quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.
De analyses van Derksen en Gijp zijn toch ook 'informatie'?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
totaal niet. informatie haal ik wel van de website of teletekst. ik kijk puur voor de relaxte sfeer, de grapjes en gesprekken zoals met royston drenthe
![]()
dat geneuzel van die gaydon kneus kan me gestolen worden
Ja maar het blijft zo dat hij bij Hercules in zijn contract heeft laten opnemen niet als linksback te willen spelen. Dus in hoevere zal hij zijn taken dan met tegenzin in het Nederlands elftal uitvoeren. Niet dat je hier een oordeel over kunt vellen voordat hij er daadwerkelijk een kans heeft gekregen, maar op een 2e Anita (zie middenvelder op back) die zelden achterstaat zit ik niet echt te wachten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef kalinhos het volgende:
Nja Drenthe vind ik toch een van de sympathiekere gasten aan de telefoon daar. Beter dan ("Yo gozer!" Piet "Rond de persoon....mij" Velthuizen.
Buiten dat denk ik dat hij voor Oranje iig niet slechter is dan Emanuelson, Anita, Pieters of Edson van Braafheid
Hoezo dan niet? Ik vind het zelfs verstandig hij kan zich nu eindelijk op 1 positie ontwikkelen. Hij begon een beetje Emanuelson 2 te worden die werd neergezet waar de trainer toevallig een probleem had.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat zoiets echt in zijn contract staat.
Als alleen Derksen de bron is, laat het dan maar zitten
dat noem ik eerder gebash en een manolevje tot op het bot belachelijk maken en afbrekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
De analyses van Derksen en Gijp zijn toch ook 'informatie'?
Ik ook, Genee, Vd Gijp en Derksen is een ijzersterk trio. De andere gast mag van mij gewoon lekker zijn klep houden tijdens discussies en alleen antwoorden geven op Genee's vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben er uit: ik ben fan van Genee
Of zoals Kraaij jr even zijn mond open doen, zodat die weer keihard gesnoerd wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, Genee, Vd Gijp en Derksen is een ijzersterk trio. De andere gast mag van mij gewoon lekker zijn klep houden tijdens discussies en alleen antwoorden geven op Genee's vragen
Heerlijke tv was dat ja, blijft jammer dat ie niet meer mag van SBS. Misschien Kraay Sr. weer vragen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of zoals Kraaij jr even zijn mond open doen, zodat die weer keihard gesnoerd wordt.
Neinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke tv was dat ja, blijft jammer dat ie niet meer mag van SBS. Misschien Kraay Sr. weer vragen?
Jij doet net zo hard mee aan halve waarheden, maar ok wat jij wilt ik baseer mijn mening op de van Derksen... Toch is het misschien handig als je ook andere berichten over Drenthe leest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef kalinhos het volgende:
Drenthe heeft in VI overigens altijd aangegeven graag als LB in Oranje te spelen. Maar elke keer zodra hij ophing kwam Derksen met: "Ja maar hij wil linkshalf en geen linksback spelen"
Dat hij dat nooit ergens kenbaar gemaakt heeft (waar bv Vd Vaart wel duidelijk heeft gemaakt linksbuiten niet zijn favoriete plek te vinden) is voor Derksen dan niet relevant.
Na 10x ook nog!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Achja.. Er staan ook van die geweldige ''Derksen en Genee - Gouden koppel'' compilatiefilmpjes op youtubeBlijft altijd leuk, ook na 3 keer.
senior mag ik hopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Hans Kraay er niet meer bij willen.![]()
![]()
![]()
Die man was fucking legendarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |