ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik in de nacht altijd
[..]
Jub. Vertel waar.
Nope...quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag het zelf niet van mijn fysio, is dat genoeg?![]()
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet meequote:
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik alquote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Nachtbagger, maar meestal lig ik dan al op bed.
Zit soms nog op mijn iPod in nachtbagger
hoe fix ik dat danquote:
ja kom danquote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
WMO loket bellen, thuiszorg aanvragenquote:
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelenquote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als je een geldige WMO indicatie hebt
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nee nou ik heb al hormonen en jullie werken niet mee
[..]
Als ik nog bezig ben met studie combineer ik het, anders slaap ik al
PMquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
het smaakte neem ik aanquote:
je weet alles al van me dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die maakte ik in mijn vorige baan, ik kan wel wat regelen
vrouwen die cockteasenquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PM je adres danDan kan ik komen
Oja koffiequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
Beide en vooral het eerste.quote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom zit je in de nacht nog aan je studie?
Is het echt zoveel werk?
Of veel last-minute werk van jou kant?
Je hoofd, wat doe jequote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
Vergeet ik verdorie mijn koffie alweeeeer
quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
Ja, raar hoofdquote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
Je hoofd, wat doe je?
Of ben je afgeleid [ afbeelding ] ?
Ok, ja dat is zeer vervelend als je van anderen afhankelijk bent.quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide en vooral het eerste.
En ik heb 3 projecten lopen, waardoor ik erg afhankelijk ben van anderen en hun deadlines.
altijd leuk!quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |