Ja, ik heb dat nog nooit gezien, was nog te jong ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 00:22 schreef Outlined het volgende:
minstens 7 jaar geleden, dat ging er wel hard aan toe hoor. Daarom zo jammer dat hij er niet meer is. Derksen trok openlijk de voetbal kennis van Sr in twijfel, Sr was daar niet van gediend maar probeerde zich wel te beheersen. Vermakelijke TV kan ik je vertellen
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat nog nooit gezien, was nog te jong ofzo
goh, dat vind ik nou helemaal niks voor genee...................quote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.
Maar geloof dat ie dat ook door Genee deed omdat hij het idee had dat Genee hem constant het zoeken was met suggestieve vragen
Ah kut, dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 17 november 2010 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
het liep zelfs zo uit de hand dat Sr er na een tijdje geen zin meer in had en nog weigerde in het programma aan te schuiven.
Maar geloof dat ie dat ook door Genee deed omdat hij het idee had dat Genee hem constant het zoeken was met suggestieve vragen
Senior begon uiteindelijk de spreektijd op te nemen en kwam erachter dat hij het minste had. Volgens mij was dat het conflict wat hem niet meer terug deed keren :pquote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kut, dat ik dat gemist heb
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:30 schreef marcodej het volgende:
Staat de laatste Doordekken al online? Ik wil die leren jas wel een keer zien.
zijn die weer on speaking terms, na Johan's vertrek door de achterdeur bij zn flut radio programma??quote:
quote:
Zou me niets verbazen dat Blatter hierover bericht is en dat hij not amused wasquote:
Geen id, maar Johan zei vorige week vrijdag dat hij die dag bij Jensen in de uitzending had gezeten. Ik neem dan aan dat die vanavond wordt uitgezonden. Wel lachen eigenlijk eerst Gijp en gelijk erna Derksen. Andere boeiende gasten kan hij toch niet krijgen. Verder komen er alleen maar de tokkies, gordon ramsey, idols-shit e.d.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zijn die weer on speaking terms, na Johan's vertrek door de achterdeur bij zn flut radio programma??
In zijn Gordon Ramsey kon hij iedereen krijgen. Daarom werd het ook uit del ucht gehaald omdat ze show bakken met geld kostte en er maar weinig mensen keken. Momenteel denk ik inderdaad dat Derksen het hoogst haalbare is. En gelukkig maar want wat is Jensen een irritant figuurquote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef Friesz het volgende:
[..]
Geen id, maar Johan zei vorige week vrijdag dat hij die dag bij Jensen in de uitzending had gezeten. Ik neem dan aan dat die vanavond wordt uitgezonden. Wel lachen eigenlijk eerst Gijp en gelijk erna Derksen. Andere boeiende gasten kan hij toch niet krijgen. Verder komen er alleen maar de tokkies, gordon ramsey, idols-shit e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |