quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik gok dat het een uurtje kost hier, ik wil ze wel een tientje geven meer ook niet, dat is dan toch weer 520 euroquote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dure krengen, dat zijn het
quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook niet..
PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer van zijn LaPo-hunten alleenquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Flippiee het volgende:
lekker bezig met topics maken ferraaaaari
Aan de lopende bandquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Flippiee het volgende:
lekker bezig met topics maken ferraaaaari
je kan beter geillend gek worden omdat je sopt en zuigtquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 1 zo'n TT en ik word gillend gek![]()
Ja, kom danquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En soppenquote:
Dit dus.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Schop hem naar ONZquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje jammer van zijn LaPo-hunten alleen.
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan beter geillend gek worden omdat je sopt en zuigt
quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, kom dan
en dan zeggen ze dat wij vrouwen mannen gek makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat daarstraks nog in ONZquote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Schop hem naar ONZ
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenlaters lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebtquote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
iemand hier de voor een tientje per uur bij mij wil komen zuigen en soppen?
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenLatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik in de nacht altijdquote:
Jub. Vertel waar.quote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
iemand hier de voor een tientje per uur bij mij wil komen zuigen en soppen?
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenDaaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Nope...quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?![]()
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet meequote:
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik alquote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Nachtbagger, maar meestal lig ik dan al op bed.
Zit soms nog op mijn iPod in nachtbagger
hoe fix ik dat danquote:
ja kom danquote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
WMO loket bellen, thuiszorg aanvragenquote:
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelenquote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
PMquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
het smaakte neem ik aanquote:
je weet alles al van me dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelen
vrouwen die cockteasenquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
Oja koffiequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
Beide en vooral het eerste.quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?
Is het echt zoveel werk?
Of veel last-minute werk van jou kant?
Je hoofd, wat doe jequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
Ja, raar hoofdquote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
Je hoofd, wat doe je?
Of ben je afgeleid [ afbeelding ] ?
Ok, ja dat is zeer vervelend als je van anderen afhankelijk bent.quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide en vooral het eerste.
En ik heb 3 projecten lopen, waardoor ik erg afhankelijk ben van anderen en hun deadlines.
altijd leuk!quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
wat?quote:
Mannen die je MIs gevenquote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet alles al van me dus![]()
[..]
vrouwen die cockteasen
Dank jequote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ja dat is zeer vervelend als je van anderen afhankelijk bent.
Ik ken het![]()
Maar ik hoop dat je je erdoorheen slaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die je MIs geven
[..]
Dank je
Eind januari, is het ergste achter de rugMIs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ohmyquote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
altijd leuk!
pezu:goedenmiddag ict helpdesk
miep: mijn pc doet het niet meer
pezu: uhm kunt u iets specifieker zijn
miep: uhm nou..
pezu: wat staat er op uw scherm?
miep: een bloemetje
pezu: huh? meer niet?
miep: nee echt alleen een bloem verders niks
pezu: ik kom er aan
pezu wandelt naar de desbtreffende afdeling
komt binnen (tft schermen waar er nog niet heh) en ziet een een klein bloempotje met inhoud op het scherm staat en doet dit
Hello, IT!quote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
altijd leuk!
komt binnen (tft schermen waar er nog niet heh) en ziet een een klein bloempotje met inhoud op het scherm staat en doet dit
[..]
Mannen die je MIs geven
[..]
Dank je
Eind januari, is het ergste achter de rugKom je nou nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is plek op het bureau...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[..]
Mannen die je MIs geven
[..]
Dank je
Eind januari, is het ergste achter de rugWhehe, voor mij begint dan het laatste jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een jaar stage![]()
![]()
Ja. Geen PI maar een MI...quote:
Mental Image of whatever preciesquote:
Hmmm ik wil wel komen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom je nou nog?
Er is plek op het bureau...
Een jaarquote:Op maandag 15 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe, voor mij begint dan het laatste jaar![]()
Een jaar stage![]()
Ja een jaarquote:Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mental Image of whatever precies
[..]
Hmmm ik wil wel komen hoor
[..]
Een jaarWaar ga je het lopen? Neem aan dat je al wat geregeld hebt bijna?
die gaf ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mental Image of whatever precies
[..]
Hmmm ik wil wel komen hoor
[..]
Een jaarWaar ga je het lopen? Neem aan dat je al wat geregeld hebt bijna?
Prutsersquote:Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
pff.. nou die IT miepen hier heb ik ook iedere week aan de lijn..
op de een of andere manier willen ze mijn LotusNotes, PROII, PI, Office, en IE niet goed installeren..
*zucht*
Succes, laat even weten hoe of wat, ben zelf ook druk bezig met zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja een jaar
Ik ben ermee bezig
Vanmiddag een bedrijf bellen
Dan had ik nu wezen soppen zekerquote:Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die gaf ik niet![]()
als ik dat deed zou je dat wel merken
vaak is het het een UIEquote:
jaquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes, laat even weten hoe of wat, ben zelf ook druk bezig met zoeken
[..]
Dan had ik nu wezen soppen zeker
JAquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Maar jij doet niet dezelfde opleiding als ik.quote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo ver weg?quote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij voorkeur met een man op een meter afstand maximaal
Dat weet ik, maar meer of je straks tips heb als ik zoekquote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar jij doet niet dezelfde opleiding als ik.
Hier op school zit stageplaza, daar was ik afgelopen week ff langs gegaan.
En je kan op de GOC site zoeken naar bedrijven.
Maximaal he, eigenlijk eis ik op 1 cm maar ik kan niet alles nu hebbenquote:
je pincode natuurlijkquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF?![]()
daar ken ik er ook nag wat van jaquote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
altijd leuk!
8662quote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je pincode natuurlijk![]()
heel verstandig ook
ja dat ook jaquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
daar ken ik er ook nag wat van ja
gebruiker: ik heb mijn geheugen uitgebreid en nu doet ie het meer
wok: misschien verkeerd geheugen? haal het er eens uit en probeer het nog eens.
gebr:heb ik al gedaan.
Wok: ik zal eens kijken.
pc bleek totaal dood..
wok: wat heb je gedaan?
gebr:ik heb gekeken hoeveel erinzat de kast opengemaakt en dat simmetje erin gedrukt.
het vonkte wat en toen ging hij uit![]()
wok:![]()
gebr:![]()
![]()
wok:
check!quote:
maar ja, je krijgt vanzelf dit:quote:
onze gemeente is sucksquote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
check!
maar Pien heeft wel gelijk, bel het WMO loket even, je maakt flink kans op (tijdelijke) hulp, ook met boodschappen enzo eventueel
ja dat zeg ik net pebcam is de meest voorkomende ellende en de reden dat ik er snel ben mee gestopt, anders had ik echt een keer iemand gewurgd met het muis snoerquote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ja, je krijgt vanzelf dit:
gebr:wokik heb een probleem, je moet me helpen
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
gebr:o, dus je bent er mee bezig
wok:
Slim!quote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
ik neem mijn laptop gewoon mee naar de meet, dan mogen jullie knapkoppen hem maken
quote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
het vonkte wat en toen ging hij uit![]()
gebr:![]()
![]()
wok:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
wok:
Mits met mate, werkt dat vaak best hoorquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ahjoh, gewoon wat overspanning erop zettenDoe ik zelf ook weleens
Zijn 'soldeerbout'?quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Muck het volgende:
Slim!
Pas op voor MPG en zijn soldeerbout hoor!
Spanning verhogen natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits met mate, werkt dat vaak best hoor.
"Hmm, deze schakeling lijkt niet te werken." "Ja, das mooi klote. Gaan we de spaning verhogen, of gaan we nadenken?"
hee pezu, ik heb mijn engesle sleutel in de schakelkast laten vallen maar ik zie hem niet zet de stroom eens aan dan heb ik meer lichtquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hmm, deze schakeling lijkt niet te werken." "Ja, das mooi klote. Gaan we de spaning verhogen, of gaan we nadenken?"
Of knakworstjes verwarmen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ook voor jaquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Heeft er iemand een kussen voor mij?
Jaquote:
nou, dan..dan..wat zeggen ze dan?quote:
de laatste keer dat ik mijn laptop probeerde ta maken rukte ik hem in 2 stukken en smeet hem op de grond dus ik sla overquote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
ik neem mijn laptop gewoon mee naar de meet, dan mogen jullie knapkoppen hem maken
quote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
Ja[ afbeelding ]
Die wordt best wel heet...
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?quote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
de laatste keer dat ik mijn laptop probeerde ta maken rukte ik hem in 2 stukken en smeet hem op de grond dus ik sla over
Dank jequote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Of knakworstjes verwarmen?
[..]
Daar ook voor ja
[..]
![]()
kussen
Nee, in 3 stukken.quote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?
dat de wachttijd voor goedkeuring 1/2 maanden is, waar ik niks aan heb wnat datn is het als het goed is niet meer nodigquote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan..dan..wat zeggen ze dan?
liftknopjequote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?
dus daar moet niemand de vingers aan branden?quote:
goedkeuring? hebben ze daar geen consulenten dan?quote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
dat de wachttijd voor goedkeuring 1/2 maanden is, waar ik niks aan heb wnat datn is het als het goed is niet meer nodig
dat was niet MIJN knopje hequote:liftknopje
weet ik het, ik hoorde dat en ik was het al zatquote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedkeuring? hebben ze daar geen consulenten dan?
dan bel je maar de gemeente zelf en vraag je naar de afdeling wmo
(jaa, dat is hier echt iets anders dan het wmo loket)
[..]
dat was niet MIJN knopje he
Wat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik het, ik hoorde dat en ik was het al zat![]()
met jouw knopje zou ik iets anders doen ja
Een kundig iemand kan hem heus wel hanteren hoorquote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus daar moet niemand de vingers aan branden?
zal ik voortaan adviserenquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ahjoh, gewoon wat overspanning erop zettenDoe ik zelf ook weleens
PRU is Please Replace Userquote:
ik vind solderen altijd wel erg leukquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kundig iemand kan hem heus wel hanteren hoor...
In Limburg kan ik me voorstellen dat "nadenken" niet direct als een voor de hand liggende optie gezien wordt jaquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
geen effect komt een zelfde digibeet voor in de plaatsquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik voortaan adviseren![]()
[..]
PRU is Please Replace User
ik moest best wel lachenquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Limburg kan ik me voorstellen dat "nadenken" niet direct als een voor de hand liggende optie gezien wordt ja
Hey een PEBKAC errorquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik voortaan adviseren![]()
[..]
PRU is Please Replace User
Ditoquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind solderen altijd wel erg leuk
PICNICquote:
Wat een niveau daarquote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
Toen ik bij de gemeente werkte was ik (IK![]()
) dat meisje dat zoveel van computers wist
![]()
![]()
Samen solderen danquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind solderen altijd wel erg leuk
Hmhm, het was abominabel, werkelijkquote:
quote:
Muk is de beste Pokemonquote:Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is die leuke paarse flabber Pokemon!
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, heb ook al vaak zat een gevalletje RTFM gehad
Ik was dus als stagiar die andere afdelingquote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebben
Oeh oeh oeh, jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
Samen solderen dan?
Mag jij mijn soldeerbout hanteren [ afbeelding ]
Collega:'Mijn computer doet het niet.'quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wok:
Ik geloof jequote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, het was abominabel, werkelijk
Ohjaquote:
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn foboquote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohja
Die had ik vroegah als pokemonkaart.
Maar zoon kutkind heeft vroegah mijn pokemonkaarten gejat.
hij lacht jou ook vet hard uit hoorquote:
Mijn Piplup blaast je weg!quote:
ja, maar ik weet ook echt geen fuck van computersquote:
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.quote:Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn fobo
Je zuigt!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dus ga ik dan nu ECHT zuigen.
En soppen.
En, als het even meezit ook nog dweilen
Phenochu, ik kies jou!!!!quote:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of welquote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik weer ook echt geen fuck van computers
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.
Hij doet het niet
quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef PeZu het volgende:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of wel
Hihi, zuigen, kreng!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
En soppen.
ik lach trev nooit uit, ik moet altijd dit doenquote:Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev mag dat best een keertje terugdoen
![]()
doeiquote:
Daaaaaaag suikerbeeeeeeebquote:
Piplupquote:
Okee, die ziet er dan wel weer lief uitquote:
dan moet je maar niet zo hard soppen, hoef je niet te dweilenquote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
En soppen.
quote:
Man? Hij heeft niet eens borsthaarquote:
Jij bent lekkerderquote:
Jongen danquote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Man? Hij heeft niet eens borsthaar
quote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent lekkerder
[..]
Jongen dan
dequote:
Muk vs Piplup.quote:
quote:
quote:
Vraag maar aan Huppelmuts. Ik ben verschrikkelijk met de/het.quote:
oohw sex dan maar dan hoef je niet zo op je spelling te letten?quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag maar aan Huppelmuts. Ik ben verschrikkelijk met de/het.
En ik heb nog een genant verhaal erbij ook
Moet je nagaan als ik iemand anders werk lees, ik alle taal en spelfouten er uit haal
Vertel....quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag maar aan Huppelmuts. Ik ben verschrikkelijk met de/het.
En ik heb nog een genant verhaal erbij ook
Moet je nagaan als ik iemand anders werk lees, ik alle taal en spelfouten er uit haal
Seksquote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw sex dan maar dan hoef je niet zo op je spelling te letten?
Mwa heel genant is ie niet, maar voor mij op dat moment welquote:
Seksquote:
Tell me all juicy detailsquote:[..]
Mwa heel genant is ie niet, maar voor mij op dat moment wel
Ik heb wel goede ideeenquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is nou een goed ideega ik ook doen.
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Seks!
[..]
Tell me all juicy details!
Het idee alleen alquote:
hoe kom dat dan flipper?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaakt
OMGquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaakt
Geen idee, als ik het wist he. Ik ben wel een spellingsnazi als het om andermans teksten gaat, maar zelf faal ik net zo hardquote:
Jajajaja, blijkbaar genant genoeg nog steeds want mn wangen gloeien een beetjequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen alik kan wel jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan wel janken
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja maar das man-eigenquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.
Ik heb het ook.
Niets mis met een vrouw die uitgewoond wil worden.quote:
bizarquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, als ik het wist he. Ik ben wel een spellingsnazi als het om andermans teksten gaat, maar zelf faal ik net zo hard
[..]
Jajajaja, blijkbaar genant genoeg nog steeds want mn wangen gloeien een beetje![]()
mankoquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.
Ik heb het ook.
Wel als het niet kan gebeurenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets mis met een vrouw die uitgewoond wil worden.
Maandag hequote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
Sjees, het niveau is zelfs beneden vrijdagmiddag...
vraag straks, indien de je een lerares hebt voor japans of ze de kussens met je wil opschuddenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
Sjees, het niveau is zelfs beneden vrijdagmiddag...
Dat heb je goed gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat ik laatst las dat jij nieuwsgierig was
jawel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. al die afkortingen..
volgens mij zijn ze niet erg aardig ??
Waarom zou het niet kunnen?quote:
hmmm.. ik ben ook zo'n 3/4/5/6/7 letterige afkorting hoorquote:
ooh fuk ja dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om even boodschappen voor mij te gaan doen?
google helpt vastquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmmm.. ik ben ook zo'n 3/4/5/6/7 letterige afkorting hoor
Die is toch wel te regelenquote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al een tijdje![]()
[..]
Geen man
Te laat kan nooitquote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik al mijn hele leven .....zou het al te laat zijn
Vanavond als ik mazzel hebquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te laat kan nooit
[..]
Vanavond als ik mazzel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ja? En? Dus?quote:
Dan nog kan nooitquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Wat klaag je dan?Dat ik er 2 weken op heb moeten wachten en al weekend lasst van hormonen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof ik niets van.quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je al uit de roulatie enzow
Bier, vlees, en toiletblokjesquote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh fuk ja dat moet ik ook nog doen![]()
wat moet je hebben ik ga nml nu ff snel naar de L![]()
[..]
google helpt vast
meer heb je niet nodig in het leven iddquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog kan nooit
Ja als je nou 80 was, had je geen keus, mannen sterven te vroeg.
[..]
Dat ik er 2 weken op heb moeten wachten en al weekend lasst van hormonen hebDat wordt dus vuurwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
#TeamHumbug
Nee!quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon gelovenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt dus vuurwerk!
Misschien als ik mazzel heb heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Barretje80 slingert LL weer in de Roulatie..quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[me=Barretje80] slingert LL weer in de Roulatie..
[/me]
place your bets..
rien ne va plus
en het balletje valt op....
LL!!
waarom heb jij je offline status verborgen?quote:
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven isquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom heb jij je offline status verborgen?
ok, goeie redenquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven is
quote:Op maandag 15 november 2010 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon geloven
[..]
Misschien als ik mazzel heb heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Heb je dat niet zelf in de hand?
#TeamHumbug
hoihoiquote:
als we samen kansloos zijn dan kunnen we er misschien nog wat van makenquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven is
Mijnes saai en lang, over 5 minuten ga ik naar het station toe, voor het eng en donker wordt om hier nog rond te lopen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, goeie reden
hoe is jouw vandaag?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
! Heb je dat niet zelf in de hand?
Een beetje maar hij kan ook nog afzeggen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed planquote:Op maandag 15 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als we samen kansloos zijn dan kunnen we er misschien nog wat van maken![]()
ik ben net terugquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om even boodschappen voor mij te gaan doen?
tot morgen flippieeequote:
wat?quote:
thuisbezorgd?quote:
hoe wil je dan je boodschappen betalen?quote:
toekquote:
quote:
ohja ik heb wel contant geld hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe wil je dan je boodschappen betalen?
bij just eat kan je via ideal betalen.. hoef je geen contant geld in huis te hebben...
oke je bent niet klein dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toekje? waarom dat je erachter?dames
heren
Soms zou ik dat best willenquote:
Waarschijnlijk omdat een keer niezen bij jou hetzelfde effect heeft als een orkaan op een koe: je vliegt zo weg!quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toekje? waarom dat je erachter?
Hij haalt net de 1.70 joh, fucking midget dat ie er rondlooptquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke je bent niet klein dus
Dag meneer TJDoornbos
zo beter? zeikerd
quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij haalt net de 1.70 joh, fucking midget dat ie er rondloopt
quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn schoonmoeder wordt op dit moment met de ambu naar het ziekenhuis gebracht
nou ja meneer gaat ook wat ver maar: King Toek is een beginquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke je bent niet klein dus
Dag meneer TJDoornbos
zo beter? zeikerd
en dat zeg jijquote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ga vliegenquote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een keer niezen bij jou hetzelfde effect heeft als een orkaan op een koe: je vliegt zo weg!.
hoi schatquote:
WTF sterktequote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar jij hebt geen piemel*, dus is het schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je nichtje heb je nu aan scoubi touwtjes gehangen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms zou ik dat best willen
Scoubidou blijkt weer hip te zijn
"Maar tante Marjo, hoe doe je dat dan met drie touwtjes? en vier? en vijf? en hoe krijg je een spiraal?"
- eh, kun je al gewoon rechte touwtjes maken?
"Nee? Maar dat leer je me toch even? en dan met drie en vier en vijf? en een spiraal? en een slak?"
- tuurlijk
Ohnoes! Sterktequote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
MWahahahaquote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja meneer gaat ook wat ver maar: King Toek is een begin
quote:en dat zeg jij
quote:ga vliegen treinen
haiquote:hoi schat
Ironie, I just love itquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dus je nichtje heb je nu aan scoubi touwtjes gehangen?
Tschüsquote:
Dat is niet zo bestquote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
laters MPGquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja meneer gaat ook wat ver maar: King Toek is een begin
quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen piemel*, dus is het schattighahahaha ja schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee, ze had vorige week griepprik gehad en was van het weekend al niet lekker, ze dacht bijwerkingen van de prik ofzoquote:
maar vandaag ging het toch niet zo heel goed begreep ik dus ziekenhuis
Ze is nierpatient althans ze heeft 2 jaar geleden een nieuwe nier en doet het daar eigenlijk heel erg goed mee.
altijd even schrikken want je weet nooit of die nier nou inene er mee stopt of waar het anders aan ligt
Ik heb in Football Manager mijn eigen Zondag Hoofdklasser jah............en speel er zelf en speel in Oranje sinds vanmiddagquote:
hahahaha nice. Zaterdag mijn nichtjes opknopen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef Muck het volgende:
Zo van "Zeg, weet je een rups een vlinder wordt?"
*wikkel wikkel wikkel*
dat is altijdquote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja
alles komt wel weer lekker tegelijk vandaag
huh?quote:
die moet je zelf opetenquote:
ben je weer aan het lapohuntenquote:
Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je weer aan het lapohunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |