Muk is de beste Pokemonquote:Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is die leuke paarse flabber Pokemon!
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, heb ook al vaak zat een gevalletje RTFM gehad
Ik was dus als stagiar die andere afdelingquote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebben
Oeh oeh oeh, jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
Samen solderen dan?
Mag jij mijn soldeerbout hanteren [ afbeelding ]
Collega:'Mijn computer doet het niet.'quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ja, je krijgt vanzelf dit:
gebr:wokik heb een probleem, je moet me helpen
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
gebr:o, dus je bent er mee bezig
wok:
Ik geloof jequote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, het was abominabel, werkelijk
Ohjaquote:
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn foboquote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohja
Die had ik vroegah als pokemonkaart.
Maar zoon kutkind heeft vroegah mijn pokemonkaarten gejat.
hij lacht jou ook vet hard uit hoorquote:
Mijn Piplup blaast je weg!quote:
ja, maar ik weet ook echt geen fuck van computersquote:
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.quote:Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn fobo
Je zuigt!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dus ga ik dan nu ECHT zuigen.
En soppen.
En, als het even meezit ook nog dweilen
Phenochu, ik kies jou!!!!quote:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of welquote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik weer ook echt geen fuck van computers
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.
Hij doet het niet
quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef PeZu het volgende:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of wel
Hihi, zuigen, kreng!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dus ga ik dan nu ECHT zuigen.
En soppen.
En, als het even meezit ook nog dweilen
ik lach trev nooit uit, ik moet altijd dit doenquote:Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev mag dat best een keertje terugdoen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |