Faithless en Muse waren nog het tofstquote:
Ik vind het wel een aangename discussie om te volgen. Beetje diepgang en zo. Leuke variatie ten opzichte van dequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Duitsers komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
Metallica?!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
was wel cool geweest! Meer iets voor Corton ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Metallica?!!!
Oh, de Ramones dus
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.quote:
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.
Maar mogen het van jou niet hier posten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.
Dat zou het beste zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar mogen het van jou niet hier posten...
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
hoezo "de PVV heeft de regering in haar macht"?
bah bah bah.. Het wordt tijd dat het kabinet valt en de PVV wordt weg gevaagd van de politieke landkaart
In Augustus hebben ze nog een single uitgebracht 'hands'. Maar die heb ik vrijwel nergens gehoord.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Toffe uuropener, Ting Tings!
Wel jammer dat we al lange tijd niks meer van ze hebben gehoord, en dat o.a. We Walk niet is uitgebracht in NL (of niets heeft gedaan qua bekendheid, kan ook).
LBH??quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?
Ja, laten we het die fantastische PVDA weer gaan doen in dit landquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
bah bah bah.. Het wordt tijd dat het kabinet valt en de PVV wordt weg gevaagd van de politieke landkaart
Pffff je bent echt een pvv basher, jij linkse rakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
ja gek he?? ik dacht ooit dat de LPF het ergste was wat politiek Nederland ooit was overkomen maar de PVV is bijna net zo erg...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pffff je bent echt een pvv basher, jij linkse rakker
Ik zeg niet dat die het goed zullen doen maar alles is beter dan een land in de ban van een partij die zorgt voor tweespalt in de samenleving en mensen beperkt in het uitoefenen van hun godsdienst....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, laten we het die fantastische PVDA weer gaan doen in dit land!!!!!
Size doesn't matter honey, it's all about the way you use itquote:
To big, to smallquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Size doesn't matter honey, it's all about the way you use it
Computers besloegen vroeger ook een hele ruimte. Die passen nu in je hand en je kan er meer mee.quote:
Als je praten niet meerekent als een taak dan kunnen ze er inderdaad maar 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef TheZapster het volgende:
Hah, multitasken door vrouwen is dus ook gelul
En die moeten miljoenen gaan ophalen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |