1 van de beste vrienden van René. Moral support.quote:
Dat was gewoon pure parodie hoe ze SV nadeden...toen ze de WK-finale bespraken vermoede ik het al, maar toen ze drie kwartier slaapverwekkend over Ajax lulden, was het zeker...ik kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef HaagsPietje het volgende:
voor de rest een erg saaie en slaapverwekkende uitzending met opperjood keje
Pfffff, die Keje zat de hele tijd veren in de reet van elke Ajax-man te stoppen, tering jantje zeg. Doe dan die corrupte Blatter maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef HaagsPietje het volgende:
gelukkig was het laatste kwartiertje vanaf omakutje nog leuk!
voor de rest een erg saaie en slaapverwekkende uitzending met opperjood keje....prachtige sneren daarom ook van Johan richting ome Sjek en zn jodenclubje
Ik wist dat ik op u kon rekenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ze hadden beter die cartoon kunnen laten zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Paul het volgende:
Waarom lachen mensen nog steeds om dat Blatter vallen
whehe....inderdaad....kwartje valt nu pas...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was gewoon pure parodie hoe ze SV nadeden...toen ze de WK-finale bespraken vermoede ik het al, maar toen ze drie kwartier slaapverwekkend over Ajax lulden, was het zeker...ik kon er wel om lachen
Lijkt me wel. Die man verveelt zich doorgaans dood.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef HaagsPietje het volgende:
zal johan stiekem meelezen hier en een usernaam hebben??
Hij was de hele tijd aan het woordquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef marcodej het volgende:
Wel typisch trouwens dat Molenaar opmerkt dat hij "een stapje omlaag moet" nu hij bij VI zit...
sommige van die reacties daaronder zijn echt stuitend....bizar hoeveel mensen er met een bord voor hun kop en zonder humor rondlopen op deze planeetquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef pberends het volgende:
Derksen: Laat PVV'er WK binnenhalen.
Echt bizar, dat bijt-incident... Dat moet toch allemaal niet gekker worden. Echt weer voer voor Gijp, zoiets. Op zich trouwens wel klasse dat Bakkal het er (waarschijnlijk) bij laat zitten, maar ook wel weer apart. Daar mag je als Suarez zijnde toch wel even een wedstrijdje of 4 over nadenken, wat mij betreft. Als we elkaar nu ook al gaan bijten, is het einde toch wel zoek, hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb er nu al zin in, Derksen & Gijp over Suarez!![]()
quote:Trainer Martin Jol van Ajax sprak van een ''liefdesbeetje.'' Jol: ''Er gebeurt veel tijdens zo'n wedstrijd. Spelers proberen elkaar te provoceren.''
quote:Of ik bang ben voor een schorsing? Nee, misschien gaat er wel een schorsing naar hem", aldus de Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |