Faithless en Muse waren nog het tofstquote:
Ik vind het wel een aangename discussie om te volgen. Beetje diepgang en zo. Leuke variatie ten opzichte van dequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Duitsers komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
Metallica?!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Againzender het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
was wel cool geweest! Meer iets voor Corton ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Metallica?!!!
Oh, de Ramones dus
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow, dat je dit uberhaupt durft te posten.... Geen enkele mening is nietszeggend. Essentie van vrijheid van meningsuiting enzo...
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.quote:
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen maar denken, dat je niet beter weet en liever wegduikt voor opinie en liever denkt aan rooskleurige wereld ingedachten.
Maar mogen het van jou niet hier posten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal denken wat jullie willen.
Dat zou het beste zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar mogen het van jou niet hier posten...
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
hoezo "de PVV heeft de regering in haar macht"?
bah bah bah.. Het wordt tijd dat het kabinet valt en de PVV wordt weg gevaagd van de politieke landkaart
In Augustus hebben ze nog een single uitgebracht 'hands'. Maar die heb ik vrijwel nergens gehoord.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Toffe uuropener, Ting Tings!
Wel jammer dat we al lange tijd niks meer van ze hebben gehoord, en dat o.a. We Walk niet is uitgebracht in NL (of niets heeft gedaan qua bekendheid, kan ook).
LBH??quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat krijgen we daarna dan? LBH ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |