Gelul !!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef alors het volgende:
sorry dat het niet zo snel ging maar mijn pc trekt die nieuwe lay out zo slecht en ik klikte eerst op het verkeerde knopjeTevens had ik geen inspiratie voor een TT
Whahahaha en hoe.quote:
Viel me ook al op!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Viel me ook al op!
Eigenlijk is de C&S ook maar de 500e omdat ze met z'n 2'en zijn. Onrechtmatig feest is het!
Michiel had dan weer groots uitgepakt bij zijn 5-jarig bestaan, dat was net geweest dus von dhij het niet nodig om de ook bij de 1000e groot uit te pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Met halve pullen bier dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?
Alleen als ik m'n laptop verder van me wegzet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Ik heb de pixels vandaag nog niet afgevinkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Bescheidenheid siert mijn mensquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Sprak hij heerlijk bescheidenquote:
Erg toffe plaat!quote:
Die plaat van Duffy vind ik anders ook best goed. Okee, ze klinkt een beetje als een luchtalarm, maar dat valt best mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Erg lekkere plaat, inderdaad, de nieuwe Adele. Doet ze toch beter dan Duffy.
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Duffy en die van Adele top, ik zou ergggggg blij zijn als Adele MH is volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |