quote:Prem komt niet meer terug bij DWDD
` Prem Radhakishun komt dit seizoen
niet meer terug bij De Wereld Draait
Door,meldt de VARA op Radio 1.
Radhakishun zei maandag dat recensent
Jean Pierre Geelen van de Volkskrant
"het met kleine kinderen doet".
De VARA knipte eerst het fragment uit
de herhaling van de uitzending en de
internetversie,maar gaf de beelden
later toch gewoon vrij.Na een gesprek
is besloten dat Radhakishun voorlopig
niet terugkomt aan tafel bij DWDD.
DWDD zegt "ernstig in verlegenheid te
zijn gebracht" door de tafelheer.Zelf
zei Radhakishun dat hij het "niet als
tafelheer had moeten zeggen".
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat als blijkt dat die kerel het echt met kinderen doet, mag Prem dan terug komen?
Beau en Premquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Michie_ het volgende:
Eigenlijk zouden alleen Jan Mulder, Jort Kelder, Hugo Borst, Marc Marie, Prem, Beau van ErvenDorens en misschien Martin Simik, Giel Beelen, Johan Derksen als tafelheer mogen aanschuiven.
Wat zeg jequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Ringo het volgende:
TS, zelfbenoemd representant van het olijke klapveevolk.
Dan is het nog steeds fout. " Ik heb van iemand gehoord dat, en hij heeft me ook ziekelijk genoemd snik snik" kom op zeg...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef DrDentz het volgende:
Wat als blijkt dat die kerel het echt met kinderen doet, mag Prem dan terug komen?
Maar als het waar blijkt te zijn walgt men van die man en moet Prem op een voetstukquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds fout. " Ik heb van iemand gehoord dat, en hij heeft me ook ziekelijk genoemd snik snik" kom op zeg...
Niet dus, als ik op basis van schimmige bronnen en wrok 10 beschuldigingen de camera in slinger, dan kan er ook best wel eens iets waar zijn. Dit gaat echt ergens over en is misbruik maken van het medium live-televisie.quote:Maar als het waar blijkt te zijn walgt men van die man en moet Prem op een voetstuk
quote:Dank vrienden, voor alle steun in #Prem-gate. Ik moet even aan het werk nu. En aan mijn deur staat een stel verse kleuters te trappelen.
about 16 hours ago via web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |