Das juist interessant.quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een geneuzel van die graydon kneus
begint dus steeds meer op business class met harry mens te lijkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die graydon kneus heeft 5 minuten zendtijd gekocht
quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef koemleit het volgende:
ah ik schakel nu pas in niks gemist dus. mooi.
Hoe kom je daarbij? Ik kan je verzekeren dat je op zijn minst 3 kwartier hebt gemist. Want op de inhoud kun je niet doelen want dat heeft VI niet. DIt is overigens ook wat het zo leuk maakt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef koemleit het volgende:
ah ik schakel nu pas in niks gemist dus. mooi.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een geneuzel van die graydon kneus
Ik snap die hetze tegen Drenthe ook nooit zo, volgens mij is het een erg beleefde jongen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Drenthe, prachtigEn wat een nette jongen, constant met "u" en "meneer". Netjes
Dat dus.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef koemleit het volgende:
die schelvis werkt ook op m'n zenuwen... hele tijd met zo'n kop van kijk mij eens een opmerking gemaakt hebben na elke opmerking...
Idd hij sprak ze echt met veel respect aan en was constant netjes. Bijv. "meneer Jorritsma". En die vrije trap was briljantquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap die hetze tegen Drenthe ook nooit zo, volgens mij is het een erg beleefde jongen.
hm ja klopt, daar maak je nou eens een opmerking.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef koemleit het volgende:
die schelvis werkt ook op m'n zenuwen... hele tijd met zo'n kop van kijk mij eens een opmerking gemaakt hebben na elke opmerking...
ja behalve dat stukje stift op z'n truitje natuurlijk he.quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd hij sprak ze echt met veel respect aan en was constant netjes. Bijv. "meneer Jorritsma". En die vrije trap was briljant
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja behalve dat stukje stift op z'n truitje natuurlijk he.
nou dat daar de hetste een beetje begonnen is, dat meneer totaal uit de hoogte zat te zeuren over een stukje stift op z'n truitje nadat een fan een handtekening vroeg...ik snap de daaruit voorgekomen hoon en spot wel ja.quote:
Ach hij is gewoon zuinig op zijn kledingquote:
ik schrok me gister de tyfus toen ik em zo zag zitten....geen gezicht hahaha, dacht gelijk aan een midlife crisis ofzo! heel doordekken stond in het teken van dat jasjequote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand een filmpje van johan in hells angles jas?
Inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe zo lauw heergens verdwaald op een luchthaven, zijn vrouw gaat bevallen en hij is geselecteerd voor oranje terwijl hij door 40 telefoontjes heen sliep. Wat een man
Hij staat nog niet op de website van eredivisie live, dus het zal wel héél erg schokkend zijn geweestquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand een filmpje van johan in hells angles jas?
okequote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Albertoooo het volgende:
IK HEB EM AL WEER GEZIEN JONGENS!
TOM KNIPPING IS ER WEER
Ze hadden het over de 1e helft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja door Vlaar viel wel het doelpunt van Elm
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef koemleit het volgende:
die schelvis wordt steeds meer een hansie... wordt niet serieus genomen en komt met nieuws over de amateurtak van feyenoord...
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.
ja of een knietjequote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man heeft een Jingle nodig.
Wat dan wel ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..quote:
Schelvis heeft er dus wel verstand van, i.t.t Johan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..
dat die schelvis totaal de ballen van voetbal weet en steeds gepwnd wordt door renée en hans ook....
dat was de vergelijking.
Over Iwan gesproken, ik heb hem sinds het wk nooit meer gezien?????????!!!! (dat ik me kan herinneren danquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Trystar het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten we het zonder Iwan van Duuren doen
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef koemleit het volgende:
eerst dat ja/nee van barend en barend afzeiken en dan zelf de versnelde ronde doen
quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Mwah ik vond de uitzending vrij matig
Als je de uitzending van afgelopen vrijdag als maatstaf neemt misschien wel ja...quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Mwah ik vond de uitzending vrij matig
Vind je het gek? Domme vragen van die kerel... vraagt hij aan Drenthe of hij last van zijn buik/borst had na die slidingquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Outlined het volgende:
"Gaydon praat tijd om te fokken"
Die Gene wordt toch vooral betaald om in de zeik gezet te worden door Johan. "Koop ik een bakje popcorn voor je"
mensen die VI vanuit een journalistieke correctheid etc. gaan bekijken...quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vind je het gek? Domme vragen van die kerel... vraagt hij aan Drenthe of hij last van zijn buik/borst had na die sliding
Dat doe ik niet, maar je hebt leuke vragen en opmerkingen en gewoon nutteloze rommel.. Knap dat jij uit mijn mening over 1 presentator denkt te weten hoe ik tegen dat programma aan kijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mensen die VI vanuit een journalistieke correctheid etc. gaan bekijken...![]()
Schelvis kan wel oké zijn, maar 1 keer in de maand is meer dan genoeg. 2 keer achter elkaar is sowieso armoe.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef koemleit het volgende:
Ja, dat wel een heel mooi plaatje. Laat goed zien hoe slecht clubs ervoor staanquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou nou wat een prachtige appeltaart grafiek weer meer Graydon
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat hij nog niet op RTLGemist staat. Heb zin om lekker in bed die aflevering terug te kijken en daarna lekker in slaap vallen.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Bril van Johan lenen?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
jawel, dubbelklikken op t beeld volgens mij. tenminste, in mpcquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Op RTLGemist is hij nog niet te vinden, maar nu kan ik lekker gaan kijken. Dankje
Edit: Oh, hij wil niet fullscreen![]()
Edit 2: Als je url in quicktime invoert wel
dat is een aangeboren kwaliteit en is me "overkomen"...quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar je hebt leuke vragen en opmerkingen en gewoon nutteloze rommel.. Knap dat jij uit mijn mening over 1 presentator denkt te weten hoe ik tegen dat programma aan kijk.
Ik zou haar zo volspuiten met m'n zak pepernoten!quote:
Kriebelt dat niet zo'n jute zak ?quote:Op maandag 15 november 2010 23:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou haar zo volspuiten met m'n zak pepernoten!
Daarvoor ben ik Escha's krullen te gewend.quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kriebelt dat niet zo'n jute zak ?
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vindenquote:
Er zijn er ook die gewoon met te hoge verwachtingen kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vinden
Ik ook. Ik heb echt een aantal keren hardop gelachen en dat komt niet heel vaak voor als ik VI kijk.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vinden
En een topic voor Danny Vera: Kampsjaakquote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef pberends het volgende:
Babe-topique: Escha Tanihatu (Sint, Voetbal International)
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat kan je als aanmerking hebben, maar er zijn ook mensen die week in week uit weten te melden het een zwakke uitzending te hebben gevonden. Terwijl ze de uitzending om het TV gala dan wel weer geweldig vonden. Dus dan gaat de kritiek over de missende voetbal inhoud niet helemaal opquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.
De analyses van Derksen en Gijp zijn toch ook 'informatie'?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
totaal niet. informatie haal ik wel van de website of teletekst. ik kijk puur voor de relaxte sfeer, de grapjes en gesprekken zoals met royston drenthe
![]()
dat geneuzel van die gaydon kneus kan me gestolen worden
Ja maar het blijft zo dat hij bij Hercules in zijn contract heeft laten opnemen niet als linksback te willen spelen. Dus in hoevere zal hij zijn taken dan met tegenzin in het Nederlands elftal uitvoeren. Niet dat je hier een oordeel over kunt vellen voordat hij er daadwerkelijk een kans heeft gekregen, maar op een 2e Anita (zie middenvelder op back) die zelden achterstaat zit ik niet echt te wachten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef kalinhos het volgende:
Nja Drenthe vind ik toch een van de sympathiekere gasten aan de telefoon daar. Beter dan ("Yo gozer!" Piet "Rond de persoon....mij" Velthuizen.
Buiten dat denk ik dat hij voor Oranje iig niet slechter is dan Emanuelson, Anita, Pieters of Edson van Braafheid
Hoezo dan niet? Ik vind het zelfs verstandig hij kan zich nu eindelijk op 1 positie ontwikkelen. Hij begon een beetje Emanuelson 2 te worden die werd neergezet waar de trainer toevallig een probleem had.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat zoiets echt in zijn contract staat.
Als alleen Derksen de bron is, laat het dan maar zitten
dat noem ik eerder gebash en een manolevje tot op het bot belachelijk maken en afbrekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
De analyses van Derksen en Gijp zijn toch ook 'informatie'?
Ik ook, Genee, Vd Gijp en Derksen is een ijzersterk trio. De andere gast mag van mij gewoon lekker zijn klep houden tijdens discussies en alleen antwoorden geven op Genee's vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben er uit: ik ben fan van Genee
Of zoals Kraaij jr even zijn mond open doen, zodat die weer keihard gesnoerd wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, Genee, Vd Gijp en Derksen is een ijzersterk trio. De andere gast mag van mij gewoon lekker zijn klep houden tijdens discussies en alleen antwoorden geven op Genee's vragen
Heerlijke tv was dat ja, blijft jammer dat ie niet meer mag van SBS. Misschien Kraay Sr. weer vragen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of zoals Kraaij jr even zijn mond open doen, zodat die weer keihard gesnoerd wordt.
Neinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke tv was dat ja, blijft jammer dat ie niet meer mag van SBS. Misschien Kraay Sr. weer vragen?
Jij doet net zo hard mee aan halve waarheden, maar ok wat jij wilt ik baseer mijn mening op de van Derksen... Toch is het misschien handig als je ook andere berichten over Drenthe leest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef kalinhos het volgende:
Drenthe heeft in VI overigens altijd aangegeven graag als LB in Oranje te spelen. Maar elke keer zodra hij ophing kwam Derksen met: "Ja maar hij wil linkshalf en geen linksback spelen"
Dat hij dat nooit ergens kenbaar gemaakt heeft (waar bv Vd Vaart wel duidelijk heeft gemaakt linksbuiten niet zijn favoriete plek te vinden) is voor Derksen dan niet relevant.
Na 10x ook nog!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Achja.. Er staan ook van die geweldige ''Derksen en Genee - Gouden koppel'' compilatiefilmpjes op youtubeBlijft altijd leuk, ook na 3 keer.
senior mag ik hopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Hans Kraay er niet meer bij willen.![]()
![]()
![]()
Die man was fucking legendarisch.
Ja, ik heb dat nog nooit gezien, was nog te jong ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 00:22 schreef Outlined het volgende:
minstens 7 jaar geleden, dat ging er wel hard aan toe hoor. Daarom zo jammer dat hij er niet meer is. Derksen trok openlijk de voetbal kennis van Sr in twijfel, Sr was daar niet van gediend maar probeerde zich wel te beheersen. Vermakelijke TV kan ik je vertellen
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat nog nooit gezien, was nog te jong ofzo
goh, dat vind ik nou helemaal niks voor genee...................quote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.
Maar geloof dat ie dat ook door Genee deed omdat hij het idee had dat Genee hem constant het zoeken was met suggestieve vragen
Ah kut, dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.
Maar geloof dat ie dat ook door Genee deed omdat hij het idee had dat Genee hem constant het zoeken was met suggestieve vragen
Senior begon uiteindelijk de spreektijd op te nemen en kwam erachter dat hij het minste had. Volgens mij was dat het conflict wat hem niet meer terug deed keren :pquote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kut, dat ik dat gemist heb
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:30 schreef marcodej het volgende:
Staat de laatste Doordekken al online? Ik wil die leren jas wel een keer zien.
zijn die weer on speaking terms, na Johan's vertrek door de achterdeur bij zn flut radio programma??quote:
quote:
Zou me niets verbazen dat Blatter hierover bericht is en dat hij not amused wasquote:
Geen id, maar Johan zei vorige week vrijdag dat hij die dag bij Jensen in de uitzending had gezeten. Ik neem dan aan dat die vanavond wordt uitgezonden. Wel lachen eigenlijk eerst Gijp en gelijk erna Derksen. Andere boeiende gasten kan hij toch niet krijgen. Verder komen er alleen maar de tokkies, gordon ramsey, idols-shit e.d.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zijn die weer on speaking terms, na Johan's vertrek door de achterdeur bij zn flut radio programma??
In zijn Gordon Ramsey kon hij iedereen krijgen. Daarom werd het ook uit del ucht gehaald omdat ze show bakken met geld kostte en er maar weinig mensen keken. Momenteel denk ik inderdaad dat Derksen het hoogst haalbare is. En gelukkig maar want wat is Jensen een irritant figuurquote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Geen id, maar Johan zei vorige week vrijdag dat hij die dag bij Jensen in de uitzending had gezeten. Ik neem dan aan dat die vanavond wordt uitgezonden. Wel lachen eigenlijk eerst Gijp en gelijk erna Derksen. Andere boeiende gasten kan hij toch niet krijgen. Verder komen er alleen maar de tokkies, gordon ramsey, idols-shit e.d.
Heh bah die past echt totaal niet bij viquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef planethugo het volgende:
Keje Molenaar
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)al-International.htm
heeft er de laatste 2 jaar vrijwel niet gezeten, daarvoor schoof ie regelmatig aan. o.a. tijdens het EKquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heh bah die past echt totaal niet bij vi
Ik associeer die Keje te veel met Studio Voetbal denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
heeft er de laatste 2 jaar vrijwel niet gezeten, daarvoor schoof ie regelmatig aan. o.a. tijdens het EK
inderdaad zeg, dat soort figuren hebben toch helemaal niks bij VI te zoeken!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik associeer die Keje te veel met Studio Voetbal denk ik
Die grap over de bios, welke minuut is dat?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef DeVinger het volgende:
Het enige dat programma dat ik gewoon kansloos terug kijk bij uitzending gemist als ik geen tijd had. Overigens ook eigenlijk het enige programma dat ik op de TV kijk
Die lach van VD Gijp afgelopen maandag na de overtreding van Zlatan en de grap van Derksen over samen met Genee naar de bios gaan
die zal volgende week wel komen, ik denk dat alle 4 shows vorige week zijn opgenomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef pberends het volgende:
Waarom was Derksen gisteren niet in Jensen?
Hoe fucking triest ook van Jensenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die zal volgende week wel komen, ik denk dat alle 4 shows vorige week zijn opgenomen
Maar wel goud in Athene he?quote:
Of waren dat de VI-journalisten?quote:
Door Mido in te brengen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu wordt Jol steeds verweten dat hij geen oog heeft voor de lange termijn.
Hij is juist aangesteld om snel resultaat te halen (=kampioen worden) en daar handelt hij naar.
Gijp zijn eerste reactiequote:
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tof Bos
Zullen ze zo weer het filmpje over Blatter laten zien?
Mido kost verder geen cent. Niet geschoten is altijd mis. Jol heeft niks te maken met het seizoen 2012/2013 en later want dan is hij weg en tot die tijd zal hij alle recources willen inzetten om eenmaal landskampioen te wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Door Mido in te brengen?
Jol denkt aan geld.
Mido kost wellicht niet direct geld, maar wel indirect. Het kost daarnaast de ontwikkeling van de jeugd bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mido kost verder geen cent. Niet geschoten is altijd mis. Jol heeft niks te maken met het seizoen 2012/2013 en later want dan is hij weg en tot die tijd zal hij alle recources willen inzetten om eenmaal landskampioen te worden
Hij kost wel geld, Jol wil hem persee inzetten omdat het zijn spelertje is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mido kost verder geen cent. Niet geschoten is altijd mis. Jol heeft niks te maken met het seizoen 2012/2013 en later want dan is hij weg en tot die tijd zal hij alle recources willen inzetten om eenmaal landskampioen te worden
Tja, hij heeft geen strafblad...dan heb je tegenwoordig niets meer in de politiek te zoeken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zonde dat hij nooit premier is geworden.
buiten de EU mot je minimaal 5 ton verdienenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En aan zijn vrienden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Door Mido in te brengen?
Jol denkt aan geld.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft een geweldige Jack van Gelder-imitatie in huis
Niets mis met een beetje op de zaken vooruit lopen.quote:
1 van de beste vrienden van René. Moral support.quote:
Dat was gewoon pure parodie hoe ze SV nadeden...toen ze de WK-finale bespraken vermoede ik het al, maar toen ze drie kwartier slaapverwekkend over Ajax lulden, was het zeker...ik kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef HaagsPietje het volgende:
voor de rest een erg saaie en slaapverwekkende uitzending met opperjood keje
Pfffff, die Keje zat de hele tijd veren in de reet van elke Ajax-man te stoppen, tering jantje zeg. Doe dan die corrupte Blatter maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef HaagsPietje het volgende:
gelukkig was het laatste kwartiertje vanaf omakutje nog leuk!
voor de rest een erg saaie en slaapverwekkende uitzending met opperjood keje....prachtige sneren daarom ook van Johan richting ome Sjek en zn jodenclubje
Ik wist dat ik op u kon rekenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hadden beter die cartoon kunnen laten zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Paul het volgende:
Waarom lachen mensen nog steeds om dat Blatter vallen
whehe....inderdaad....kwartje valt nu pas...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gewoon pure parodie hoe ze SV nadeden...toen ze de WK-finale bespraken vermoede ik het al, maar toen ze drie kwartier slaapverwekkend over Ajax lulden, was het zeker...ik kon er wel om lachen
Lijkt me wel. Die man verveelt zich doorgaans dood.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef HaagsPietje het volgende:
zal johan stiekem meelezen hier en een usernaam hebben??
Hij was de hele tijd aan het woordquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef marcodej het volgende:
Wel typisch trouwens dat Molenaar opmerkt dat hij "een stapje omlaag moet" nu hij bij VI zit...
sommige van die reacties daaronder zijn echt stuitend....bizar hoeveel mensen er met een bord voor hun kop en zonder humor rondlopen op deze planeetquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef pberends het volgende:
Derksen: Laat PVV'er WK binnenhalen.
Echt bizar, dat bijt-incident... Dat moet toch allemaal niet gekker worden. Echt weer voer voor Gijp, zoiets. Op zich trouwens wel klasse dat Bakkal het er (waarschijnlijk) bij laat zitten, maar ook wel weer apart. Daar mag je als Suarez zijnde toch wel even een wedstrijdje of 4 over nadenken, wat mij betreft. Als we elkaar nu ook al gaan bijten, is het einde toch wel zoek, hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb er nu al zin in, Derksen & Gijp over Suarez!![]()
quote:Trainer Martin Jol van Ajax sprak van een ''liefdesbeetje.'' Jol: ''Er gebeurt veel tijdens zo'n wedstrijd. Spelers proberen elkaar te provoceren.''
quote:Of ik bang ben voor een schorsing? Nee, misschien gaat er wel een schorsing naar hem", aldus de Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |