* Barretje80 slingert LL weer in de Roulatie..quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je al uit de roulatie enzow
quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[me=Barretje80] slingert LL weer in de Roulatie..
[/me]
place your bets..
rien ne va plus
en het balletje valt op....
LL!!
waarom heb jij je offline status verborgen?quote:
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven isquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom heb jij je offline status verborgen?
ok, goeie redenquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven is
quote:Op maandag 15 november 2010 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon geloven
[..]
Misschien als ik mazzel heb heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Heb je dat niet zelf in de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hoihoiquote:
als we samen kansloos zijn dan kunnen we er misschien nog wat van makenquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet laten zien hoe kansloos mijn leven is
Mijnes saai en lang, over 5 minuten ga ik naar het station toe, voor het eng en donker wordt om hier nog rond te lopen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, goeie reden
hoe is jouw vandaag?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
! Heb je dat niet zelf in de hand?
Een beetje maar hij kan ook nog afzeggen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed planquote:Op maandag 15 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als we samen kansloos zijn dan kunnen we er misschien nog wat van maken![]()
ik ben net terugquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om even boodschappen voor mij te gaan doen?
tot morgen flippieeequote:
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |