Buiten dat is het een hele nuttige discussie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, dit gaat over een 3fm ding, want dit was bij michiel in de uitzending
Nee want het gaat geen steek helpen en dus is het zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Buiten dat is het een hele nuttige discussie.
GoedeMIDDAGquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond lieverds! ik ben een beetje laat, maar ik ben er weer! fijn he!
Oeh thnx voor de reminderquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
Ben de docu Anker en Anker aan het kijken. Mooi koppel.
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee want het gaat geen steek helpen en dus is het zonde van je tijd.
Laat Mark het maar niet lezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.
Gewoon tien bekertjes verzamelen en je hebt een biertje eruitquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op kaartje van 50 euro scheelt het maar 6,13. zijn maar 2,5 festival biertje minder.
Met dialoog kun je heleboel bereiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus mag je er niet over discussieren? je weet toch dat er burger initiatief bestaat he? als je het ergens mee oneens bent kun je `t met genoeg handtekeningen op de Tweede Kamer agenda krijgen. Als je het dus ergens mee oneens bent (bijvoorbeeld hiermee) dan kun je in prinicpe genoeg medestanders verzamelen om iets te verhinderen/te veranderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn stem zijn ze wel kwijt, als ik al ooit VVD zou stemmen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.
Ik zou zeggen maak een leuk topic aan bij Politiek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus mag je er niet over discussieren? je weet toch dat er burger initiatief bestaat he? als je het ergens mee oneens bent kun je `t met genoeg handtekeningen op de Tweede Kamer agenda krijgen. Als je het dus ergens mee oneens bent (bijvoorbeeld hiermee) dan kun je in prinicpe genoeg medestanders verzamelen om iets te verhinderen/te veranderen.
Daarbij is geen enkele discussie zinloos
zullen we dan voor jouw plezier even jompelen over de geweldige muziek die we horen enquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een leuk topic aan bij Politiek.
Je zou wel op mij stemmenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jou zou ik überhaupt al niet laten stemmen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef bloodysunday het volgende:
30 seconds to mars, volgens mij waren die naffers ook op Sziget. Ik hou er niet zo van.
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zullen we dan voor jouw plezier even jompelen over de geweldige muziek die we horen endoen naar je
dat heb je wel vaker op een forum heh, dat ze nietszeggend zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het erg kunnen waarderen. Beter dan al die niets zeggende meningen hier over bezuinigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |