Gelul !!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef alors het volgende:
sorry dat het niet zo snel ging maar mijn pc trekt die nieuwe lay out zo slecht en ik klikte eerst op het verkeerde knopjeTevens had ik geen inspiratie voor een TT
Whahahaha en hoe.quote:
Viel me ook al op!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Viel me ook al op!
Eigenlijk is de C&S ook maar de 500e omdat ze met z'n 2'en zijn. Onrechtmatig feest is het!
Michiel had dan weer groots uitgepakt bij zijn 5-jarig bestaan, dat was net geweest dus von dhij het niet nodig om de ook bij de 1000e groot uit te pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Met halve pullen bier dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?
Alleen als ik m'n laptop verder van me wegzet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Ik heb de pixels vandaag nog niet afgevinkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Bescheidenheid siert mijn mensquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Sprak hij heerlijk bescheidenquote:
Erg toffe plaat!quote:
Die plaat van Duffy vind ik anders ook best goed. Okee, ze klinkt een beetje als een luchtalarm, maar dat valt best mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Erg lekkere plaat, inderdaad, de nieuwe Adele. Doet ze toch beter dan Duffy.
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Duffy en die van Adele top, ik zou ergggggg blij zijn als Adele MH is volgende week
Toch behoorlijk eng hoor, dat jullie het zo eens zijn over een plaat die MH zou moeten worden...quote:
quote:jotter dinsdag 16 november 2010 20:04
Stenders heeft de Poll gewonnen, waarom zit hij er niet in?!
quote:Stenders dinsdag 16 november 2010 20:14
Ik hoop dat ze dat record niet halen. Zijn we misschien eindelijk van dat scheinheilige handjesophouden van die lui af. Met hun laffe neppoll.
quote:kevin dinsdag 16 november 2010 19:33
het goede doel kan nu mijn rug op. Alleen maar door de manier waar op ze dit doen. Ze hebben altijd al geweten wie er nu hun straatje in past en wie niet. Daar gaat alles om. En daarom koop ik met kerst een extra grote kalkoen voor mijn zelf. de rest gaat in de prullenbak met al het anderen eten dat ik te veel heb gekocht. Coen en die giel.... Bah. rot toch is op man
quote:roy dinsdag 16 november 2010 17:52
Waar is stenders in dit verhaal? Op Hyves stond ie ruim bovenaan!
Straks wordt het hem niet zitten we allemaal weer te scheldenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch behoorlijk eng hoor, dat jullie het zo eens zijn over een plaat die MH zou moeten worden...
Tja zulke mensen bestaan ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348140
Die reacties zijn echt lachwekkend
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
er zit ook wel een paar goeie tussen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
quote:geweldige actie en ik steun het van harte, alleen jammer is dat er zoveel geld naar de directeur van het rode kruis gaat! Die norm is gebaseerd op een 36-urige werkweek. Het Rode Kruis heeft steeds aangevoerd dat het salaris van directeur Cees Breederveld is gebaseerd op een 40-urige werkweek, waardoor hij recht zou hebben op bijna 142 duizend euro. Door allerlei toeslagen zou hij echter meer dan twee ton krijgen. Maar toch steun ik jullie!! groet Eugene
Het is sowieso een grote FAIL van GS om een amateuristische Hyves-poll voor de officieele stemmanier aan te zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat soort geneuzel he. "Jamaar de directeur dit en dat en het komt niet terecht en zus en zo"quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zit ook wel een paar goeie tussen.
[..]
En nu wijs gaan lopen praten over Stenders, en dat het ondemocratisch is enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sowieso een grote FAIL van GS om een amateuristische Hyves-poll voor de officieele stemmanier aan te zien...
Maar GS zit al jaren het glazen huis te bashen, dus ik verwachtte dit jaar al niet anders.
Ik heb maar 1 jaar wat gegeven en dat was in DH toen ik ook daadwerkelijk daar was en andere jaren hoogstens van een smsje ofzo. Doe niet snel mee aan dat goede doelen gedoe, maar ik vind het wel mooie radio.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort geneuzel he. "Jamaar de directeur dit en dat en het komt niet terecht en zus en zo"Zeik niet, doneer.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En nu wijs gaan lopen praten over Stenders, en dat het ondemocratisch is enzo.
GeenStijl
PowNed
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat het hier trouwens dit jaar een beetje gezellig blijft en er niet teveel van dat ONZ/KLB volk hier heen komt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkenaar de baggeraars.
ONZquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkenaar de baggeraars.
Maak je maar op voor een hoop azijnpissers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat het hier trouwens dit jaar een beetje gezellig blijft en er niet teveel van dat ONZ/KLB volk hier heen komt.
Heb het nog niet eerder meegemaakt, maar ik ben bang dat de topics voorbij razenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je HAKKUH! eenmaal hebt meegemaakt, gaat alles traag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het nog niet eerder meegemaakt, maar ik ben bang dat de topics voorbij razen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maak je maar op voor een hoop azijnpissers.![]()
Maar die zitten al standaard iedere dag hier en dat x10.
Dat zeker ik bleef maar f5enquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je HAKKUH! eenmaal hebt meegemaakt, gaat alles traag.
quote:
Daar is de eerste al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ach, wat is 13%. Da geneuzel. Zeker van een Lowlands-organisatie. Alsof ze dan niet uitverkopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
19% is wel veel hoor, in vergelijking met 6%
Dan alsnog, voor andere concerten geldt ook deze regel. Tevens vind ik 20 euro wel veel. Ze gaan bezuinigen op cultuur en dan gaan ze ook nog eens de belastingen voor cultuur verhogen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, wat is 13%. Da geneuzel. Zeker van een Lowlands-organisatie. Alsof ze dan niet uitverkopen. Gewoon lekker makkelijk scoren dit.
Sowieso raar dat het altijd al 6% was. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
19% is wel veel hoor, in vergelijking met 6%
Het is cultuur, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor de elitequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sowieso raar dat het altijd al 6% was. Maar dat terzijde.
Alsof die 13% extra het ineens elitair maaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is cultuur, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor de elite
Al jaren, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof die 13% extra het ineens elitair maakt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, voor andere concerten geldt ook deze regel. Tevens vind ik 20 euro wel veel. Ze gaan bezuinigen op cultuur en dan gaan ze ook nog eens de belastingen voor cultuur verhogen.
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.quote:
wat vind jij na al die jaren leuk aan Giel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Al jaren, hoezo?
Of had ik "weer" ertussen moeten zetten??
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind jij na al die jaren leuk aan Giel?
Ach, ik hoef het niet alleen te volgen om Giel, de hele sfeer die eromheen hangt is gewoon leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus naatje..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?
En dat!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jezus naatje..
We weten het wel dat je Giel haat.
Laat Jezus maar thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat!!
Jezus, ben wel eentonig vanavond
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.
jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?
Zeker een rechts stemmer??quote:
En dat gebeurt niet meer als de btw wordt verhoogd?! Onzin natuurlijk. Festivals als Lowlands en Pinkpop zullen daar juist het minste last van hebben. Die verkopen toch wel uit. Moeten ze maar zorgen voor goede artiesten en bands. Daar verandert hogere of lagere btw echt niets aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Llowlands is het beste festival om als alternatieve band door te breken, waar je vroeger als The National nauwelijks op de radio te horen was, word je nu iedere dag gedraaid. Het is niet "vrijwillig door de modder rollen", maar het ontdekken van nieuwe bands. Llowlands is het enige Nederlandse festival waar, naar mijn mening, nog kwaliteitsbands optreden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
ik heb niet op de vvd gestemd.. hopen dat het kabinet snel valt.. want dat pvv gezeur enzo..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker een rechts stemmer??
het is natuurlijk een absolute schande dat de BTW hierop verhoogt wordt. Zoals Claudia Debrij al zei in DWDD: concerten, festivals en theater wordt zo weer een elite aangelegenheid. Niet zo gek natuurlijk met de VVD op het pluche maar wel belachelijk...
Doet er toch niet toe of je links of rechts bent?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is natuurlijk een absolute schande dat de BTW hierop verhoogt wordt. Zoals Claudia Debrij al zei in DWDD: concerten, festivals en theater wordt zo weer een elite aangelegenheid. Niet zo gek natuurlijk met de VVD op het pluche maar wel belachelijk...
Als jij een artiest helemaal geweldig vindt, ga je dan dadelijk niet meer omdat de btw is verhoogd? Nee, > 80 euro betalen voor een kaartje voor Prince vinden 'we' wel normaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén Jezus voor je topique.
cee, het is hier harstikke gezellig sinds we weten wie in het glazen huis komt te zitten..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Tering zeg, is het Vooroordelenuurtje aangebroken in dit topic of zo?
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.
Ooh die figuren.. ja die zijn best wel ja.. uhm.. wazigquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
KLB/ONZ >> Klaagbaak/Onzin (subforum).
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer als de btw wordt verhoogd?! Onzin natuurlijk. Festivals als Lowlands en Pinkpop zullen daar juist het minste last van hebben. Die verkopen toch wel uit. Moeten ze maar zorgen voor goede artiesten en bands. Daar verandert hogere of lagere btw echt niets aan.
Waarom niet? Door die btw-verhoging?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.
Volgens mij gaan mensen juist naar Lowlands voor die onbekende bandjes dus dat is onzin dat dat niet snel geboekt gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.
Aaah kom op zeg.. doe ff normaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
Hehe naatje zit hier nog verzuurd te doen over Serious Request![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
Aaah kom op zeg.. doe ff normaalga ergens anders ruzie zoeken..
Dat is maar een klein deel van die uitverkochte kaartjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen juist naar Lowlands voor die onbekende bandjes dus dat is onzin dat dat niet snel geboekt gaat worden.
Hier is keiveel mist, ik ben helemaal natquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef themauster het volgende:
Steenkoud buiten trouwens wordt nog wat als het echt winter is,gelukkig geen mist hier
Hier is het wel redelijk mistig, en onderweg naar huis toe was het maar goed dat ik wist hoe de weg liep (alsmaar rechtdoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef themauster het volgende:
Steenkoud buiten trouwens wordt nog wat als het echt winter is,gelukkig geen mist hier
Misschien wel ja. Als ik nu 50 euro moet betalen maar volgend jaar 19%meer dan kan dat net die drempel zijn om niet te gaan. Voorbeeld: Coldplay in het Goffert park vorig jaar. Die kaartjes waren veel te duur. Als de prijs lager was geweest was ik wel gegaan. Als die prijs nu nog hoger wordt ga ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als jij een artiest helemaal geweldig vindt, ga je dan dadelijk niet meer omdat de btw is verhoogd?
Dat zeg ik toch niet? dat zijn sowieso belachelijke prijzen. Daarbij: misschien sparen mensen wel lang om naar een bepaald concert te kunnen. Die drempel moet niet nog hoger worden.quote:Nee, > 80 euro betalen voor een kaartje voor Prince vinden 'we' wel normaal
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer als de btw wordt verhoogd?! Onzin natuurlijk. Festivals als Lowlands en Pinkpop zullen daar juist het minste last van hebben. Die verkopen toch wel uit. Moeten ze maar zorgen voor goede artiesten en bands. Daar verandert hogere of lagere btw echt niets aan.
BTW verhoging --> betere (commerciëlere) line-up om uitverkocht te geraken --> geen alternatieve bandjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom niet? Door die btw-verhoging?
Tuurlijk. Maar wellicht dat mensen dan minder snel geneigd zijn naar een festival te gaan waar onbekendere bands spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen juist naar Lowlands voor die onbekende bandjes dus dat is onzin dat dat niet snel geboekt gaat worden.
op jouw kosten?quote:
ik ben 16quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doe dan, zo duur is het allemaal niet daar.
En toch blijven we dingen die duurder worden kopen waarom zou dat met concertkaartjes ineens anders zijn?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals ik al zei: festivals zullen minder makkelijk uitverkopen door hogere btw. We zeuren toch altijd dat alles duurder wordt. En dan zou dit wel goed zijn??
Natuurlijk, ontken ik dat? Ik zeg alleen dat dat ten koste gaat van de kwaliteit. Als dat trouwens niet al aan de hand was bij Llowlands...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch blijven we dingen die duurder worden kopen waarom zou dat met concertkaartjes ineens anders zijn?
Is trouwens 13% verhoging, geen 19%.
Alsof het aan de VVD ligt. Als links volk het voor het zeggen had, zou je voor andere dingen meer moeten betalen. Alsof die het zonder bezuinigingen zouden kunnen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wellicht dat mensen dan minder snel geneigd zijn naar een festival te gaan waar onbekendere bands spelen.
Maar ik heb al door dat Roel geen festival ganger is. Als een kaartje voor U2 of Bruce springsteen 19% duurder wordt bedenk je je toch wel 2 keer voordat je zo`n hoog bedrag ophoest. Die kaarten zijn nu al belachelijk duur, dat wordt met dat VVD![]()
![]()
beleid alleen maar duurder.
Dan betaal ik liever meer voor andere dingen, dat ik daarvoor langer moet sparen. Cultuur, daar blijf je vanaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof het aan de VVD ligt. Als links volk het voor het zeggen had, zou je voor andere dingen meer moeten betalen. Alsof die het zonder bezuinigingen zouden kunnen...
Omdat we concertkaartjes niet per se nodig hebben maar een luxe zijn. Brood wordt ook duurder maar moeten we blijven kopen--------> eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch blijven we dingen die duurder worden kopen waarom zou dat met concertkaartjes ineens anders zijn?
vvd heeft zich nu wel beetje laten inpalmen. Het lage btw tarief is bijvoorbaat al een zoethoudertje om weg te geven als stimulering. Concerten hoeven niet gestimuleerd te worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof het aan de VVD ligt. Als links volk het voor het zeggen had, zou je voor andere dingen meer moeten betalen. Alsof die het zonder bezuinigingen zouden kunnen...
op kaartje van 50 euro scheelt het maar 6,13. zijn maar 2,5 festival biertje minder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Jongens jongens, koop gewoon 10 biertjes minder, neem je eigen aanmaaklimonade mee, klaar. Geld bespaard.
wie is de grootste partij van het land? exact. En het ligt ook aan de PVV natuurlijk maar dat noem ik geen partij....quote:
Dat dus. Als ze bezuinigen op de hypotheek rente aftrek voor huizen boven de 5 ton dan had je deze bezuinigingen niet nodig gehad. concerten en theaters zijn nu nog betaalbaar (voor veel mensen). Als je dat duurder maakt dan gaat er dalijk niemand meer heen en zorg je er bijna voor dat mensen alleen maar werken om hun rekeningen te betalen en niets leuks meer kunnen doen (of een stuk minder toch)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan betaal ik liever meer voor andere dingen, dat ik daarvoor langer moet sparen. Cultuur, daar blijf je vanaf.
Buiten dat is het een hele nuttige discussie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, dit gaat over een 3fm ding, want dit was bij michiel in de uitzending
Nee want het gaat geen steek helpen en dus is het zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Buiten dat is het een hele nuttige discussie.
GoedeMIDDAGquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond lieverds! ik ben een beetje laat, maar ik ben er weer! fijn he!
Oeh thnx voor de reminderquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
Ben de docu Anker en Anker aan het kijken. Mooi koppel.
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee want het gaat geen steek helpen en dus is het zonde van je tijd.
Laat Mark het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.
Gewoon tien bekertjes verzamelen en je hebt een biertje eruitquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op kaartje van 50 euro scheelt het maar 6,13. zijn maar 2,5 festival biertje minder.
Met dialoog kun je heleboel bereiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus mag je er niet over discussieren? je weet toch dat er burger initiatief bestaat he? als je het ergens mee oneens bent kun je `t met genoeg handtekeningen op de Tweede Kamer agenda krijgen. Als je het dus ergens mee oneens bent (bijvoorbeeld hiermee) dan kun je in prinicpe genoeg medestanders verzamelen om iets te verhinderen/te veranderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.
Ik zou zeggen maak een leuk topic aan bij Politiek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus mag je er niet over discussieren? je weet toch dat er burger initiatief bestaat he? als je het ergens mee oneens bent kun je `t met genoeg handtekeningen op de Tweede Kamer agenda krijgen. Als je het dus ergens mee oneens bent (bijvoorbeeld hiermee) dan kun je in prinicpe genoeg medestanders verzamelen om iets te verhinderen/te veranderen.
Daarbij is geen enkele discussie zinloos
zullen we dan voor jouw plezier even jompelen over de geweldige muziek die we horen enquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een leuk topic aan bij Politiek.
Je zou wel op mij stemmenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef bloodysunday het volgende:
30 seconds to mars, volgens mij waren die naffers ook op Sziget. Ik hou er niet zo van.
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zullen we dan voor jouw plezier even jompelen over de geweldige muziek die we horen endoen naar je
dat heb je wel vaker op een forum heh, dat ze nietszeggend zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
Faithless en Muse waren nog het tofstquote:
Ik vind het wel een aangename discussie om te volgen. Beetje diepgang en zo. Leuke variatie ten opzichte van dequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Duitsers komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
Metallica?!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
was wel cool geweest! Meer iets voor Corton ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Metallica?!!!
Oh, de Ramones dus
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.quote:
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.
Maar mogen het van jou niet hier posten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.
Dat zou het beste zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar mogen het van jou niet hier posten...
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
hoezo "de PVV heeft de regering in haar macht"?
bah bah bah.. Het wordt tijd dat het kabinet valt en de PVV wordt weg gevaagd van de politieke landkaart
In Augustus hebben ze nog een single uitgebracht 'hands'. Maar die heb ik vrijwel nergens gehoord.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Toffe uuropener, Ting Tings!
Wel jammer dat we al lange tijd niks meer van ze hebben gehoord, en dat o.a. We Walk niet is uitgebracht in NL (of niets heeft gedaan qua bekendheid, kan ook).
LBH??quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?
Ja, laten we het die fantastische PVDA weer gaan doen in dit landquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
bah bah bah.. Het wordt tijd dat het kabinet valt en de PVV wordt weg gevaagd van de politieke landkaart
Pffff je bent echt een pvv basher, jij linkse rakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
ja gek he?? ik dacht ooit dat de LPF het ergste was wat politiek Nederland ooit was overkomen maar de PVV is bijna net zo erg...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pffff je bent echt een pvv basher, jij linkse rakker
Ik zeg niet dat die het goed zullen doen maar alles is beter dan een land in de ban van een partij die zorgt voor tweespalt in de samenleving en mensen beperkt in het uitoefenen van hun godsdienst....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, laten we het die fantastische PVDA weer gaan doen in dit land!!!!!
Size doesn't matter honey, it's all about the way you use itquote:
To big, to smallquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Size doesn't matter honey, it's all about the way you use it
Computers besloegen vroeger ook een hele ruimte. Die passen nu in je hand en je kan er meer mee.quote:
Als je praten niet meerekent als een taak dan kunnen ze er inderdaad maar 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef TheZapster het volgende:
Hah, multitasken door vrouwen is dus ook gelul
En die moeten miljoenen gaan ophalen ?quote:
En dat heb ik gemist... Niet te filmen. Maar Michiel is hierbij wel weer gestegen in m'n achting. Ik bedoel, Ramones! Holy fuck.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
megahit zijnquote:
Zo kud dit. Uiteraard onwijs trots, maar als je de miljoenen ploeg (budget 7 miljoen hoger dan dat van ons) van Galatasaray zo de baas bent (ze vierden het alsof ze f*cking kampioen waren geworden) en de beleving op de tribunes meemaakt en de vreselijk hoge intensiteit van ons spel dan verdien je een beter resultaat. Maar ja, in < 5 seconden kan veel gebeuren. Dat maakt de sport mooi, maar daar moet ik nu even niets van wetenquote:
Volgens mij na 23.00 draait hij hem opnieuw.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe is de nieuwe White Lies, ik heb hem gemist?
(Wel Live gehoord overigens, maar das toch anders..)
op wie had je dan gehoopt?quote:
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op wie had je dan gehoopt?
ik persoonlijk had graag Michiel en/of Timur ipv Giel en/of Coen gezien...
nja, Stenders wil niet meer...jouw combi is ook wel mijn persoonlijke voorkeur....maar dan wel dat Ramon een aantal keer Timur mag vergezellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezien
slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Goede stelling weer.
Ik ga pitten mensen, trusten!
Viel me ook al op, doet ze al de hele tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom legt Sharid de klemtoon in Testosteron verkeerd? die moet toch niet op -tos-?
Truste!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Goede stelling weer.
Ik ga pitten mensen, trusten!
Kan beide volgens mij, de reden hiervoor zal wel zijn dat het in engels op het tos ligt en in het oud-nederlands op de tesquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom legt Sharid de klemtoon in Testosteron verkeerd? die moet toch niet op -tos-?
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :Squote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel me ook al op, doet ze al de hele tijd
grappig genoeg leg ik de klemtoon bij klemtoon nog wel eens verkeerd, doordat die grap hier nogal vaak gemaakt word ben ik het echt gaan doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :S
herkenbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
grappig genoeg leg ik de klemtoon bij klemtoon nog wel eens verkeerd, doordat die grap hier nogal vaak gemaakt word ben ik het echt gaan doen
Grappig, vandaag nog wat Friezen in de klas die bij een bepaald woord de klemtoon anders legden dan dat wij dat in Overijssel doen. Heeft denk ik ook te maken met dialect/streektaal/enz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :S
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Grappig, vandaag nog wat Friezen in de klas die bij een bepaald woord de klemtoon anders legden dan dat wij dat in Overijssel doen. Heeft denk ik ook te maken met dialect/streektaal/enz.
Ow, maar dat lijkt heel erg op hier! Ik zet ook altijd ramen los en vraag ook altijd waar je iets weg hebt. Nog zo'n mooie waar ik laatst vreemd op werd aangekeken, ik ben zatquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker
zijn zoveel woorden en uitdrukkingen die anders zinik zet bijvoorbeeld een raam of deur los en schud wat drinken in. In Groningen vragen ze waar je die fiets weg hebt
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, maar dat lijkt heel erg op hier! Ik zet ook altijd ramen los en vraag ook altijd waar je iets weg hebt. Nog zo'n mooie waar ik laatst vreemd op werd aangekeken, ik ben zat(als in vol, na het eten)
van wiki:quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Wanneer komt hun album eigenlijk uit?
Poeh, dat duurt nog even, maar de producer laat vel goeds hopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bent
[..]
van wiki:
The Wombats are currently putting the finishing touches to their upcoming second album in the NRG Recording Studio in Los Angeles, CA.[citation needed] Produced by Eric Valentine (Queens of the Stone Age, Lostprophets), the album, entitled Tokyo (Vampires & Wolves), will be released on the 7th February, 2011 and will be available as a CD, two 7" vinyl or in digital format.
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bent
[..]
Dat laatste is een lerares van mij ook ooit gebeurd, maar toen reageerden mensen met: ja, dat dachten we al te zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springen
dat hoorde ik hier vandaag een Friezin zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springen
Ouch...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat laatste is een lerares van mij ook ooit gebeurd, maar toen reageerden mensen met: ja, dat dachten we al te zien
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoorde ik hier vandaag een Friezin zeggensmakelijk om gelachen
die nieuwe van Black Label Soc heb ik laatst geluisterd. best vetquote:
Vond die eerste single (Crazy horse?) ook al zo fijn, denk dat ik dat ook maar eens ga doen jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die nieuwe van Black Label Soc heb ik laatst geluisterd. best vet
en dat Eric dit mag draaien en draait is precies wat ik waardeer aan 3FM en Cortonquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vond die eerste single (Crazy horse?) ook al zo fijn, denk dat ik dat ook maar eens ga doen ja
We zijn het wel eens vanavond zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat Eric dit mag draaien en draait is precies wat ik waardeer aan 3FM en Corton
en deze nieuwe van Biffy Clyro vind ik ook echt fucking mooi.
met jouw undersign kan dat ook niet andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
We zijn het wel eens vanavond zeg
Haha, zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met jouw undersign kan dat ook niet anders
2e plaat na 12en!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe is de nieuwe White Lies, ik heb hem gemist?
(Wel Live gehoord overigens, maar das toch anders..)
welke ilse? of heb ik nu echt een plaat van de lange gemist?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:12 schreef minthy het volgende:
Draaien ze echt veel te weinig, die Ilse
Ze had een poos geleden de megahit, tijdens de week dat Stenders afscheid nam van SLV. Hij was gek van The Coral, maar baalde van Ilse. Toen is die plaat van The Coral omgedoopt tot plaat van Ilsequote:Op woensdag 17 november 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke ilse? of heb ik nu echt een plaat van de lange gemist?
ik denk dat ik het snapquote:Op woensdag 17 november 2010 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze had een poos geleden de megahit, tijdens de week dat Stenders afscheid nam van SLV. Hij was gek van The Coral, maar baalde van Ilse. Toen is die plaat van The Coral omgedoopt tot plaat van Ilse
Jay!!quote:
Eens. Mijn hemel, wat heb ik die cd vaak gedraaid toen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef TheZapster het volgende:
Therapy?![]()
![]()
Afkomstig van misschien wel het beste album van de jaren 90, Troublegum.
QFT.quote:Op woensdag 17 november 2010 05:49 schreef hole1988 het volgende:
je kan wel merken dat Ramon als sidekick veel beter is dan als dj
ik vinnet wel lekker klinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Rowwen Heze die Stuck doen , nou mijn dag kan niet meer stuck
Ik heb een hekel aan de uitvoerende band en aan het nummer, dus mij maakt het niet echt blijquote:
nee, dan kan ik me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt...quote:Op woensdag 17 november 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de uitvoerende band en aan het nummer, dus mij maakt het niet echt blij
Sorryquote:Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan kan ik me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |