ze ligt vooral met zichzelf overhoop, maar ik help haar daar wel weer uit hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jemig, dat is wel heel veel![]()
en wat is er aan de hand dan?
als ik vragen mag
en en en en en..hoe is het met de nieuwste aanwinst?
Waarom neem je me nooit serieus.quote:
En ik dan? Ik ben de enige vrijgezelle vrouw en er blijft ook niets voor mij overquote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
er blijft op die meet niks meer over voor mij
erger, ik ben bang dat dit probleem genetisch bepaald is...quote:
Dat vind ik dan wel weer een tikje egoïstisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
Wat zeg je nou, moet ze je serieus nemenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom neem je me nooit serieus.
Oeh, pittig... Heel veel succes in elk gevalquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erger, ik ben bang dat dit probleem genetisch bepaald is...
maar het komt goed, daar heb ik wel vertrouwen in
Doet ze toch niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, moet ze je serieus nemen
Oh, dat is wel erg lastig ja, en het lijkt me dan inderdaad een kwestie van een lange adem..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze ligt vooral met zichzelf overhoop, maar ik help haar daar wel weer uit hoor
Ze vraagt op een negatieve manier aandacht, ze weet het van zichzelf, maar ze kan het niet doorbreken...
En de nieuwe aanwinst is zooooooo'n schatje en de de andere hondjes zijn er zo van opgeknaptIk moet wel met haar op cursus voor de basiscommando's, zodat ze in het bos ook los kan.
Maar ze doet geen stap verkeerd. De andere twee raakten geen kluif, speelden niet, en sinds Kyara er is zijn de kluiven niet aan te slepen en speelt Hugo zich helemaal suf met Kyara..
Em Lara is gewoon een mongooltje, maar wel een schatje
je mag wel even aan me zitten hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ze is me d'r 1....
Ik neem je alleen maar serieus...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waarom neem je me nooit serieus.
Mag het ? Mag het echt?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
je mag wel even aan me zitten hoor
Dat lees ik dan weer net hequote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag wel even aan me zitten hoor
Dan doe je het toch niet echt goed, ik merk er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem je alleen maar serieus...
hoho..er zijn genoeg vrijgezelle mannen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben de enige vrijgezelle vrouw en er blijft ook niets voor mij over
Maar daar ga jij mee vandoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoho..er zijn genoeg vrijgezelle mannen hoor
Nee, als ik dat echt deed dan zei je dit nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet echt goed, ik merk er niks van.
Dat dacht ik ook, dat ik wel iets zou merken als je mij echt serieus neemt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, als ik dat echt deed dan zei je dit niet
Niet met MPG en Trev hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar ga jij mee vandoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |