Das juist interessant.quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een geneuzel van die graydon kneus
begint dus steeds meer op business class met harry mens te lijkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die graydon kneus heeft 5 minuten zendtijd gekocht
quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef koemleit het volgende:
ah ik schakel nu pas in niks gemist dus. mooi.
Hoe kom je daarbij? Ik kan je verzekeren dat je op zijn minst 3 kwartier hebt gemist. Want op de inhoud kun je niet doelen want dat heeft VI niet. DIt is overigens ook wat het zo leuk maakt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef koemleit het volgende:
ah ik schakel nu pas in niks gemist dus. mooi.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een geneuzel van die graydon kneus
Ik snap die hetze tegen Drenthe ook nooit zo, volgens mij is het een erg beleefde jongen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Drenthe, prachtigEn wat een nette jongen, constant met "u" en "meneer". Netjes
Dat dus.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef koemleit het volgende:
die schelvis werkt ook op m'n zenuwen... hele tijd met zo'n kop van kijk mij eens een opmerking gemaakt hebben na elke opmerking...
Idd hij sprak ze echt met veel respect aan en was constant netjes. Bijv. "meneer Jorritsma". En die vrije trap was briljantquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap die hetze tegen Drenthe ook nooit zo, volgens mij is het een erg beleefde jongen.
hm ja klopt, daar maak je nou eens een opmerking.quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef koemleit het volgende:
die schelvis werkt ook op m'n zenuwen... hele tijd met zo'n kop van kijk mij eens een opmerking gemaakt hebben na elke opmerking...
ja behalve dat stukje stift op z'n truitje natuurlijk he.quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd hij sprak ze echt met veel respect aan en was constant netjes. Bijv. "meneer Jorritsma". En die vrije trap was briljant
quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja behalve dat stukje stift op z'n truitje natuurlijk he.
nou dat daar de hetste een beetje begonnen is, dat meneer totaal uit de hoogte zat te zeuren over een stukje stift op z'n truitje nadat een fan een handtekening vroeg...ik snap de daaruit voorgekomen hoon en spot wel ja.quote:
Ach hij is gewoon zuinig op zijn kledingquote:
ik schrok me gister de tyfus toen ik em zo zag zitten....geen gezicht hahaha, dacht gelijk aan een midlife crisis ofzo! heel doordekken stond in het teken van dat jasjequote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand een filmpje van johan in hells angles jas?
Inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe zo lauw heergens verdwaald op een luchthaven, zijn vrouw gaat bevallen en hij is geselecteerd voor oranje terwijl hij door 40 telefoontjes heen sliep. Wat een man
Hij staat nog niet op de website van eredivisie live, dus het zal wel héél erg schokkend zijn geweestquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand een filmpje van johan in hells angles jas?
okequote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Albertoooo het volgende:
IK HEB EM AL WEER GEZIEN JONGENS!
TOM KNIPPING IS ER WEER
Ze hadden het over de 1e helft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja door Vlaar viel wel het doelpunt van Elm
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef koemleit het volgende:
die schelvis wordt steeds meer een hansie... wordt niet serieus genomen en komt met nieuws over de amateurtak van feyenoord...
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.
ja of een knietjequote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man heeft een Jingle nodig.
Wat dan wel ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..quote:
Schelvis heeft er dus wel verstand van, i.t.t Johan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..
dat die schelvis totaal de ballen van voetbal weet en steeds gepwnd wordt door renée en hans ook....
dat was de vergelijking.
Over Iwan gesproken, ik heb hem sinds het wk nooit meer gezien?????????!!!! (dat ik me kan herinneren danquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Trystar het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten we het zonder Iwan van Duuren doen
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef koemleit het volgende:
eerst dat ja/nee van barend en barend afzeiken en dan zelf de versnelde ronde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |