Gelul !!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef alors het volgende:
sorry dat het niet zo snel ging maar mijn pc trekt die nieuwe lay out zo slecht en ik klikte eerst op het verkeerde knopjeTevens had ik geen inspiratie voor een TT
Whahahaha en hoe.quote:
Viel me ook al op!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Viel me ook al op!
Eigenlijk is de C&S ook maar de 500e omdat ze met z'n 2'en zijn. Onrechtmatig feest is het!
Michiel had dan weer groots uitgepakt bij zijn 5-jarig bestaan, dat was net geweest dus von dhij het niet nodig om de ook bij de 1000e groot uit te pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Wel apart trouwens dat Michiel z'n 1000e uitzending zo bescheiden viert, vooral in vergelijking met Coen en Sander, die er een heel Coen und Sanderfest voor organiseren.
Met halve pullen bier dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de 500e is toch ook wel een feestje waard?
Alleen als ik m'n laptop verder van me wegzet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Ik heb de pixels vandaag nog niet afgevinkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Meer mensen hier waarbij de letters op Fok! ineens een stuk kleiner zijn dan bijv. gisteren ?
Bescheidenheid siert mijn mensquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Sprak hij heerlijk bescheidenquote:
Erg toffe plaat!quote:
Die plaat van Duffy vind ik anders ook best goed. Okee, ze klinkt een beetje als een luchtalarm, maar dat valt best mee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Erg lekkere plaat, inderdaad, de nieuwe Adele. Doet ze toch beter dan Duffy.
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Duffy en die van Adele top, ik zou ergggggg blij zijn als Adele MH is volgende week
Toch behoorlijk eng hoor, dat jullie het zo eens zijn over een plaat die MH zou moeten worden...quote:
quote:jotter dinsdag 16 november 2010 20:04
Stenders heeft de Poll gewonnen, waarom zit hij er niet in?!
quote:Stenders dinsdag 16 november 2010 20:14
Ik hoop dat ze dat record niet halen. Zijn we misschien eindelijk van dat scheinheilige handjesophouden van die lui af. Met hun laffe neppoll.
quote:kevin dinsdag 16 november 2010 19:33
het goede doel kan nu mijn rug op. Alleen maar door de manier waar op ze dit doen. Ze hebben altijd al geweten wie er nu hun straatje in past en wie niet. Daar gaat alles om. En daarom koop ik met kerst een extra grote kalkoen voor mijn zelf. de rest gaat in de prullenbak met al het anderen eten dat ik te veel heb gekocht. Coen en die giel.... Bah. rot toch is op man
quote:roy dinsdag 16 november 2010 17:52
Waar is stenders in dit verhaal? Op Hyves stond ie ruim bovenaan!
Straks wordt het hem niet zitten we allemaal weer te scheldenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch behoorlijk eng hoor, dat jullie het zo eens zijn over een plaat die MH zou moeten worden...
Tja zulke mensen bestaan ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348140
Die reacties zijn echt lachwekkend
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
er zit ook wel een paar goeie tussen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
quote:geweldige actie en ik steun het van harte, alleen jammer is dat er zoveel geld naar de directeur van het rode kruis gaat! Die norm is gebaseerd op een 36-urige werkweek. Het Rode Kruis heeft steeds aangevoerd dat het salaris van directeur Cees Breederveld is gebaseerd op een 40-urige werkweek, waardoor hij recht zou hebben op bijna 142 duizend euro. Door allerlei toeslagen zou hij echter meer dan twee ton krijgen. Maar toch steun ik jullie!! groet Eugene
Het is sowieso een grote FAIL van GS om een amateuristische Hyves-poll voor de officieele stemmanier aan te zien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]Hyves-poll
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat soort geneuzel he. "Jamaar de directeur dit en dat en het komt niet terecht en zus en zo"quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zit ook wel een paar goeie tussen.
[..]
En nu wijs gaan lopen praten over Stenders, en dat het ondemocratisch is enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sowieso een grote FAIL van GS om een amateuristische Hyves-poll voor de officieele stemmanier aan te zien...
Maar GS zit al jaren het glazen huis te bashen, dus ik verwachtte dit jaar al niet anders.
Ik heb maar 1 jaar wat gegeven en dat was in DH toen ik ook daadwerkelijk daar was en andere jaren hoogstens van een smsje ofzo. Doe niet snel mee aan dat goede doelen gedoe, maar ik vind het wel mooie radio.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat soort geneuzel he. "Jamaar de directeur dit en dat en het komt niet terecht en zus en zo"Zeik niet, doneer.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En nu wijs gaan lopen praten over Stenders, en dat het ondemocratisch is enzo.
GeenStijl
PowNed
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat het hier trouwens dit jaar een beetje gezellig blijft en er niet teveel van dat ONZ/KLB volk hier heen komt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkenaar de baggeraars.
ONZquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast. Maar als het toch zover gaat komen, klampen we ons aan elkaar vast, slaan we de handen ineen, maken we een grote huddle, verwelkomen we de potentiële nieuwe vast 3fm'ers met liefde en doen we dikkenaar de baggeraars.
Maak je maar op voor een hoop azijnpissers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat het hier trouwens dit jaar een beetje gezellig blijft en er niet teveel van dat ONZ/KLB volk hier heen komt.
Heb het nog niet eerder meegemaakt, maar ik ben bang dat de topics voorbij razenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je HAKKUH! eenmaal hebt meegemaakt, gaat alles traag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het nog niet eerder meegemaakt, maar ik ben bang dat de topics voorbij razen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maak je maar op voor een hoop azijnpissers.![]()
Maar die zitten al standaard iedere dag hier en dat x10.
Dat zeker ik bleef maar f5enquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je HAKKUH! eenmaal hebt meegemaakt, gaat alles traag.
quote:
Daar is de eerste al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
Ach, wat is 13%. Da geneuzel. Zeker van een Lowlands-organisatie. Alsof ze dan niet uitverkopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
19% is wel veel hoor, in vergelijking met 6%
Dan alsnog, voor andere concerten geldt ook deze regel. Tevens vind ik 20 euro wel veel. Ze gaan bezuinigen op cultuur en dan gaan ze ook nog eens de belastingen voor cultuur verhogen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, wat is 13%. Da geneuzel. Zeker van een Lowlands-organisatie. Alsof ze dan niet uitverkopen. Gewoon lekker makkelijk scoren dit.
Sowieso raar dat het altijd al 6% was. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
19% is wel veel hoor, in vergelijking met 6%
Het is cultuur, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor de elitequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Sowieso raar dat het altijd al 6% was. Maar dat terzijde.
Alsof die 13% extra het ineens elitair maaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is cultuur, dat moet voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor de elite
Al jaren, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof die 13% extra het ineens elitair maakt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, voor andere concerten geldt ook deze regel. Tevens vind ik 20 euro wel veel. Ze gaan bezuinigen op cultuur en dan gaan ze ook nog eens de belastingen voor cultuur verhogen.
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.quote:
wat vind jij na al die jaren leuk aan Giel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Al jaren, hoezo?
Of had ik "weer" ertussen moeten zetten??
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind jij na al die jaren leuk aan Giel?
Ach, ik hoef het niet alleen te volgen om Giel, de hele sfeer die eromheen hangt is gewoon leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus naatje..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?
En dat!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jezus naatje..
We weten het wel dat je Giel haat.
Laat Jezus maar thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat!!
Jezus, ben wel eentonig vanavond
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.
jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg moet iedereen zich nou verantwoorden waarom die Giel leuk vindt?
Zeker een rechts stemmer??quote:
En dat gebeurt niet meer als de btw wordt verhoogd?! Onzin natuurlijk. Festivals als Lowlands en Pinkpop zullen daar juist het minste last van hebben. Die verkopen toch wel uit. Moeten ze maar zorgen voor goede artiesten en bands. Daar verandert hogere of lagere btw echt niets aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Llowlands is het beste festival om als alternatieve band door te breken, waar je vroeger als The National nauwelijks op de radio te horen was, word je nu iedere dag gedraaid. Het is niet "vrijwillig door de modder rollen", maar het ontdekken van nieuwe bands. Llowlands is het enige Nederlandse festival waar, naar mijn mening, nog kwaliteitsbands optreden.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
ik heb niet op de vvd gestemd.. hopen dat het kabinet snel valt.. want dat pvv gezeur enzo..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker een rechts stemmer??
het is natuurlijk een absolute schande dat de BTW hierop verhoogt wordt. Zoals Claudia Debrij al zei in DWDD: concerten, festivals en theater wordt zo weer een elite aangelegenheid. Niet zo gek natuurlijk met de VVD op het pluche maar wel belachelijk...
Doet er toch niet toe of je links of rechts bent?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is natuurlijk een absolute schande dat de BTW hierop verhoogt wordt. Zoals Claudia Debrij al zei in DWDD: concerten, festivals en theater wordt zo weer een elite aangelegenheid. Niet zo gek natuurlijk met de VVD op het pluche maar wel belachelijk...
Als jij een artiest helemaal geweldig vindt, ga je dan dadelijk niet meer omdat de btw is verhoogd? Nee, > 80 euro betalen voor een kaartje voor Prince vinden 'we' wel normaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén Jezus voor je topique.
cee, het is hier harstikke gezellig sinds we weten wie in het glazen huis komt te zitten..quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Tering zeg, is het Vooroordelenuurtje aangebroken in dit topic of zo?
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus? Als je 190 euro dokt om vrijwillig door de modder te rollen, dan maken die 20 euro vast niel veel uit.
Ooh die figuren.. ja die zijn best wel ja.. uhm.. wazigquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
KLB/ONZ >> Klaagbaak/Onzin (subforum).
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer als de btw wordt verhoogd?! Onzin natuurlijk. Festivals als Lowlands en Pinkpop zullen daar juist het minste last van hebben. Die verkopen toch wel uit. Moeten ze maar zorgen voor goede artiesten en bands. Daar verandert hogere of lagere btw echt niets aan.
Waarom niet? Door die btw-verhoging?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.
Volgens mij gaan mensen juist naar Lowlands voor die onbekende bandjes dus dat is onzin dat dat niet snel geboekt gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout. Bij PinkPop is dat inderdaad zo, maar een alternatief bandje zal nu niet meer zo snel geboekt worden bij Llowlands.
Aaah kom op zeg.. doe ff normaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
Hehe naatje zit hier nog verzuurd te doen over Serious Request![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
Aaah kom op zeg.. doe ff normaalga ergens anders ruzie zoeken..
Dat is maar een klein deel van die uitverkochte kaartjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen juist naar Lowlands voor die onbekende bandjes dus dat is onzin dat dat niet snel geboekt gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |