quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoorde ik hier vandaag een Friezin zeggensmakelijk om gelachen
die nieuwe van Black Label Soc heb ik laatst geluisterd. best vetquote:
Vond die eerste single (Crazy horse?) ook al zo fijn, denk dat ik dat ook maar eens ga doen jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die nieuwe van Black Label Soc heb ik laatst geluisterd. best vet
en dat Eric dit mag draaien en draait is precies wat ik waardeer aan 3FM en Cortonquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vond die eerste single (Crazy horse?) ook al zo fijn, denk dat ik dat ook maar eens ga doen ja
We zijn het wel eens vanavond zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat Eric dit mag draaien en draait is precies wat ik waardeer aan 3FM en Corton
en deze nieuwe van Biffy Clyro vind ik ook echt fucking mooi.
met jouw undersign kan dat ook niet andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
We zijn het wel eens vanavond zeg
Haha, zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met jouw undersign kan dat ook niet anders
2e plaat na 12en!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe is de nieuwe White Lies, ik heb hem gemist?
(Wel Live gehoord overigens, maar das toch anders..)
welke ilse? of heb ik nu echt een plaat van de lange gemist?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:12 schreef minthy het volgende:
Draaien ze echt veel te weinig, die Ilse
Ze had een poos geleden de megahit, tijdens de week dat Stenders afscheid nam van SLV. Hij was gek van The Coral, maar baalde van Ilse. Toen is die plaat van The Coral omgedoopt tot plaat van Ilsequote:Op woensdag 17 november 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke ilse? of heb ik nu echt een plaat van de lange gemist?
ik denk dat ik het snapquote:Op woensdag 17 november 2010 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze had een poos geleden de megahit, tijdens de week dat Stenders afscheid nam van SLV. Hij was gek van The Coral, maar baalde van Ilse. Toen is die plaat van The Coral omgedoopt tot plaat van Ilse
Jay!!quote:
Eens. Mijn hemel, wat heb ik die cd vaak gedraaid toen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef TheZapster het volgende:
Therapy?![]()
![]()
Afkomstig van misschien wel het beste album van de jaren 90, Troublegum.
QFT.quote:Op woensdag 17 november 2010 05:49 schreef hole1988 het volgende:
je kan wel merken dat Ramon als sidekick veel beter is dan als dj
ik vinnet wel lekker klinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Rowwen Heze die Stuck doen , nou mijn dag kan niet meer stuck
Ik heb een hekel aan de uitvoerende band en aan het nummer, dus mij maakt het niet echt blijquote:
nee, dan kan ik me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt...quote:Op woensdag 17 november 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de uitvoerende band en aan het nummer, dus mij maakt het niet echt blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |