quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
jawel, dubbelklikken op t beeld volgens mij. tenminste, in mpcquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Op RTLGemist is hij nog niet te vinden, maar nu kan ik lekker gaan kijken. Dankje
Edit: Oh, hij wil niet fullscreen![]()
Edit 2: Als je url in quicktime invoert wel
dat is een aangeboren kwaliteit en is me "overkomen"...quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar je hebt leuke vragen en opmerkingen en gewoon nutteloze rommel.. Knap dat jij uit mijn mening over 1 presentator denkt te weten hoe ik tegen dat programma aan kijk.
Ik zou haar zo volspuiten met m'n zak pepernoten!quote:
Kriebelt dat niet zo'n jute zak ?quote:Op maandag 15 november 2010 23:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou haar zo volspuiten met m'n zak pepernoten!
Daarvoor ben ik Escha's krullen te gewend.quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kriebelt dat niet zo'n jute zak ?
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vindenquote:
Er zijn er ook die gewoon met te hoge verwachtingen kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vinden
Ik ook. Ik heb echt een aantal keren hardop gelachen en dat komt niet heel vaak voor als ik VI kijk.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel eigenlijk ook of de mensen die het niet leuk vonden vanavond VI uberhaupt wel leuk vinden
En een topic voor Danny Vera: Kampsjaakquote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef pberends het volgende:
Babe-topique: Escha Tanihatu (Sint, Voetbal International)
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat kan je als aanmerking hebben, maar er zijn ook mensen die week in week uit weten te melden het een zwakke uitzending te hebben gevonden. Terwijl ze de uitzending om het TV gala dan wel weer geweldig vonden. Dus dan gaat de kritiek over de missende voetbal inhoud niet helemaal opquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Men kijkt toch ook voor de informatie... niet alleen de leuke momenten. Het was gewoon een redelijke uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |