EN tussen je borsten gaan liggen toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij hoeft alleen maar naar me te kijken
Moet je me vooral op mijn fouten wijzen. Een geslagen man, eenzaam en koud, op de grond nog even natrappen. Kun je wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet slim he? altijd in de lente verliefd worden en uitmaken in de lente.....
Maar daar kan jij wel uitkomen, want jij zit daar toch op?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je manipuleert me nu weer, door zo aardig tegen mij te doen.
Ik ben nu helemaal in de war, ik weet niet meer wat aardig en gemeend is en wat pure manipulatie is. Mijn hele gevoel voor manipulatie in de war geschopt.
oh, ja, dat werkt wel extra goedquote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
EN tussen je borsten gaan liggen toch?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je me vooral op mijn fouten wijzen. Een geslagen man, eenzaam en koud, op de grond nog even natrappen. Kun je wel?
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van nu was toen gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chicken en Heart Break High.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepraten
Nu is het zo'n Beetje De Jeugd Van Tegenwoordig, New Kids, LAKS, en over onze jeugd Pokémon, Teletubbies en moffel en piertje
Als hij het weer doet dan bewijst hij juist dat hij geen ezel isquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd, het is een tip, advies, een les voor de volgende keer, zodat je je niet weer aan de zelfde steen stoot, ezel !
Heart Break Highquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van toen was gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chick en Heart Break High.
Bagugan? Wasda?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel hoor
En bagugan! ofzo want dat vind de oudste ook leuk
dus ik ga heus wel met mijn tijd mee
Als jij dan ook wat research doet in het verleden [lees: geschiedenis op school] dan komt het allemaal wel goed
Als ik nu zak voor mijn gespreksvaardigheden weet ik wel naar wie het vingertje gaat wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar daar kan jij wel uitkomen, want jij zit daar toch op?
Oh, dan bedankt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd, het is een tip, advies, een les voor de volgende keer, zodat je je niet weer aan de zelfde steen stoot, ezel !
Hoe kan je Dexter's lab en I'm Weazel vergetenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De Jeugd van Tegenwoordig was toen The Offspring, New kids van nu was toen Jackass, LAKS van toen was gewoon spijbelen omdat je school kut vond en onze jeugd bestond uit Ovide, Cow & Chick en Heart Break High.
ow bakugan is hetquote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bagugan? Wasda?
Ik kijk geen tv meer sinds een paar maanden, en als ik kijk, kijk ik DWDDdus ik ben totaal niet op de hoogte van al die tekenfilm series en reclames... Hoewel Fok! Aardig helpt
Omdat vrouwen naar andere series keken dan mannen. Cow en Chicken was de meest held van die drie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je Dexter's lab en I'm Weazel vergeten
en Johnny Bravo en Telekidsquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
THE offspring, cow en chick en jackass ken ik wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En vergeet niet de Berenboot en Barbapappaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en Johnny Bravo en Telekids
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet de Berenboot en Barbapappa
Afschuiven is niet echt netjes he?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ik nu zak voor mijn gespreksvaardigheden weet ik wel naar wie het vingertje gaat wijzen.
Dexters labquote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mallootquote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat een heldenintro blijft dat.
Kijkt uit maloot, een kokosnoot.
Ik leg graag de oorzaken van mijn problemen buiten mij. Zo heb ik het nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Afschuiven is niet echt netjes he?
Dat was ook een baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |