Dat heb je goed gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat ik laatst las dat jij nieuwsgierig was
jawel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. al die afkortingen..
volgens mij zijn ze niet erg aardig ??
Waarom zou het niet kunnen?quote:
hmmm.. ik ben ook zo'n 3/4/5/6/7 letterige afkorting hoorquote:
ooh fuk ja dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om even boodschappen voor mij te gaan doen?
google helpt vastquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmmm.. ik ben ook zo'n 3/4/5/6/7 letterige afkorting hoor
Die is toch wel te regelenquote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al een tijdje![]()
[..]
Geen man
Te laat kan nooitquote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik al mijn hele leven .....zou het al te laat zijn
Vanavond als ik mazzel hebquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te laat kan nooit
[..]
Vanavond als ik mazzel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja? En? Dus?quote:
Dan nog kan nooitquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Wat klaag je dan?Dat ik er 2 weken op heb moeten wachten en al weekend lasst van hormonen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof ik niets van.quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je al uit de roulatie enzow
Bier, vlees, en toiletblokjesquote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh fuk ja dat moet ik ook nog doen![]()
wat moet je hebben ik ga nml nu ff snel naar de L![]()
[..]
google helpt vast
meer heb je niet nodig in het leven iddquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog kan nooit
Ja als je nou 80 was, had je geen keus, mannen sterven te vroeg.
[..]
Dat ik er 2 weken op heb moeten wachten en al weekend lasst van hormonen hebDat wordt dus vuurwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee!quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan ben je al uit de roulatie enzow
Gewoon gelovenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt dus vuurwerk!
Misschien als ik mazzel heb heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |