Tanka?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daarom hecht ik zoveel waarde aan haiku en Tanka
Ja dat nummer is echt wel briljant bedachtquote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Donder op, dat vond ik dus echt niet leuk.
Ik vind je eigenlijk hier gewoon heel liefquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt ben ik net zo'n koude en kille barbaar als dat ik mij hier voordoe.
2000 toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
In THE end is geen 10 jaar oud hoor (smileymetzonhanddiezonstoptekenmaaktwaarvanikdecombinagienietweetopmnmobiel)
dus welquote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
In THE end is geen 10 jaar oud hoor (smileymetzonhanddiezonstoptekenmaaktwaarvanikdecombinagienietweetopmnmobiel)
2001quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2000 toch?Of zit ik verkeerd met mijn hoofd? 2001 dan?
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk hier gewoon heel lief
dat gedichtje waar je net een hartje onder zette is er een die ik zelf geschreven heb.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Viese Puber en geen seks? Does not compute.
het is heel, heel ergquote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.
Bah, zo wagelijk vrolijk nummer was dat.. Net als dat liedje van de cheeky girls of die roemeense boyband.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat nummer is echt wel briljant bedacht
het zit een beetje tegen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gedichtje waar je net een hartje onder zette is er een die ik zelf geschreven heb.
Ik ga hier binnenkort op terug komen, maar alles zit een beetje tegen momenteel, dus het duurt iets langer
Dan weet jij vast ook wel mooie verhalen over suikertaartje en haar barbaren als het inderdaad zo erg is.quote:
niet over haar barbaren, wel over hoe zij in het echt isquote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel mooie verhalen over suikertaartje en haar barbaren als het inderdaad zo erg is.
op mijn werk loopt echt alles tegen wat maar tegen kan lopen, en mijn oudste dochter moet weer even met beide benen op de grond gezet worden..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het zit een beetje tegen?
ohnee![]()
en ik heb geduld
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil niet weten met wat voor barbaren jij omgaat als jij mij hier al lief vind.
quote:
Hebben jullie het nu over mij?quote:
ohjee, is ze de weg kwijt?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
op mijn werk loopt echt alles tegen wat maar tegen kan lopen, en mijn oudste dochter moet weer even met beide benen op de grond gezet worden..
wasda?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste facebook vriendje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |