quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ik gok dat het een uurtje kost hier, ik wil ze wel een tientje geven meer ook niet, dat is dan toch weer 520 euroquote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dure krengen, dat zijn het
quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ook niet..
PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer van zijn LaPo-hunten alleenquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Flippiee het volgende:
lekker bezig met topics maken ferraaaaari
Aan de lopende bandquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Flippiee het volgende:
lekker bezig met topics maken ferraaaaari
je kan beter geillend gek worden omdat je sopt en zuigtquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 1 zo'n TT en ik word gillend gek![]()
Ja, kom danquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En soppenquote:
Dit dus.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Schop hem naar ONZquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje jammer van zijn LaPo-hunten alleen.
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan beter geillend gek worden omdat je sopt en zuigt
quote:Op maandag 15 november 2010 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, kom dan
en dan zeggen ze dat wij vrouwen mannen gek makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat daarstraks nog in ONZquote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Schop hem naar ONZ
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenlaters lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebtquote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
iemand hier de voor een tientje per uur bij mij wil komen zuigen en soppen?
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenLatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik in de nacht altijdquote:
Jub. Vertel waar.quote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
iemand hier de voor een tientje per uur bij mij wil komen zuigen en soppen?
Ik ben er trouwens vandoor, ik kan er niet meer tegenDaaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Nope...quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?![]()
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet meequote:
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik alquote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Nachtbagger, maar meestal lig ik dan al op bed.
Zit soms nog op mijn iPod in nachtbagger
hoe fix ik dat danquote:
ja kom danquote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
WMO loket bellen, thuiszorg aanvragenquote:
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelenquote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
PMquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
het smaakte neem ik aanquote:
je weet alles al van me dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelen
vrouwen die cockteasenquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
Oja koffiequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
Beide en vooral het eerste.quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?
Is het echt zoveel werk?
Of veel last-minute werk van jou kant?
Je hoofd, wat doe jequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
Ja, raar hoofdquote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
Je hoofd, wat doe je?
Of ben je afgeleid [ afbeelding ] ?
Ok, ja dat is zeer vervelend als je van anderen afhankelijk bent.quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide en vooral het eerste.
En ik heb 3 projecten lopen, waardoor ik erg afhankelijk ben van anderen en hun deadlines.
altijd leuk!quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |