En dat heb ik gemist... Niet te filmen. Maar Michiel is hierbij wel weer gestegen in m'n achting. Ik bedoel, Ramones! Holy fuck.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
megahit zijnquote:
Zo kud dit. Uiteraard onwijs trots, maar als je de miljoenen ploeg (budget 7 miljoen hoger dan dat van ons) van Galatasaray zo de baas bent (ze vierden het alsof ze f*cking kampioen waren geworden) en de beleving op de tribunes meemaakt en de vreselijk hoge intensiteit van ons spel dan verdien je een beter resultaat. Maar ja, in < 5 seconden kan veel gebeuren. Dat maakt de sport mooi, maar daar moet ik nu even niets van wetenquote:
Volgens mij na 23.00 draait hij hem opnieuw.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe is de nieuwe White Lies, ik heb hem gemist?
(Wel Live gehoord overigens, maar das toch anders..)
op wie had je dan gehoopt?quote:
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op wie had je dan gehoopt?
ik persoonlijk had graag Michiel en/of Timur ipv Giel en/of Coen gezien...
nja, Stenders wil niet meer...jouw combi is ook wel mijn persoonlijke voorkeur....maar dan wel dat Ramon een aantal keer Timur mag vergezellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezien
slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Goede stelling weer.
Ik ga pitten mensen, trusten!
Viel me ook al op, doet ze al de hele tijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom legt Sharid de klemtoon in Testosteron verkeerd? die moet toch niet op -tos-?
Truste!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Goede stelling weer.
Ik ga pitten mensen, trusten!
Kan beide volgens mij, de reden hiervoor zal wel zijn dat het in engels op het tos ligt en in het oud-nederlands op de tesquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom legt Sharid de klemtoon in Testosteron verkeerd? die moet toch niet op -tos-?
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :Squote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel me ook al op, doet ze al de hele tijd
grappig genoeg leg ik de klemtoon bij klemtoon nog wel eens verkeerd, doordat die grap hier nogal vaak gemaakt word ben ik het echt gaan doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :S
herkenbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
grappig genoeg leg ik de klemtoon bij klemtoon nog wel eens verkeerd, doordat die grap hier nogal vaak gemaakt word ben ik het echt gaan doen
Grappig, vandaag nog wat Friezen in de klas die bij een bepaald woord de klemtoon anders legden dan dat wij dat in Overijssel doen. Heeft denk ik ook te maken met dialect/streektaal/enz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ben dagen voor de gek gehouden door een basisschoolleraar. die probeerde ons wijs te maken dat je globe moest uitspreken als globé. dus ik ben nu vaak bang dat ik de klemtoon verkeerd leg....hoewel klemtoon ook per regio kan verschillen. Voorbeeld: in Gelderland hebben we overLEG en in Grunn Overleg (lemtoon op de O) :S
dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Grappig, vandaag nog wat Friezen in de klas die bij een bepaald woord de klemtoon anders legden dan dat wij dat in Overijssel doen. Heeft denk ik ook te maken met dialect/streektaal/enz.
Ow, maar dat lijkt heel erg op hier! Ik zet ook altijd ramen los en vraag ook altijd waar je iets weg hebt. Nog zo'n mooie waar ik laatst vreemd op werd aangekeken, ik ben zatquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker
zijn zoveel woorden en uitdrukkingen die anders zinik zet bijvoorbeeld een raam of deur los en schud wat drinken in. In Groningen vragen ze waar je die fiets weg hebt
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, maar dat lijkt heel erg op hier! Ik zet ook altijd ramen los en vraag ook altijd waar je iets weg hebt. Nog zo'n mooie waar ik laatst vreemd op werd aangekeken, ik ben zat(als in vol, na het eten)
van wiki:quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Wanneer komt hun album eigenlijk uit?
Poeh, dat duurt nog even, maar de producer laat vel goeds hopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bent
[..]
van wiki:
The Wombats are currently putting the finishing touches to their upcoming second album in the NRG Recording Studio in Los Angeles, CA.[citation needed] Produced by Eric Valentine (Queens of the Stone Age, Lostprophets), the album, entitled Tokyo (Vampires & Wolves), will be released on the 7th February, 2011 and will be available as a CD, two 7" vinyl or in digital format.
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je als vrouw na het eten zeggen: ik zit vol....dan denken ze dat je zwanger bent
[..]
Dat laatste is een lerares van mij ook ooit gebeurd, maar toen reageerden mensen met: ja, dat dachten we al te zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springen
dat hoorde ik hier vandaag een Friezin zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, kun je dat weer gaan uitleggen. Ik zeg ook regelmatig dat ik overtijd ben (als ik te laat kom op een afspraak). Voor mij heel normaal, maar word vaak vaag aangekeken. Of mensen gaan gillen en springen
Ouch...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat laatste is een lerares van mij ook ooit gebeurd, maar toen reageerden mensen met: ja, dat dachten we al te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |