handig, een draagbare tap. Altijd op zak!quote:
Trustenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, trusten allemaal
Msn protocol, dus msnquote:
Lees het stukje nog eens, misschien dat je de hint dan doorhebt dat ik het vast niet lang zou volhouden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kun jij helemaal niet aan, ze sloopt je
Godver, nog een keerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
handig, een draagbare tap. Altijd op zak!
Slaap ze.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tsja, het is pompen of verzuipen...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Daarom zou ik je ook geen kwakzalver willen noemen wat dat betreft.
Slikken of stikken, inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, het is pompen of verzuipen...
Sodeju!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook niet maar te weinig tijd vandaag vandaar dat ik het nou ziequote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
[..]
Erg heIk hou het ook echt totaal niet bij gewoon
Anders wordt het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Slikken of stikken, inderdaad.
gewoon komen jaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die meet. Moet nog steeds even kijken
Niks is mooier dan een mooie dvd-verzameling.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey enferquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
[..]
Erg heIk hou het ook echt totaal niet bij gewoon
truste marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je daar iets meer dan een week mee wacht ben je sowieso te laat..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die meet. Moet nog steeds even kijken
Ik heb niet eens de tijd om cadeaus te kopen, 5 winkelwagenmuntjes ook goed?quote:
Haha ja XDquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet maar te weinig tijd vandaag vandaar dat ik het nou zie
EN die breng ik dus naar een vriend van me aan de andere kant van de stad. Pasgeleden had ik die offsite backup nog eens echt nodig ook, en het werktequote:
Shit, ik ben uitgeluld.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anders wordt het dweilen met de kraan open.
En dan heb ik pech, it's that simple.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je daar iets meer dan een week mee wacht ben je sowieso te laat..
neequote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de tijd om cadeaus te kopen, 5 winkelwagenmuntjes ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |