Ja, want dan wordt het echt serieusquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dat ik wel iets zou merken als je mij echt serieus neemt.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar ga jij mee vandoor![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net weer even 60 GB aan backup DVD's gebakken van mijn foto's en filmpjes. Liep een jaartje achter
20 dampende DVD'tjes, vers van de pers?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net weer even 60 GB aan backup DVD's gebakken van mijn foto's en filmpjes. Liep een jaartje achter
waarom nou weer niet met hunquote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet met MPG en Trev hoor
Ik denk ook niet dat je kwakzalver bent, wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt het echt serieus
En bedanktquote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet met MPG en Trev hoor
Nee, en dan merk je echt wel het verschil tussen wat ik echt meen en wat nietquote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk ook niet dat je kwakzalver bent, wat dat betreft.
Ooooh! Leuke combiquote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedanktVeel plezier met Fles en PeZu
![]()
Dat geloof ik direct. Ik denk ook dat je dan heel serieus te nemen bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en dan merk je echt wel het verschil tussen wat ik echt meen en wat niet
nouw, 15quote:Op donderdag 18 november 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
20 dampende DVD'tjes, vers van de pers?
Mijn bier lulquote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Ik denk ook dat je dan heel serieus te nemen bent.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook helemaaaaaaaal niet van als ik iemand serieus neem, hij mij niet net zo serieus neemt..dan weet je dat vastquote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook helemaaaaaaaal niet van als ik iemand serieus neem, hij mij niet net zo serieus neemt..dan weet je dat vast
Nee, het effect voel je snel genoegquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.
Wtan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme msn, doet de hele avond al stom
Erg hequote:
Pidginquote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme msn, doet de hele avond al stom
Daarom zou ik je ook geen kwakzalver willen noemen wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het effect voel je snel genoeg
dat kun jij helemaal niet aan, ze sloopt jequote:Op donderdag 18 november 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden. De gevolgen zullen dan vast niet lang uitblijven als het allemaal zo serieus aangepakt word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |