Vaak wel, als je iets doms zegt hoef je de ander niet recht de ogen in te kijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso is digitaal beter dan in het echt he?
zei de nerdin
Toen ik 14 was scheet jij nog luiers vol gekkiequote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen zat ik rokend en zuipend in de kroeg
Jij bent gewoon jaloers dat jij dat pas op je 15de deedquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga dat kind vooral nog slechtere dingen adviseren.![]()
Ben je zelf wel geweest?quote:[..]
Ik heb ook een hele zware studie! (introweekje van het kwartiel, krijg je uitleg over welke vakken er komen en komt er dus niemand opdagen)
Echt nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 14 was scheet jij nog luiers vol gekkie![]()
Joah!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en vroegen we smerige nummers over sex aan bij de lekkere dj
Soms moet je liegen om het kind een goed ideaalbeeld voor te houden. Ga jij je kinderen vertellen dat je een 14-jarige rokend en drinkend suikertaartje was?quote:
lang leve de editknopquote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vaak wel, als je iets doms zegt hoef je de ander niet recht de ogen in te kijken.
Oh MAN, Jessequote:
Ik wil een editknop voor het ecchie.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
die heb je in het echt niet
oh jawelquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
Soms lijkt me dat best wel makkelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang leve de editknop
Neuken deed ik nog niet op m'n 14e en op m'n 15e had ik meer dan een jaar een vriendjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu heet dat breezersletjes
vroeger heette dat gewoon zo snel mogelijk dronken raken van bier en dan neuken![]()
Pruillipjes, puppyoogjes en mannen afleiden met lichaamsdelen van je blunder is een gemene, valse tactiek!quote:
Ik kreeg mijn eerste vriendje op mijn 14e... toen ik 16 was ging het uit...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken deed ik nog niet op m'n 14e en op m'n 15e had ik meer dan een jaar een vriendjePas daarna barstte het feest los
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil een editknop voor het ecchie.
Hahahaha mijn vriend kijkt mij aan waarom ik zo hard moest lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Oh nee hoor schat ik sloeg je niet keihard midden in je smoel, ik plukte net een Edelweiss voor je"
Ik zie veel potentie in zo'n knop.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Oh nee hoor schat ik sloeg je niet keihard midden in je smoel, ik plukte net een Edelweiss voor je"
Ik ben dan ook een manipulatief monsterquote:Op donderdag 18 november 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pruillipjes, puppyoogjes en mannen afleiden met lichaamsdelen van je blunder is een gemene, valse tactiek!
Daar kwam ik een paar dagen geleden ook pijnlijk achter ja. Ik ben nog steeds boos op je.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een manipulatief monster
mental imagequote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie veel potentie in zo'n knop.
Leest hij standaard niet de KCS mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha mijn vriend kijkt mij aan waarom ik zo hard moest lachen![]()
neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leest hij standaard niet de KCS mee?
Nee hoor, want je weet diep van binnen wel dat ik het niet zo bedoeldequote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Daar kwam ik een paar dagen geleden ook pijnlijk achter ja. Ik ben nog steeds boos op je.
Misschien wel helemaal niet, misschien ben ik wel zo naief om het allemaal serieus te nemen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want je weet diep van binnen wel dat ik het niet zo bedoelde
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mental image
de tranen over mijn wangen
Valt me nog meequote:
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.quote:
veelste vroegquote:
er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.
En ik als die verdomde editknop voor het ecchie had, had ik nog een meisje.
Trusten wokquote:
Trusten Muckquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken
Truste kinders![]()
Trusten muckjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
er zwemmen meer vissen in de zee
Trusten Muckie, bedankt voor de avatar/icon dingquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zodra je een meisje hebt snap je de grap ook wel.
En ik als die verdomde editknop voor het ecchie had, had ik nog een meisje.
Jij naief? Nee, gekkie, je komt zo volwassen en wijs overquote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niet, misschien ben ik wel zo naief om het allemaal serieus te nemen.
niet slim he? altijd in de lente verliefd worden en uitmaken in de lente.....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.
Verwarming wat warmer zettenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar in de wintermaanden is het toch wel soms koud in huis.
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepratenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo? begrijp je het niet allemaal?
ja, maar jij hoeft alleen maar naar me te kijkenquote:
slaap zacht mukkoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
Truste kinders![]()
Ja, maar dan edit ik gewoon de relatie weer uit mijn leven, zodat ik andere dingen kan beleven.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, misschien ik ook wel
EN misschien had je dan ook wel een hoop dingen niet
Je manipuleert me nu weer, door zo aardig tegen mij te doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij naief? Nee, gekkie, je komt zo volwassen en wijs over
Die ken ik ook wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben 14 in het heden, jullie praten allemaal over de tijd voor mij, en daar kan ik helaas niet over meepraten
Nu is het zo'n Beetje De Jeugd Van Tegenwoordig, New Kids, LAKS, en over onze jeugd Pokémon, Teletubbies en moffel en piertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |