En dat heb ik gemist... Niet te filmen. Maar Michiel is hierbij wel weer gestegen in m'n achting. Ik bedoel, Ramones! Holy fuck.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
megahit zijnquote:
Zo kud dit. Uiteraard onwijs trots, maar als je de miljoenen ploeg (budget 7 miljoen hoger dan dat van ons) van Galatasaray zo de baas bent (ze vierden het alsof ze f*cking kampioen waren geworden) en de beleving op de tribunes meemaakt en de vreselijk hoge intensiteit van ons spel dan verdien je een beter resultaat. Maar ja, in < 5 seconden kan veel gebeuren. Dat maakt de sport mooi, maar daar moet ik nu even niets van wetenquote:
Volgens mij na 23.00 draait hij hem opnieuw.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe is de nieuwe White Lies, ik heb hem gemist?
(Wel Live gehoord overigens, maar das toch anders..)
op wie had je dan gehoopt?quote:
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op wie had je dan gehoopt?
ik persoonlijk had graag Michiel en/of Timur ipv Giel en/of Coen gezien...
nja, Stenders wil niet meer...jouw combi is ook wel mijn persoonlijke voorkeur....maar dan wel dat Ramon een aantal keer Timur mag vergezellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Stiekem Stenders/Veenstra/Ekdom, maar aangezien de eerste me sterk leek had ik liever Timur gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |