daar keek ik vroeger altijd een videoband vanquote:
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was het niet gewoon rukspin?
Is dat niet een klein beetje weglopen voor je verantwoordelijkheden, schat?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik leg graag de oorzaken van mijn problemen buiten mij. Zo heb ik het nooit gedaan.![]()
Misschien, maar het voelt wel goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje weglopen voor je verantwoordelijkheden, schat?
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En we gingen allemaal los op Coco Jumbo.
Geef maar toe, jij was ook schuldig daaraan.quote:
It never hurts to helpquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
En het belangrijkste toch wel Eek the Cat
nou ik niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, als het goed voelt dan moet je het vooral blijven doenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien, maar het voelt wel goed.
Dat bedoel ik! Als het goed voelt moet het wel goed zijn dacht ik zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, als het goed voelt dan moet je het vooral blijven doen
Nee..echt nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij was ook schuldig daaraan.
Zijn we het nou eens?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Als het goed voelt moet het wel goed zijn dacht ik zo.
Ik geloof er geen donder van! Als jij een rokend en drinkend pubermeisje was deed jij daar vast aan mee.quote:
Jaa dat was vetquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zelfs wij kunnen het ooit eens zijn! Wat een mooie wereld is dit toch.quote:
Ik vroeg vieze sexliedjes aanquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van! Als jij een rokend en drinkend pubermeisje was deed jij daar vast aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |