sex aan bij de lekkere djquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Mwahquote:
nu heet dat breezersletjesquote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En toen versierden we mannen voor drankjes
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.![]()
[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |