okequote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Albertoooo het volgende:
IK HEB EM AL WEER GEZIEN JONGENS!
TOM KNIPPING IS ER WEER
Ze hadden het over de 1e helft.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja door Vlaar viel wel het doelpunt van Elm
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef koemleit het volgende:
die schelvis wordt steeds meer een hansie... wordt niet serieus genomen en komt met nieuws over de amateurtak van feyenoord...
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat die amateur-tak zeer belangrijk is.
ja of een knietjequote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man heeft een Jingle nodig.
Wat dan wel ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal zijn maar dat is totaal m'n punt niet.
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..quote:
Schelvis heeft er dus wel verstand van, i.t.t Johan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat hans daar altijd mee kwam en die schelvis ook..
dat die schelvis totaal de ballen van voetbal weet en steeds gepwnd wordt door renée en hans ook....
dat was de vergelijking.
Over Iwan gesproken, ik heb hem sinds het wk nooit meer gezien?????????!!!! (dat ik me kan herinneren danquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Trystar het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten we het zonder Iwan van Duuren doen
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef koemleit het volgende:
eerst dat ja/nee van barend en barend afzeiken en dan zelf de versnelde ronde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |